Conan Exiles - poradnik do gry

Conan Exiles - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Czego nie robić w Conan Exiles Conan Exiles poradnik, solucja

Na początku gry staraj się omijać większą zwierzynę - Czego nie robić w Conan Exiles - Conan Exiles - poradnik do gry
Na początku gry staraj się omijać większą zwierzynę

W Conan Exiles najważniejsze jest przetrwanie w mało przyjaznym środowisku. Poniżej lista kilku rzeczy, których pod żadnym pozorem nie powinniśmy robić na początku gry.

Źródło wody

Nie oddalaj się zbyt od źródła wody, - jako, że jednym z elementów walki o przetrwanie jest zapewnienie naszej postaci dostępu do wody, na początku gry nie oddalajmy się zbytnio od jej źródeł, aby uniknąć sytuacji, kiedy nasz bohater umiera z pragnienia, ponieważ nie zdążymy dotrzeć do rzeki bądź jeziora

Uważaj z eksploracją

Na początku nie zapuszczaj się w dalsze zakątki mapy - w świecie gry pojawiamy się słabi i niedoświadczeni, starajmy się nie zapuszczać na razie zbyt daleko w głąb mapy, ponieważ im dalej od początkowego punktu gry, tym silniejsi przeciwnicy oraz mniej sprzyjająca aura. Na dalekie wycieczki przyjdzie jeszcze czas.

Prawdziwi mężczyźni jedzą konie z kopytami

Nie jedz surowego mięsa - do momentu odblokowania umiejętności "na surowo" w sekcji "przetrwanie" nie jedz surowego mięsa, ponieważ może to doprowadzić do zatrucia pokarmowego, które skończy się zgonem.

Nie atakuj na YOLO

Nie atakuj wszystkiego, co napotkasz na swojej drodze, - kiedy zauważysz sporych rozmiarów przeciwników, na początek warto ominąć ich szerokim łukiem i zaznaczyć na mapie ich lokalizację po to, aby wrócić w dane miejsce w przyszłości. Na początku nie ma szans, aby pokonać niektórych przeciwników, dlatego podejmowanie z nimi walki mija się z celem.

Uważaj na swoją energię

Nie stawaj do walki z niskim poziomem energii - w Conan Exiles poziom zdrowia nie regeneruje się automatycznie. Aby go podnieść musimy zjeść posiłek i poczekać na wzrost paska zdrowia. Kiedy jego poziom jest dość niski, warto najpierw zdrowo się posilić, a dopiero później podejmować waleczne wyzwania.

Noc jest ciemna i pełna strachów

Staraj się nie spacerować po nocach - w Conan Exiles noce są ciemne i nieprzewidywalne. O ile mrok można rozjaśnić pochodnią bądź ogniskiem, tak w przypadku burzy piaskowej najlepszą ochroną jest pozostanie w domu.

Zostawiaj przedmioty w skrytce

Nie noś przy sobie cennych przedmiotów - ze względu na to, że po zgodnie naszego bohatera tracimy wszystkie przedmioty, które miał przy sobie, (aby je odzyskać musimy znaleźć ciało), nie warto nosić przy sobie zbyt wielu wartościowych przedmiotów. Przed wyruszeniem w dalszą drogę lepiej schować je do skrzyni w naszym schronieniu.