Sea of Thieves - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Sea of Thieves - poradnik do gry

Sea of Thieves - poradnik do gry

Hej! Ha! Kolejki wznoście! Hej! Ha! Kolejki wznieście! Sea of Thieves to MMO przygotowane przez brytyjskie studio Rare. Nasz poradnik to opisy oraz solucja, które pomogą wejść w świat korsarzy. Stoczysz pojedynki na morzu i lądzie, będziesz też szukał skarbów - a to wszystko z przymrużeniem oka. Arrrr!!

Arrrr! Zapamiętajcie dzień, w którym prawie! zostaliście kapitanem Jackiem Sparrowem - bo zapewne nie zapoznaliście się jeszcze z poradnikiem do gry Sea of Thieves. Tylko tutaj dowiecie się, jak żeglować, szukać łupów oraz walczyć na lądzie i morzu, czyli krótko - jak zostać legendarnym piratem.

Poradnik do gry Sea of Thieves zawiera wszystkie informacje potrzebne do poruszania się i przeżycia w świecie gry oraz do osiągnięcia głównego celu, czyli zostania legendarnym piratem, a w końcu legendarnym kapitanem. Znajdziesz tu opisy frakcji zlecających misje i ich zadania, mechaniki żeglowania statkiem, walki oraz na co zwracać uwagę podczas eksploracji oceanu i okolicznych wysp.

Uwaga - Sea of Thieves - poradnik do gry

Uwaga! Sea of Thieves to sieciowa gra MMO, która dopiero wystartowała. Z tego powodu poradnik jest jeszcze niekompletny i zawiera tylko podstawowe informacje o tym, jak zacząć grę. Z czasem będziemy go systematycznie uaktualniać wraz z naszymi postępami oraz odkryciem nieznanych jeszcze aktywności czekających przede wszystkim w endgame'ie.

Zawartość poradnika

  1. Szybki start - jak zacząć
  2. Wybór statku
  3. Wybór misji - podróży
  4. Żeglowanie

Frakcje zlecające misje

  1. Gold Hoarders
  2. Order of Souls
  3. Merchant Alliance

Świat gry

  1. Walka
  2. Bitwy na morzu
  3. Eksploracja świata
  4. Przedmioty
  5. Rodzaje wrogich szkieletów
  6. Jak łapać kurczaki i świnie?
  7. Jak łapać węże?
  8. Rodzaje skrzyń
  9. Wydarzenia publiczne
  10. Wymagania sprzętowe
  11. Sterowanie

Informacje o Sea of Thieves - poradnik do gry

Autor : Dariusz DM Matusiak

Ostatnia aktualizacja : 20 marca 2018

Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369176Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369175Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369174Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369173Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369172Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369171Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369170Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369169Sea of Thieves - screen - 2018-03-26 - 369168

20.03.2018 20:55
Sidu
3
Junior

W sumie to zapisałem się do Game Passa i nic, jak wchodzę grę to jest "Buy" nadal. Ktoś tez tak ma?

post wyedytowany przez Sidu 2018-03-20 20:55:59
20.03.2018 21:41
👍
odpowiedz
Pachero
1
Junior

Gre pobierzesz z poziomu Windowsa

24.03.2018 19:39
odpowiedz
Sylvia_l
3
Junior

Musisz wykupic abonament,jeśli masz wersie prubna na dwa tygodnie to w ta grę se nie pograsz.