Total War Arena - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Total War Arena - poradnik do gry

Total War Arena - poradnik do gry

Totalne oblężenie czas zacząć! Poradnik do Total War Arena to przydatne porady i tricki, które pomogą na polu walki. Poznasz tutaj wszystkie frakcje (Rzym, Grecja, Barbarzyńcy) oraz opis jednostek. Opisaliśmy również wodzów i generałów, konto premium i doświadczenie.

Poradnik do Total War: Arena ma na celu wprowadzić gracza w świat starożytności i walk toczonych na rozległych arenach z graczami z całego świata.

Dla nowych graczy

Podstawowe informacje, które powinien znać każdy gracz zawarto w rozdziałach:

  1. Jak rozpocząć grę?
  2. Kupno przedmiotów
  3. Doświadczenie i awans
  4. Złoto i konta Premium
  5. Mechanika jednostek i wskazówki
  6. Sterowanie

FAQ

Nie zabrakło także małego działu FAQ, w którym pojawiły się odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące rozgrywki:

  1. Jak szybko zdobywać doświadczenie?
  2. Jak grać ze znajomymi?
  3. Jak używać falangi hoplitów?

Wodzowie i frakcje

W dalszej części poradnika znajdziesz informacje na temat dostępnych dowódców, którzy prowadzą twoje oddziały do walki, wspomagając je swoimi umiejętnościami. Zdolności zostały dokładnie opisane i wzbogacone wskazówkami co do ich użycia.

  1. Wodzowie Rzymscy
  2. Wodzowie Greccy
  3. Wodzowie Barbarzyńców.

Jednostki, ich zdolności i przedmioty oraz porady

Największą część poradnika stanowi opis jednostek dostępnych w grze. Znajdziesz tu porady, opis podstawowych zdolności oraz dostępne przedmioty dla każdego typu oddziałów z trzech frakcji dostępnych w grze. Nie zabrakło także porad odnośnie sterowania jednostkami na polu bitwy i wskazówek, jak używać zdolności i co możesz osiągnąć z użyciem konkretnych przedmiotów.

  1. Mieczownicy
  2. Jazda z włóczniami / mieczami
  3. Łucznicy
  4. Włócznicy
  5. Oszczepnicy
  6. Procarze
  7. Falangici
  8. Sierpownicy
  9. Ciężka artyleria
  10. Lekka artyleria
  11. Ogary wojenne

Poradnik został przygotowany w oparciu o wersję zamkniętej bety (update 2.4).

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Total War Arena - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 20 lutego 2018

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 83 .

Popularne strony w Total War Arena - poradnik do gry

Total War: Arena - screen - 2018-02-22 - 366639Total War: Arena - screen - 2018-02-22 - 366638Total War: Arena - screen - 2018-02-22 - 366637Total War: Arena - screen - 2018-02-22 - 366636Total War: Arena - screen - 2018-02-22 - 366635Total War: Arena - screen - 2018-02-22 - 366634Total War: Arena - screen - 2018-02-22 - 366633Total War: Arena - screen - 2018-02-22 - 366632Total War: Arena - screen - 2016-02-17 - 316055

21.02.2018 13:25
Hashtag
4
Junior

Jeżeli mogę coś zasugerować.
Brakuję oddzielnej sekcji na:
-Informacji o "buffach i debuffach" w lesie w zależności od frakcji

-O ogromnej sile umiejętności na piątym tierze ( Ultimate skill?) z którymi gracze pierwszy raz mogą się zmierzyć jak skończą walczyć z botami czyli na tierze IV.

-O zwiększeniu większej ilości do przyswojenia od poziom u5 czy 6 od którego ekwipunek nie jest kolejną rzeczą do odblokowania ale zwykle jedną z dwóch ewentualnych buildów które można dostosować do stylu gry
A od 7 jednostki otrzymują dodatkowe miejsca na sloty i zwykle po nowej umiejętności bazowej dla jednostek.

Czyli im dalej w las tym więcej drzew zgodnie z zasadą "easy to play hard to master"

21.02.2018 17:57
34
Centurion

Oczywiście, sugestię są całkiem w porządku. Mimo to, odpowiem jednak na "zarzuty" (które szanuję) :D
- Informacje o zależnościach terenu pojawiają się w poradniku wielokrotnie, w poradach ogólnych oraz przy jednostkach, dla których jest to szczególnie istotne;
- Umiejętności także 5 tieru (jeśli oboje mówimy o umiejętnościach dowódców) zostały opisane dla każdego z nich, przy czym zawarty został także komentarz uzupełniający dla tych bardziej złożonych.
- Na trzecie zdanie trudno mi odpowiedzieć, ponieważ nie całkiem je rozumiem :)
- Ale owszem, informacja o benefitach z 7 poziomu jest trafna. Jednak jeśli chodzi o umiejętności jednostek, potrafią się one od 5T zmieniać co poziom, dlatego przy opisie jednostek napisane zostało "Podstawowe zdolności". Poradnik ma przede wszystkim na celu wprowadzić w grę nowych graczy i przekazać im porady, dzięki którym nie zniechęcą się do gry. Każdy kto osiągnął poziom 5, moim zdaniem, będzie miał już podstawową wiedzę i sam będzie potrafił zadecydować o buildzie i obranej strategii :)

21.02.2018 21:14
Hashtag
4
Junior

Dobra zbyt chaotycznie napisałem, chodziło mi o to że ów podpunkty powinny mieć własną kategorię załóżmy w podstawach rozgrywki, choć może skoro faktycznie zostały już wspominane przy jednostkach to będzie "sztuka dla sztuki"

Bynajmniej co do umiejętnościami na 5 tierze nie mogę się zgodzić żeby nie posiadały własnej kategorii zbyt często się zdarza ze nowi gracze atakują dowódców tak jak scipion w chmarach nie sprawdzając czy ma uruchomioną zemste i dochodzi do odczuć bezradności u gracza, więc jakiś temat pod tytułem "dowódcy z którymi możecie mieć problemy na polu walki" może pomóc wielu osobom. (Może tez jednostki i wstawić tam falange)

W trzecim podpunkcie chodziło mi ze w ekwipunku który jednostka oblokowuje za punkty doświadczenia jednostki od poziomu 5 nastepuje zmiana warta uwagi mianowicie występują dwa rodzaje ekwipunku wspomagające dany typ rozgrywki dla konnicy na przykład sile szarży lub siłę obrażeń wręcz.

Co do rzeczy które sobie przypomniałem pisząc tą odpowiedz pod guzikiem F4 jest koło szybkich poleceń które można wkleić na chat.

21.02.2018 21:43
YxU
34
Centurion

@Hashtag - dzięki za informacje. Może i masz rację: inaczej widzi to autor, inaczej czytający, a to w końcu dla niego powstaje poradnik. Możliwe, że przy okazji premiery (lub wcześniej) zostanie wstawiona aktualizacja, zwrócę wtedy uwagę na Twoje sugestie ;)
F4 też jest wspomniane przy rozdziale Sterowanie, lecz racja - mogłoby to znaleźć się także w innym miejscu (w końcu nie każdy czyta poradnik "od deski do deski" :D )