Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Total War Arena - poradnik do gry

Total War Arena - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Barbarzyńcy | Wodzowie i generałowie w Total War Arena Total War poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 lutego 2018

Barbarzyńcy to jednostki świetnie wyszkolone do walki w trudnym terenie i przygotowywania zasadzek. Sprawdź, który wódz najbardziej będzie odpowiadał twoim preferencjom.

Arminius

Arminius - Barbarzyńcy | Wodzowie i generałowie w Total War Arena - Total War Arena - poradnik do gry
Arminius

Specjalista od kawalerii, choć w rzeczywistości może korzystać z dowolnego typu jednostek. Jego umiejętności nie są wielce potężne, jednak wyjątkowo uniwersalne.

  1. Rozpęd (Poziom 1)

Po aktywacji jednostki przez cały czas poruszają się szybciej i posiadają bonus do ataku szarży. Efekt trwa aż do zatrzymania się. Odnowienie: 40s.

  1. Szał (Poziom 3)

Nakaż jednostkom zwiększyć swoją agresję w walce w zwarciu. Przez 15s zadajesz silniejsze obrażenia, jednak dużo bardziej spada twoja obrona. Używaj z rozwagą, gdy dołączasz się do sojusznika flankując oponenta lub gonią rotujące jednostki. Odnowienie: 70s.

  1. Przeniknięcie (Poziom 5)

Pozwala zamaskować wybrane jednostki tak, by dla wroga widziane były jako sojusznicze. Dodatkowo zwiększa się nieznacznie twoja prędkość, pole widzenia oraz bonus do ataku szarży. Efekt maskowania znika, gdy oddział przystępuje do walki. Jest to świetna metoda, by zaskoczyć przeciwnika i przedostać się na jego tyły. Aby obronić się przed tą zdolnością, wystarczy na podejrzane jednostki najechać kursorem - jeśli jest to zamaskowana jednostka przeciwnika, kursor zamieni się w miecz, jak w przypadku normalnego wrogiego oddziału. Odnowienie: 280s.

Boudika

Boudika - Barbarzyńcy | Wodzowie i generałowie w Total War Arena - Total War Arena - poradnik do gry
Boudika

Ta przywódczyni posiada umiejętności dedykowane ogarom wojennym oraz mieczownikom. Opcjonalnie możesz wymieszać jednostki dodając skład łuczników. Jest jednakże dość rzadko spotykana na polach bitwy. Dzięki umiejętności Bunt otrzymujesz dodatkowe premie do walki w trudnym terenie - pamiętaj, że każdy typ jednostek otrzymuje inną wielkość kar, a jedynie niektóre jednostki Barbarzyńców mogą posiadać dodatnie modyfikatory.

  1. Furia (Poziom 1)

Aktywuj szarżę trwającą 4 sekundy, która działa tak na jednostki do walki w zwarciu jak i na ogary wojenne. Odnowienie: 40s.

  1. Zasadzka (Poziom 3)

Zwiększ nieznacznie pole widzenia i zasięg broni dystansowej, kosztem prędkości. Świetnie nadaje się do tworzenia zasadzek. Jest to rodzaj formacji, który aktywujesz i wyłączasz w dowolnym momencie.

  1. Bunt (Poziom 5)

Aktywuj umiejętność, by praktycznie dowolne jednostki pod twoimi rozkazami otrzymały bonus do: modyfikatorów terenu, ataków w zwarciu oraz zadawanych obrażeń, w tym ataku szarży kawalerii. Efekt oddziałuje także na twoich sojuszników i trwa 30s, przy czym potrzebujesz 10s na przygotowanie umiejętności. Odnowienie: 140s.

Wercyngetoriks

Wercyngetoriks - Barbarzyńcy | Wodzowie i generałowie w Total War Arena - Total War Arena - poradnik do gry
Wercyngetoriks

Generał prowadzi do boju głównie zastępy mieczowników. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby wymieszać skład z łucznikami bądź kawalerią.

  1. Żelazna dyscyplina (Poziom 1)

Przez 14s twoje jednostki są całkowicie odporne na spadek morale, nawet gdy zostały otoczone. Odnowienie: 60.

  1. Spalona ziemia (Poziom 3)

Podpal jednostki wroga w niedużej odległości od twoich jednostek, zadając im obrażenia przez 3s. Z pomocą spacji możesz zlokalizować jednostki wroga podczas walki w zwarciu i uniemożliwić im odwrót, przy czym raniąc je; możesz również wykorzystać umiejętność przeciwko włócznikom broniącym przejść i innym nieporuszającym się jednostkom lub by zatrzymać ścigającego cię wroga. Domyślnie każda z jednostek posiada trzy ładunki tej umiejętności. Ważne - im mniej osób liczy twój oddział, tym efekt jest słabszy. Odnowienie: 120s.

  1. Odpór (Poziom 5)

Potężna zdolność, dzięki której zmuszasz swoje jednostki, aby walczyły przez 20s nie ponosząc strat w ludziach (poziom zdrowia jednostek może spadać, lecz jeśli spadnie do zera, jednostki nie zginą, dopóki efekt umiejętności). Odnowienie: 120s.