Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

MudRunner - poradnik do gry

MudRunner - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

MudRunner: Stok - mapa MudRunner poradnik, porady

To pierwsza mapa, która stanowi naprawdę duże wyzwanie. Do tej pory praktycznie wszystkie mapy były płaskie i posiadały małe wzniesienie. Stok, będzie serią potyczek ze stromymi zboczami i podjazdami. Na mapie są dwa tartaki - jeden przy lewej krawędzi mapy, a drugi w południowo-wschodnim rogu mapy. To właśnie transport drewna w to drugie miejsce, będzie sprawiał najwięcej problemów. Na mapie jest blokada, której nie da rady ominąć ani objeść, przez co zmusza cię do wykorzystania trudnych i stromych tras po zachodniej stronie wzniesienia.

Na północy jest dodatkowy garaż, ale nie będzie tobie zbytnio potrzebny. Dostęp do pojazdów jest bardzo ograniczony, jak również wybór twojej ekipy startowej. Możesz wybrać do dwóch pojazdów o łącznej wartości 5 gwiazdek.

Zanim weźmiesz się za transport drewna, polecam zebrać trzy ciężarówki: dwie do przewozy drewna oraz jedną cysterna. Poruszanie się jedną z dwoma naczepami jest możliwe, ale prowadzenie takiego konwoju na błotnistych i stromych trasach będzie bardzo trudne. Natomiast, dodatkowa ciężarówka, zawsze ułatwi tobie podróżowanie. Cysterna pozwoli na tankowanie pojazdów, ponieważ nie będziesz zajeżdżał go garaży ze względy na odległości i nieprzyjazne otoczenie. Dobrym wyborem na cysternę będzie B-66, ponieważ gra często generuje te pojazdy, są to łatwe w prowadzeniu i mogą przewozić jednocześnie paliwo oraz punkty naprawcze. Tereny na tej mapie są wymagające, a odległości są spore. To wszystko przełoży się na ilość spalanego paliwa, a cofanie się do stacji paliw może okazać się bardzo nieefektywne.

Transport drewna można sobie ułatwić, jeśli zaczniesz od załadunku w północno-wschodnim rogu mapy - MudRunner: Stok - mapa - MudRunner - poradnik do gry

Transport drewna można sobie ułatwić, jeśli zaczniesz od załadunku w północno-wschodnim rogu mapy. Możesz wykorzystać proponowaną pomarańczową trasę. Możesz jechać szeroką i płaską, ale błotnistą trasą (ciemnopomarańczowa trasa) lub pojechać bardziej ubitą, ale też krętą i wąską trasą (jasnopomarańczowa trasa). Jeśli chcesz skorzystać z tej drugiej opcji, dojedz najpierw do drugiego garażu, aby zjeżdżać z górki. Dzięki tej trasie, w miarę szybko dostaniesz się po drewno, a zaczynając od tego punktu tartacznego, nie będziesz się cofał ani kilka razy jeździł trudnymi szlakami.

Od tego punktu tartacznego prowadzi prosta droga. Jedź wzdłuż małej drogi przy lewej krawędzi mapy, która jest oznaczona czerwoną trasą. Nie będziesz szybko jechał, bo duża ilość gałęzi i powalonych drzew będzie skutecznie cię spowalniać. Jednocześnie jest to w miarę ubita droga, która jest bezpieczniejsza od szerokiej, błotnistej trasy (jasnopomarańczowa czerwona trasa).

Następnie czeka cię krótka, acz wymagająca podróż do następnego punkty tartacznego tuż przy rzece - MudRunner: Stok - mapa - MudRunner - poradnik do gry

Następnie czeka cię krótka, acz wymagająca podróż do następnego punkty tartacznego tuż przy rzece. Kieruj się niebieską trasą i staraj się unikać błotnistej drogi z dużą ilością wody. Dwa razy będziesz musiał pokonać rzekę. W obu miejscach jest bardzo silny nurt, który zmusi cię do rozwiązania konwojów. Jedź jednym pojazdem i korzystaj z linki. Łatwo jest stracić kontrolę w wodzie przy takim prądzie lub nawet utknąć. Często w tym okolicy, jest do odblokowania dodatkowy pojazd i jest to zazwyczaj K-700. Przyda się w razie problemów z przeprawianiem się przez rzekę.

Po załadunku koniecznie uzupełnij zapas paliwa i skorzystaj z zielonej trasy. Na początku musisz jechać krętym szlakiem w dolnej krawędzi mapy. Odradzam podróż przez środkową częścią mapy, ponieważ to nie tylko kręta i stroma droga, ale również znajdziesz tam spore ilości kamieni i brakuje tam punktów do zaczepienia wyciągarki (czerwony znak X). Kiedy już wjedziesz na wzniesienie, pozostaje ci podróżować szeroką drogą, złożoną głownie z błota. Korzystają z tej drogi ominiesz dwie blokady. Jest to w miarę przystępna i przyjemna droga, odkąd wjedziesz na wzniesienie. Do samego końca nie natrafisz na większe przeciwności.