Mashinky: Ulepszenia stacji
Aktualizacja:
Każdą stację możesz ulepszyć o kilka ciekawych struktur. Pamiętaj, że początkowa wielkość stacji to 6 na 6 pól. To ograniczenie dotyczy nie tylko segmentów stacji, ale również wszystkich ulepszeń. Dlatego bierz pod uwagę sposób budowania i ilość peronów, aby nie zamknąć sobie furtki na zakup ulepszeń.

Do każdej stacji możesz wybrać następujące ulepszenia:
- Poczekalnia. Jedno z najprzydatniejszych ulepszeń, nawet przy stacjach przemysłowych. Znacząco zwiększa zasięg stacji, kosztem Zielonych Żetonów.
- Rampa. Przyspiesza załadunek i zwiększa przestrzeń magazynową stacji. Warto wykorzystać w zatłoczonych stacjach towarowych.
- Bistro. Drogie ulepszenie, które najlepiej wykorzystać w największych stacjach pasażerskich, gdzie panuje duży ruch. Nie tylko powiększa ładowność, ale i zyski ze stacji.
- Magazyn. Znacząco zwiększa pojemność magazynową stacji, ale jest bardzo drogi. Warto postawić w stacjach przeładunkowych, lub obsługujących przetwórnie (np. tartak), gdzie ruch jest naprawdę duży.
- Peron. To tak naprawdę pusty segment stacji. Taniej jest wybudować standardowy segment stacji.
- Wieża kontrolna. Zwiększa maksymalną wielkość stacji o 2 pola. Czyli stacja z jedną wieżą kontrolną będzie mogła mieć obszar nie 6 na 6 pól, ale 8 na 8. Warto wznieść nie tylko w celu obsługi większej ilości pociągów, ale warto wykorzystać do obsługi dużych składów kolejowych.
Uwaga! W wersji Early Access nie wszystkie ulepszenia działają zgodnie z opisem np. Poczekalnia obejmuje swoim zasięgiem nie tylko domy mieszkalne, ale i fabryki. Natomiast Bistro nie zwiększa dochodów.
- Mashinky - poradnik do gry
- Mashinky: Poradnik do gry
- Mashinky: Podstawy rozgrywki
- Mashinky: Jak budować tory?
- Mashinky: Jak dobrze łączyć stacje?
- Mashinky: Zaawansowane połączenia i konstrukcje
- Mashinky: Mosty czy Tunele?
- Mashinky: Ulepszenie wytwórni oraz fabryk
- Mashinky: Jak efektownie budować stacje?
- Mashinky: Stacje przeładunkowe
- Mashinky: Ulepszenia stacji
- Mashinky: Jak działają semafory?
- Mashinky: Podstawy rozgrywki
- Mashinky: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Albanoid Pretorianin
Znalazłem kardynalny błąd w poradniku. Nie jest możliwym stworzenie czegoś, co jest ponad PKP. Nie od dziś wiadomo, że to twór idealny, z najnowszą infrastrukturą i zdobyczami technologicznymi. Oprócz tego poradnik bardzo na plus ;)
Zmroku Konsul
Tak. Ostatnio nawet w niektórych Pendolino wynaleźli nawet ciszę.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
