Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jakie są najlepsze umiejętności? | Assassin's Creed Origins Poradnik Assassin's Creed Origins

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

Na stronie zamieściliśmy zestawienie najlepszych umiejętności Assassin's Creed Origins dla trzech głównych stylów gry - stylu łucznika, stylu walki wręcz oraz stylu skradania się. Nie powinieneś oczywiście specjalizować się tylko w jednym stylu. O wiele lepszym pomysłem jest łączenie ich i wykorzystywanie w zależności od potrzeb, np. poleganie na umiejętnościach do skradania się w sytuacji gdy należy zinfiltrować duży obóz sił wroga.

Uwaga - Wiele z wymienionych zdolności ma charakter pasywny, tj. działają przez cały czas od momentu ich odblokowania. W tym przypadku warto zastanowić się jedynie na kolejnością kupowania ich za punkty rozwoju. Zestawienie najlepszych "startowych" umiejętności zamieściliśmy na stronie Jakie zdolności odblokować na początku gry? w rozdziale FAQ - Najczęściej zadawane pytania.

Najlepsze umiejętności do walki wręcz

Przełamanie (Overpower) - Po naładowaniu paska adrenaliny Bayek może wykonać specjalny atak. Zdolność ta jest dostępna od samego początku gry.

Regeneracja (Regeneration) - Zdrowie Bayeka regeneruje się także podczas walki. To obowiązkowy zakup na wczesnym stadium gry.

Ładowanie silnego ataku (Charge Heaby Attack) - Silny atak Bayeka może łamać tarcze wrogów oraz ich przewracać.

Atak z powietrze (Air Attack) - Bayek może atakować wrogów zeskakując na nich. Zdolność ta przydaje się także podczas planowania ataków z zaskoczenia.

Parowanie (Parry) - Możliwość odbicia nadciągającego ataku, aby przełamać obronę przeciwnika.

Potężne przełamanie (Overpower Ultra) - Podwojenie obrażeń zadawanych podczas przełamania. To bardzo przydatne ulepszenie, dzięki któremu przełamanie może być pomocne w znacznie szybszym pokonywaniu wrogów (zwłaszcza bossów).

Miłośnik broni (Weapon Bearer) - Obowiązkowy zakup! Zdolność pozwala posiadać dwie bronie białe i szybko się pomiędzy nimi przełączać.

Kombinacja przełamująca (Overpower Combo) - Po Przełamaniu Bayek może dalej atakować kombinacją lekkich ataków.

Adrenalina 1 (Adrenaline 1) - Zdolność ta sprawia, że od początku starcia adrenalina Bayeka jest w połowie naładowana. Warto też rozważyć w dalszej części gry zakup Adrenaliny 2.

Szarża z tarczą (Shield Charge) - W trybie tarczy Bayek może zepchnąć wrogów stojących na drodze.

Wydłużenie kombinacji (Extend Combo) - Zdolność pozwala zadać wrogowi dodatkowy cios zanim się otrząśnie.

PD za Przełamanie (Overpower XP) - Zabijanie wrogów Przełamaniem pozwala na zdobywanie dodatkowych punktów doświadczenia.

Mistrz Wojowników (Master Warrior) - Zwiększenie o 1% obrażeń zadawanych przez broń białą. Uwaga - Zdolność można kupić wielokrotnie. Najlepiej zostawić ją sobie na koniec i odblokować najpierw inne ważne zdolności.

Najlepsze umiejętności łucznika

PD za trafienie w głowę (Headshot XP) - Dostaje się dodatkowe punkty doświadczenia, gdy trafi się przeciwnika strzałą w głowę.

Miłośnik łuków (Bow Bearer) - Obowiązkowy zakup! Zdolność pozwala posiadać drugi łuk w ekwipunku i szybko się pomiędzy nimi przełączać.

Wzmocniony łuk wojownika (Enhanced Hunter Bow) - Zmniejszenie rozrzutu, gdy używa się łuku z wieloma strzałami.

Wzmocniony łuk drapieżcy (Enhanced Predator Bow) - Dodanie opcji sterowania strzałą drapieżcy w locie. Zdolność ta bardzo przydaje się także podczas skradania się, gdyż umożliwia ciche eliminowanie silniejszych i bardziej oddalonych wrogów.

Wzmocniony łuk lekki (Enhanced Light Bow) - Możliwość wystrzelenia większej liczby strzał bez sięgania do kołczanu.

Elitarny Łowca (Bow Fury) - Spowolnienie upływu czasu podczas celowania w powietrzu. Zdolność ta może też przydać się w trakcie otwartych walk gdy np. musisz zeskoczyć z dachu żeby dotrzeć do przeciwników.

Mistrz Łowców (Master Hunter) - Zwiększenie o 1% obrażeń zadawanych przez łuk. Uwaga - Zdolność można kupić wielokrotnie. Najlepiej zostawić ją sobie na koniec i odblokować najpierw inne ważne zdolności.

Piroman (Pyromaniac) - Zwiększenie obrażeń zadawanych przez ogień o 50%. To dobra zdolność jeśli używasz strzał ogniowych do trafiania w czerwone dzbany i wywoływania pożarów, które mogą podpalić stojących w pobliżu wrogów.

Najlepsze umiejętności do skradania się

Orle Oznaczenia (Eagle Tagging) - Umożliwia oznaczanie wrogów oraz innych miejsc za pomocą Senu. Zdolność ta jest dostępna od samego początku gry.

PD za zabójstwo (Assassination XP) - Dostaje się dodatkowe punkty doświadczenia za ciche zabójstwa.

Seria skrytych zabójstw (Stealth Kill Streak) - Dostaje się więcej punktów doświadczenia za serię kolejnych zabójstw z ukrycia pozostając przez cały czas niewykrytym.

Kombinacja zabójstw (Chain Assassination) - Po zabiciu wroga ukrytym ostrzem można rzucić bronią w kolejnego przeciwnika. Przydaje się to w lokacjach ze strażnikami rozstawionymi blisko siebie.

Uparty Orzeł (Eagle Harass) - Senu może ogłuszać wrogów albo nękać ich podczas walki. Ta druga cecha sprawia też, że zdolność ta może być wykorzystywana również w trakcie bezpośrednich walk z przeciwnikami.

Furia łuków (Elite Ranger) - Po skrytym zabójstwie z łuku Bayek ma 3 dodatkowe sekundy w zwolnionym tempie.

Świt i zmierzch (Dawn & Dusk) - Zdolność pozwala na zmianę pory dnia. Możesz sprawiać żeby nastała noc i łatwiej zakradać się do wrogich obozowisk.

Zasłona dymna (Smoke Screen) - Umiejętnośc pozwala stworzyć zasłonę dymną, która ogłuszy przeciwników oraz zaburzy ich widoczność. Przydaje się ona wtedy gdy Bayek zostanie wykryty podczas skradania się.

Zatrute strzałki (Poison Darts) oraz Strzałki usypiające (Sleep Darts) - Odblokowanie strzałek z trucizną i strzałek usypiających. Mogą one być pomocne w pozbywaniu się niewygodnych wrogów.

Szał (Berserk) - Możliwość wprowadza przeciwnika w szał bitewny, dzięki czemu zwróci się przeciw sojusznikom. Musisz zakraść się do tego wroga żeby móc wprowadzić go w ten stan.