Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NiOh - poradnik do gry

NiOh - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NiOh: Strażnik zaświatów (The Guardian of the Underworld) - solucja Poradnik NiOh

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia pobocznego zadania Strażnik zaświatów. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie wyzwań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poziom misji

25

Nagrody

  1. Kawałek duchowego żelaza x6
  2. Schemat kowalski: Dzbanek na wodę yokai
  3. Kosmyk włosów młodego maga onmyo x1
  4. Amulet wiatru x3
  5. Amrita - 3384
  6. Złoto - 12000
Omawiana tutaj misja przenosi cię na niewielką arenę, którą będzie miejscem starcia z wieloma demonami Yokai - NiOh: Strażnik zaświatów (The Guardian of the Underworld) - solucja - NiOh - poradnik do gry

Omawiana tutaj misja przenosi cię na niewielką arenę, którą będzie miejscem starcia z wieloma demonami Yokai. Przed rozpoczęciem zadania możesz jeszcze stoczyć kilka pojedynków z upiorami graczy, którzy polegli w trakcie realizacji zadania. Biorąc pod uwagę fakt, że misja koncentruje się na próbach walki, to znaków przyzwania powinno być sporo.

Ważne jest, żebyś podszedł do próby z naładowaną Żywą Bronią i odpalił ją, gdy będzie to konieczne. Poniżej znajdziesz informacje o przeciwnikach, których będziesz musiał pokonać podczas poszczególnych faz. Istotny jest fakt, że przerwy pomiędzy fazami są tak krótkie, że nie zauważysz nawet kiedy następują. W praktyce czeka cię kilka minut walki.

Faza 1: Na tym etapie musisz pokonać pojedynczego tubylca. Nie wyróżnia się niczym szczególnym w porównaniu do regularnie spotykanych tubylców.

Faza 2: Ponownie musisz pokonać tubylca. Co ciekawe, jeśli zbliżysz się do tafli wody, to podczas fazy 2. automatycznie uruchomiona zostanie faza 3.

Faza 3: Dwóch tubylców i płonąca głowa. Pamiętaj, że tubylców najłatwiej jest wykańczać z postawy niskiej. Masz wtedy pewność, że większość wymierzonych ciosów ich trafi.

Faza 4: Wielki tubylec. Znacznie większy zasięg umiejętności i obrażenia. Może pluć trucizną na odległość, dzięki czemu nie musi nawet na ciebie skakać, żeby nałożyć zatrucie.

Faza 5: Płonąca głowa i dwa diabły Yoki. Wykorzystaj pomniki na arenie, żeby odpowiednio ustawiać się do przeciwników i prowokować walkę 1 na 1. W pierwszej kolejności pozbądź się płonącej głowy, gdyż jej pociski będą strasznie irytujące.

Faza 6: Dwie płonące głowy, jednooki olbrzym i mały jednooki. Staraj się ignorować małego jednookiego, dzięki czemu nie zamieni się on w olbrzyma. Unikaj ciosów olbrzyma i wyeliminuj obie płonące głowy. Następnie zajmij się olbrzymem, a małego jednookiego zostaw na koniec, chyba, że szybciej nadarzy się okazja, żeby wykończyć go jedną serią. Ważne jest, żebyś nie wyprowadził pojedynczego ciosu w niego, bo to może skłonić go do zamiany w olbrzyma. Jeśli wcześniej korzystałeś z pomników do omijania przeciwników, to wiedz że jednooki olbrzym może je zniszczyć pojedynczym ciosem.

Wraz z końcem ostatniej fazy misja zostanie zakończona. W dowolnym momencie możesz do niej wrócić, żeby zebrać trochę Amrity.