Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NiOh - poradnik do gry

NiOh - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NiOh: Łowy na demona - solucja, opis przejścia Poradnik NiOh

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia pobocznego zadania Łowy na demona. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie wyzwań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poziom misji

52

Nagrody

Kosmyk włosów świetnego samuraja x1

Pancerz Czerwonego Demona: kabuto (L)

Pancerz Czerwonego Demona: kote (L)

Kawałek duchowego żelaza x6

Amrita 9936

Złoto 18300

Po raz kolejny przyjdzie nam się zmierzyć z Onryoki - NiOh: Łowy na demona - solucja, opis przejścia - NiOh - poradnik do gry
Po raz kolejny przyjdzie nam się zmierzyć z Onryoki

Omawiana misja odbywa się na trzech arenach zlokalizowanych jedna obok drugiej. Twoim zadaniem będzie pokonanie yokai, którzy pojawiają się w konkretnych konfiguracjach. Przed rozpoczęciem walki warto zadbać o to, aby żywa broń była naładowana, ponieważ może się tutaj bardzo przydać. Jeśli posiadasz odpowiedni stan magii onmyo, warto także zainwestować w amulet gnuśności, który skutecznie spowolni przeciwników na jakiś czas.

Poniżej znajdziesz opis przeciwników, z którymi będziesz musiał się zmierzyć w danej fali. Jeśli zginiesz, nie będziesz musiał walczyć po raz kolejny z wszystkimi przeciwnikami, których pokonałeś do tej pory.

Fala 1 - zostaniesz zaatakowany przez diabła oraz cztery duchy Oni-bi. W pierwszej kolejności pokonaj je wszystkie a następnie zajmij się diabłem.

Fala 2 - pojedynczy yoki z dwoma mieczami. Niczym nie różni się od tego typu przeciwników, z którymi miałeś styczność do tej pory. Walka o tyle prosta, że tylko z jednym przeciwnikiem.

Fala 3 - standardowy diabeł oraz diabeł amrita. Walka jest dość trudna, ponieważ musimy zmierzyć się z dwoma mocnymi przeciwnikami naraz. Przyda się tutaj użycie żywej broni bądź amuletu gnuśności.

Fala 4 - Wheelmonk w duecie. Walka trudna, ze względu na dwóch szybkich przeciwników zadających duże obrażenia. Najlepiej najpierw skupić się na jednym i go wykończyć, następnie pokonać drugiego.

Fala 5 - Zakoczenie, tutaj przyjdzie nam się zmierzyć z kilkoma Oni-bi, które pojawiają się podczas walki oraz ze starym znajomym Onryoki. Walka z nim polega dokładnie na tym samym, co podczas jednej z pierwszych misji. Dokładny opis znajduje się w rozdziale dedykowanym walkom z bossami.