Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NiOh - poradnik do gry

NiOh - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NiOh: Kościany Most (The Bridge of Bone) - solucja, opis przejścia Poradnik NiOh

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia pobocznego zadania Kościany Most. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie wyzwań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poziom misji

38

Nagrody

  1. Gest - Tłumienie śmiechu
  2. Schemat kowalski: Lepki dzbanek
  3. Kosmyk włosów młodego samuraja x1
  4. Pancerz jednostki specjalnej: suneate
  5. Amrita - 2408
  6. Złoto - 18100

Cel zadania

W ramach omawianego zadania będziesz musiał pokonać grupę przeciwników, która rozlokowana jest na moście, który zajmuje zdecydowaną większość lokacji w której rozgrywa się zadanie. Na każdym z czterech segmentów czekają przeciwnicy, którzy pojawiać się będą w falach na wzór rozwiązań, których mogłeś doświadczyć w poprzednich zadaniach pobocznych.

Musisz zwrócić szczególną uwagę na dziury w moście, które błyskawicznie mogą zakończyć potyczkę - NiOh: Kościany Most (The Bridge of Bone) - solucja, opis przejścia - NiOh - poradnik do gry

Musisz zwrócić szczególną uwagę na dziury w moście, które błyskawicznie mogą zakończyć potyczkę. Ważne jest też fakt, że podczas starcia możesz poruszać się po bardzo ograniczonym obszarze. Sporym ułatwieniem jest fakt, że jeśli uda ci się zająć określony segment mostu, to nawet w przypadku porażki nie będziesz musiał ponownie stawiać czoła potworom, które na nim były.

Po zrealizowaniu wszystkich działań związanych z zadaniem warto przeszukać skrzynie, które leżą po przeciwnej stronie mostu.

Przebieg zadania

Poniżej lista demonów, które musisz pokonać ma poszczególnych segmentach mostu.

Segment 1

Faza 1: Diabeł Yoki wspomagany przez szkielet z łukiem. Jeśli nie masz jeszcze wyczucia co do prędkości strzelania przez łucznika, to warto wyeliminować go pierwszego. W pozostałych przypadkach skup się na diable.

Faza 2: Wielki szkielet i płonące głowy. Szkielet ma bardzo duży zasięg, ale jeśli uda ci się go unikać to warto zlikwidować płonące głowy, które dodatkowo zaklną twoją broń wiatrem.

Segment 2

Faza 1: Dwa małe ślimaki. Przydatne będzie wszystko co zadaje obrażenia od ognia.

Faza 2: Amritowy diabeł. Jego ataki zaklęte są mocą wiatru.

Segment 3

Faza 1: Kolisty Mnich. Staraj się utrzymywać średni dystans po każdym ataku, bo w przeciwnym wypadku szybko wepchnie cię do jednej z dziur w moście.

Faza 2: Płonące głowy i Onyudo. W pierwszej kolejności wyeliminuj głowy, a będzie znacznie łatwiej.

Segment 4

Przed pojawieniem się demonów warto przebiec w okolice końca mapy. Dzięki temu zyskasz sporo miejsca na uniki i będziesz mniej narażony na upadek do wody.

Faza 1: Wielki szkielet i mały szkielet. Uważaj na pchnięcia włócznią wyprowadzane przez mniejszego przeciwnika, bo bardzo łatwo mogą wytrącić cię z równowagi.

Faza 2: Szkielet + płonąca głowa + amritowy diabeł. Najlepiej wyeliminuj najbardziej podatnego na ataki przeciwnika jako pierwszego. Jeśli masz naładowany wskaźnik ducha opiekuna, to warto skorzystać z Żywej Broni.

Faza 3: Jednooki oni. Wystarczą uniki i celne ciosy, przeciwnik nie dysponuje żadnymi specjalnymi mocami.