Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NiOh - poradnik do gry

NiOh - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NiOh: Ścieżka mistrza - solucja, opis przejścia Poradnik NiOh

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2021

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia pobocznego zadania Ścieżka mistrza. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie wyzwań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poziom misji

79

Nagrody

Tamahagane najwyższej jakości x4

Osełka x2

Maska Hyottoko x2

Amrita 12388

Złoto 26500

Zniszcz Nurikabe - NiOh: Ścieżka mistrza - solucja, opis przejścia - NiOh - poradnik do gry
Zniszcz Nurikabe

Zadanie polega na sprawdzeniu, czy z dziadkiem Senji Tome, który udał się do łaźni jest wszystko w porządku. Misja rozpoczyna się obok chramu. Wyjdź na balkony a następnie skręć w pierwsze otwarte drzwi z prawej. W środku zaatakuje cię ninja oraz diabeł. Po pokonaniu ich zbierz przedmioty, będzie wśród nich Drewniana płytka "I". W pomieszczeniu jest także gorące źródło.

Idź dalej, po prawej zobaczysz pomieszczenie ze schodami, obok nich jest Kodama. Idź dalej wzdłuż balkonu, musisz walczyć tutaj z ninja oraz tubylcami, większymi niż zwykle. Po wejściu do następnego pomieszczenia pokonaj wrogów. Znajduje się tutaj także gorące źródło oraz Nurikabe, który blokuje przejście do kolejnego gorącego źródła.

Skorzystaj z platformy - NiOh: Ścieżka mistrza - solucja, opis przejścia - NiOh - poradnik do gry
Skorzystaj z platformy

Na wyższym piętrze także przeszukuj wszystkie pomieszczenia po kolei. Znajdziesz w nich gorące źródła oraz drewniane płytki. Po sprawdzeniu wszystkich pomieszczeń wejdź na platformę, którą zjedziesz na dół. Zeskocz z niej wcześniej, aby zatrzymać się na belkach. W ten sposób zbierzesz drewnianą płytkę "ha" oraz Kodamę. Na samym dole za drzwiami czeka bardzo trudna walka. Z latającymi całunami oraz krukiem. Bardzo przyda się tutaj naładowana żywa broń. Po walce z nimi otrzymujesz klucz do tylnego pokoju. Za jego pomocą otwórz drzwi, porozmawiaj z dziadkiem i zadanie się zakończy.