Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: The Telltale Games Series - poradnik do gry

Batman: The Telltale Games Series - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ważne wybory | Guardian of Gotham

Ostatnia aktualizacja: 9 lutego 2017

Ważny wybór #1

Pierwszy ważny wybór znajdziesz w drugim rozdziale - Ważne wybory | Guardian of Gotham - Batman: The Telltale Games Series - poradnik do gry

Pierwszy ważny wybór znajdziesz w drugim rozdziale. Do ciebie należy decyzja czy chcesz obiecać Jokerowi, że oddasz mu przysługę w przyszłości, czy mu odmówisz.

You're never getting out

Nigdy stąd nie wyjdziesz

That's not going to happen

Nie ma takiej opcji

Sure. That seems fair

Jasne. Wydaje się fair

...

Milczenie

Opcja trzecia odpowiada za złożenie obietnicy Jokerowi, a pierwsza oraz druga oznacza odmowę. Brak konsekwencji wyboru w tym epizodzie.

Ważny wybór #2

Drugi ważny wybór znajdziesz w drugim epizodzie - Ważne wybory | Guardian of Gotham - Batman: The Telltale Games Series - poradnik do gry

Drugi ważny wybór znajdziesz w drugim epizodzie. Do ciebie należy decyzja czy chcesz skorzystać z telefonu i zadzwonić do Alfreda, czy przerwać bójkę między strażnikami, a pacjentami.

  • Stop the fighting - Pomagasz strażnikowi uporać się z więźniami;
  • Use the phone - Używasz telefonu wiszącego na ścianie, by zawiadomić Alfreda.

Wyżej wymieniona sytuacja kończy się w identyczny sposób. Alfred przyjeżdża do Arkham Asylum, by cię stamtąd wyciągnąć.

Ważny wybór #3

Kolejny, czyli trzeci ważny wybór znajdziesz w trzecim rozdziale tego epizodu - Ważne wybory | Guardian of Gotham - Batman: The Telltale Games Series - poradnik do gry

Kolejny, czyli trzeci ważny wybór znajdziesz w trzecim rozdziale tego epizodu. Do ciebie należy decyzja czy przekupisz strażników, by przedostać się do domu, czy powiesz Alfredowi, by przejechał przez barykadę.

  • Ram the barricade - Mówisz Alfredowi, by przejechał przez barykadę i uciekł
  • Pay off the enforcer - Wręczasz łapówkę strażnikowi, by ten was przepuścił

Nie ma absolutnie żadnych konsekwencji tego wyboru, ponieważ obie sytuacje kończą się w identyczny sposób. Bruce wraz z Alfredem ruszają w dalszą drogę.

Ważny wybór #4

Kolejny ważny wybór odnosi się do ostatnich minut czwartego rozdziału - Ważne wybory | Guardian of Gotham - Batman: The Telltale Games Series - poradnik do gry

Kolejny ważny wybór odnosi się do ostatnich minut czwartego rozdziału. Do ciebie należy decyzja czy chcesz się spotkać z Harvey'em Dent'em jako Batman, czy jako Bruce.

  • Go as Batman - udajesz się do Harvey'a jako Batman;
  • Go as Bruce - udajesz się do Harvey'a jako Bruce.

Różnic w wyborze nie ma zbyt dużo i różnią się jedynie kilkoma liniami dialogowymi oraz wyglądem twojej postaci. Jeżeli udasz się na spotkanie jako Batman, sam rozprawisz się ze złoczyńcami, a jeśli pójdziesz tam jako Bruce, twoją skórę uratuje Gordon.

Ważny wybór #5

Piąty, a zarazem ostatni ważny wybór znajdziesz pod koniec piątego rozdziału - Ważne wybory | Guardian of Gotham - Batman: The Telltale Games Series - poradnik do gry

Piąty, a zarazem ostatni ważny wybór znajdziesz pod koniec piątego rozdziału. Do ciebie należy decyzja czy chcesz udać się do swojej posiadłości, by powstrzymać Harvey'a, czy też udasz się do biura firmy, by powstrzymać Cobblepota i odzyskać panowanie nad twoją technologią.

  • Wayne Enterprises - Udajesz się do biura firmy;
  • Wayne Manor - Udajesz się do posiadłości.

Sytuacje diametralnie się różnią i mają duży wpływ na wydarzenia w ostatnim, czyli piątym epizodzie gry. Obie te sytuacje zostały szczegółowo opisane w rozdziale szóstym - The Good, the Bad, and the Ugly. Jeżeli wybierzesz Wayne Enterprises, czyli firmę Bruce'a, w następnym epizodzie będziesz musiał stawić czoło Harveyowi na początku rozgrywki. Jeżeli jednak wybierzesz Wayne Manor, w piątym epizodzie będziesz musiał stawić czoło Pingwinowi.