Homeworld: Deserts of Kharak - poradnik do gry

Homeworld: Deserts of Kharak - poradnik do gry

Homeworld: Deserts of Kharak - poradnik do gry

Poradnik do gry Homeworld: Deserts of Kharak stanowi szczegółowy zbiór wiadomości na temat tej pozycji. Zawiera dokładne wskazówki ułatwiające ukończenie kampanii dla pojedynczego gracza, niemniej również miłośnicy gry wieloosobowej znajdą tu użyteczne podpowiedzi i porady. Dla niezaznajomionych z tytułem przygotowano informacje dotyczące podstawowych struktur i interfejsu, pozwalające na szybszy start. Dociekliwym z kolei przyda się zapewne wykaz dostępnych jednostek oraz ich umiejętności, a także drzewko technologiczne dla występujących w grze frakcji wraz ze wskazówkami, w co warto inwestować surowce. Uzupełnieniem jest lista artefaktów oraz zestawienie możliwych do zdobycia osiągnięć.

Homeworld: Deserts of Kharak to kontynuacja klasycznego RTS-a przenosząca graczy w czasy postapokaliptyczne, w których cała Ziemia jest jedną wielką pustynią, a ostatnie osady ludzkie walczą tak o przetrwanie, jak i o dominację na tych piaszczystych obszarach. W głównej kampanii gracz stara się odzyskać zaginiony artefakt, który ma szansę ocalić świat przed dalszą degradacją. Pozycja ta cechuje się niewielkim zróżnicowaniem w rozgrywce: nie ma tu masy pojazdów różnego rodzaju, nie trzeba też budować budynków - należy za to wytężyć umysł, by przy często niewielkich zasobach surowców taktycznie pokierować działaniami swojej armii. Kampania dla pojedynczego gracza oferuje 13 misji, ale pozycja ta zdecydowanie nastawiona jest na współzawodnictwo w trybie wieloosobowym dla maksymalnie sześciu graczy.

Poradnik do Homeworld: Deserts of Kharak zawiera:

  • opis przejścia kampanii dla jednego gracza;
  • zbiór przydatnych wskazówek i porad;
  • wykaz jednostek oraz ich umiejętności;
  • drzewka technologiczne dla każdej z frakcji;
  • listę artefaktów wraz z omówieniem ich działania i sposobu odblokowania;
  • zestawienie dostępnych osiągnięć.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Homeworld: Deserts of Kharak - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 37, ilustracje: 214 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 14.

Popularne strony w Homeworld: Deserts of Kharak - poradnik do gry