Ratchet & Clank - poradnik do gry

Ratchet & Clank - poradnik do gry

Ratchet & Clank - poradnik do gry

Kiedy lis napotyka robota, tam zostaje siwy dym! W poradniku do gry Ratchet & Clank znalazła się kompletna solucja traktująca zarówno o zadaniach głównych, jak i pobocznych. Opracowanie omawia uzbrojenie i jego ulepszenia, eksplorację oraz przeciwników. Nie zabrakło znajdziek i porad.

Poradnik do gry Ratchet & Clank zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii, wraz z wskazówkami dotyczącymi wykonywania zadań głównych jak i misji pobocznych. Dodatkowo, znajdziesz tutaj omówienie wszystkich występujących w grze broni, wraz z ich możliwymi ulepszeniami zwykłymi i unikalnymi, efektami awansowania oręża na wyższe poziomy, jak i wskazówek odnośnie kolejności wprowadzania ulepszeń. Nie zabrakło także opisów wszystkich dodatkowych przedmiotów koniecznych do eksploracji świata gry, sposobów ich wykorzystania, jak i miejsc (planet), w których się je zdobywa. W poradniku znajdziesz także informacje dotyczące przeciwników, ich słabych i mocnych stron, a także opisy starć z bossami i wskazówki pomocne podczas radzenia sobie z nimi. Oprócz tego, znajduje się tutaj także długa lista porad odnośnie radzenia sobie z różnorakimi problemami w grze, a także opis wszystkich mechanik, których zrozumienie jest konieczne do komfortowej rozgrywki, takich jak walka czy sprawne poruszanie się po mapie. Ci, którzy chcą odnaleźć wszystkie sekrety i ukryte w grze przedmioty znajdą w poradniku rozdziały poświęcone Złotym Śrubkom i unikalnym holokartom, potrzebnym by odblokować najlepszą w grze broń. Poradnik zamyka spis trofeów, wraz z informacjami pomocnymi przy ich odblokowywaniu.

Ratchet & Clank to konwersja kultowej serii platformówek, wydana na konsolę Playstation 4, zapoczątkowanej jeszcze na Playstation 2. Za produkcją stoi amerykański zespół Insomniac Games, czyli twórcy oryginału. Fabuła produkcji opowiada historię dwójki bohaterów - tytułowego Ratcheta i Clanka - i ich przygód na różnorakich planetach. Produkcja poszczycić się może piękną grafiką, przypominającą bajki firmy Pixar.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Ratchet & Clank - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 34, ilustracje: 413 .

Popularne strony w Ratchet & Clank - poradnik do gry

Ratchet & Clank - screen - 2016-11-04 - 333527Ratchet & Clank - screen - 2016-11-04 - 333526Ratchet & Clank - screen - 2016-11-04 - 333525Ratchet & Clank - screen - 2016-11-04 - 333524Ratchet & Clank - screen - 2016-03-15 - 317535Ratchet & Clank - screen - 2016-03-15 - 317534Ratchet & Clank - screen - 2016-03-15 - 317533Ratchet & Clank - screen - 2016-03-15 - 317532Ratchet & Clank - screen - 2016-02-25 - 316551

27.05.2018 19:05
futureman16
25
Generał

Jak zdobyć broń zubr?