The Banner Saga 2 - poradnik do gry

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry The Banner Saga 2 to opis przejścia drugiej części tej pozycji. Zawarto w nim informacje i dla weteranów pierwszej części, jak i podstawowe treści dla osób, które pierwszy raz rozpoczynają przygodę z grą lub zechcą przypomnieć sobie mechanikę działania. Znajdziesz tu porady odnośnie walki, rozwoju postaci i zarządzania karawaną, czyli podstawowej mechaniki gry, ale także i zestawienie dostępnych bohaterów i artefaktów, abyś niczego nie zgubił na swojej drodze. Opis przejścia zawiera możliwe do napotkania zdarzenia wraz z opisem dostępnych opcji dialogowych i efektów ich wyboru. Ten podstawowy mechanizm został bardziej rozszerzony w stosunku do jedynki, co przekłada się na zwiększoną ilość sytuacji losowych. Rozdziałem wieńczącym poradnik jest spis dostępnych osiągnięć (achievementów) wraz z opisem sposobów ich odblokowania.

The Banner Saga 2 jest kontynuacją pierwszej części w sposób bezpośredni - to znaczy, gra rozpoczyna się w miejscu, gdzie kończy się jedynka i umożliwia importowanie zapisów stanu gry z poprzedniej części, tworząc jednolitą całość fabularną. Mechanika gry nie uległa zmianie: jest to prosta gra z gatunku taktycznych RPG, gdzie podczas podróży przez mitologiczną Skandynawię mierzysz się z przeciwnikami w turowych bitwach, podejmujesz decyzje dotyczące organizacji dowodzonej karawany i mające wpływ na ostateczne zakończenie gry.

Poradnik do gry The Banner Saga 2 zawiera:

  • Opis przejścia, z uwzględnieniem sytuacji wymagających podjęcia decyzji;
  • Wskazówki dotyczące staczanych walk w ramach głównego wątku;
  • Opis mechanizmów rządzących turowymi potyczkami;
  • Porady odnośnie właściwego zarządzania karawaną;
  • Wskazanie sugerowanego sposobu rozwoju postaci;
  • Zestawienie dostępnych osiągnięć.

Jacek "Ramzes" Winkler, Patrick "YxU"Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Ramzes Winkler, Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 58, ilustracje: 119 .

Popularne strony w The Banner Saga 2 - poradnik do gry

The Banner Saga 2 - screen - 2016-06-24 - 324933The Banner Saga 2 - screen - 2016-06-24 - 324932The Banner Saga 2 - screen - 2016-06-24 - 324931The Banner Saga 2 - screen - 2016-06-24 - 324930The Banner Saga 2 - screen - 2016-06-24 - 324929The Banner Saga 2 - screen - 2016-03-24 - 318226The Banner Saga 2 - screen - 2016-03-24 - 318225The Banner Saga 2 - screen - 2016-03-24 - 318224The Banner Saga 2 - screen - 2016-03-24 - 318223

28.04.2016 19:08
Dakota_92
24
Legionista

Wydaje mi się, że jest mały błąd w rozdziale 15. Otóż (spojler z zakończenia) w przypadku przegranej walki z Bolverkiem, wyjmuje on strzałę z Bellowera, który po tym otwiera oczy, więc można zgadywać, że został ożywiony. W przypadku zwycięstwa we wspomnianej walce, ta scena nie ma miejsca. Zatem wygrana lub przegrana walki z Bolverkiem ma znaczenie, a zakończenia nie są identyczne. W dodatku sądzę, że może to być istotna różnica w kolejnej części sagi :)

28.04.2016 20:31
odpowiedz
yaceek
56
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Zakończenie zawarte w poradniku nie dotyczy ostatnich sekund gry ani nie omawia kwestii związanych z przyszłymi przygodami w The Banner Saga 3. Ostatni rozdział poradnika opisuje tylko i wyłącznie konsekwencje zawarte w Banner Saga 2, a każdy poprzedni wybór prowadzi do tej samej sytuacji - walki z Bolverkiem.
Masz natomiast rację co do ostatniego zdania w poradniku i na pewno to zmodyfikuję ponieważ mogłem to bardziej sprecyzować. Pozdrawiam i dzięki za czujność :)

01.07.2016 01:23
odpowiedz
Sakitta
22
Centurion

Rozdział 14. Kiedy wybieramy stronę konfliktu po wybraniu strony Rugga (druga opcja) jest napisane, że odłączą się od nas Varlowie - powinno to dotyczyć strony króla. Drobny błąd, a jednak ktoś przez niego mógłby omyłkowo wybrać tych złych. Śmierć królowi! ;)

15.09.2016 07:32
odpowiedz
Sayeer
8
Legionista

Błędu nie ma, tylko jeśli

spoiler start

Ludin nie dotarł z nami do Arberrangu

spoiler stop

, Król nie wpuszcza Varlów, dlatego wtedy biorą oni udział w szturmie po stronie Ruggi. Szkoda, że trzeba wybierać stronę i nie ma trzeciej opcji, sprawienia że Rugga jest nam lojalny, a Król zapomina o dawnych sporach. Wtedy sprowadzenie jak największej liczby ludzi miało by większe znaczenie i czuło by się wypełnienie powierzonej misji bycia przywódcą.