Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prolog | Rozdział 8 / Chapter 8 | The Banner Saga 2 poradnik The Banner Saga 2

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Prolog

Grę rozpoczynasz od rozdziału ósmego, tam gdzie kończy się pierwsza część gry - Prolog | Rozdział 8 / Chapter 8 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Grę rozpoczynasz od rozdziału ósmego, tam gdzie kończy się pierwsza część gry. Przed przystąpieniem do rozgrywki, możesz wczytać zapis stanu gry z poprzedniej części, jeśli takowy posiadasz. W przeciwnym razie wybierz jednego z bohaterów z pierwszej części gry - Rooka lub Alette. Jest to powiązany wybór z ostatnim epizodem pierwszej części, w której wybierasz jednego z powyższych dwu bohaterów. Kontynuują oni swoją dalszą przygodę w tej części gry, także wczytana gra nie powoduje rozpoczęcia gry innym niż któryś z tych bohaterów.

W pierwszej walce tutorialowej nie możesz podejmować własnych decyzji - Prolog | Rozdział 8 / Chapter 8 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry
W pierwszej walce tutorialowej nie możesz podejmować własnych decyzji

Na początku rozgrywki poznasz/przypomnisz sobie podstawy mechaniki walki. Podążaj za wskazaniami samouczka, by bezstratnie pozbyć się przeciwników. Jeśli nie zrozumiałeś wszystkiego lub pominąłeś któreś informacje z samouczka, zerknij na rozdział Walka, gdzie poza podstawowymi informacjami o walce zamieszczono również taktyczne porady. Podczas starcia poznasz również Aleo, poetę, który dołączy do twojego oddziału.

Pierwszy przystanek to osada Boersgard - Prolog | Rozdział 8 / Chapter 8 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry
Pierwszy przystanek to osada Boersgard

Po walce czeka cię pierwszy dialog z jednym z osadników. Dialogi w dużej mierze mają wpływ na to, jak radzi sobie twoja drużyna. Często możesz dzięki temu uzyskać dodatkowe surowce, zwiększyć morale grupy, a czasem spowodować inny przebieg wydarzeń fabularnych. Możliwy także jest odwrotny, negatywny przebieg rozmów. Te prowadzone z towarzyszami często mają charakter epizodyczny, nie daje ani nie zabiera ci nic wartościowego, pozwala jedynie zagłębić się w fabułę. Takie jest ów pierwszy dialog, składający się z trzech do czterech opcji dialogowych, które jednak ostatecznie nie wywierają żadnego wpływu na dalsze przygody.