Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bindal | Rozdział 11 / Chapter 11 | The Banner Saga 2 poradnik The Banner Saga 2

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Bindal

Folka albo Zefr? - oto jest pytanie - Bindal | Rozdział 11 / Chapter 11 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry
Folka albo Zefr? - oto jest pytanie

Rozdział rozpoczniesz od krótkiej walki z Draugami, za których zabicie otrzymasz całkiem sporą liczbę punktów sławy (renown) - punktów tych będzie 17. Podczas rozmowy z Falką oraz Zefr, już po walce z wrogami będziesz musiał podjąć decyzję, która może całkowicie zmienić bieg kolejnych wydarzeń. Na obrazku widnieją dwie linie dialogowe, które odpowiadają za ten stan rzeczy.

1. "I'm not playing nursemaid to these people. Let's go." - Po wybraniu tej opcji będziesz mieć jeszcze szansę na odwrócenie biegu wydarzeń poprzez wybranie linii "Give up on leaving". W ten sposób wszystkie dostępne wydarzenia będą się odnosiły do opcji opisanej w drugim akapicie poniżej. Jeżeli natomiast postanowiłeś opuścić Bindal - "Stick with the plan of leaving and find who you can", będziesz musiał walczyć z kolejną falą wrogów, a za samą walkę otrzymasz 14 punktów sławy. Po walce podejdzie do ciebie Gudmundr, z którym będziesz musiał zamienić kilka słów. Niezależnie od tego jak potoczy się rozmowa, twoja karawana zejdzie do podziemi zasilając tym samym jej szeregi o 84 wojowników oraz 450 wieśniaków.

  1. "Kill them and I kill you" - Po wyborze pierwszej opcji stracisz 2 wojowników.
  2. "What stopped you?" - Wybór tej opcji spowoduje utratę 2 wojowników oraz przyczyni się do otwarcia kolejnych linii dialogowych. Jeżeli wybierzesz pierwszą - "Raven's don't get caught, do what you need to", utracisz kolejnych pięciu wojowników. Natomiast wybranie drugiej opcji nie spowoduje żadnych negatywnych ani pozytywnych skutków
  3. "Raven's don't get caught, do what you need to" - Trzecia opcja podobna jest do drugiej. Po jej wybraniu od razu utracisz 7 wojowników.
Wybierz miejsce, które chcesz przeszukać - Bindal | Rozdział 11 / Chapter 11 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry
Wybierz miejsce, które chcesz przeszukać

2. "We stick with the Falka for now" lub "Give up on leaving" - Po wybraniu jednej z tych opcji będziesz mógł przeszukać miasto Bindal. Do wyboru masz trzy obiekty, które możesz przeszukać - Wielka Sala (Great Hall), namioty mieszkalne (Houses) oraz bramę (Gate). Poniżej znajdziesz rozpisane wszystkie opcje dotyczące każdej z nich:

2.1 Great Hall - Po wyborze Wielkiej Sali do dyspozycji będziesz mieć trzy opcje dialogowe, które mają odmienny skutek.

  1. "We don't sneak around like rats. Front door!" - Wybór pierwszej opcji spowoduje, że otworzy się okno z kolejnymi. W tym przypadku powtarzają się niektóre opcje dialogowe. Opcja pierwsza - "Signal to the others to stop and listen", "Keep listen" oraz "Why my ravens are tied up" spowoduje nieznaczne pogorszenie morale. Opcje "Rescue your fighters" oraz "Make sure everyone is heading to the mines" zagwarantują ci uzyskanie nowego artefaktu - Gromr Statue. Natomiast opcje "Quickly search the bottom floor and leave" oraz "Forget this plan and leave" nie spowodują żadnych negatywnych ani pozytywnych skutków.
  2. "Didn't realize you were the thieving type" - Wybranie opcji drugiej spowoduje nieznaczne pogorszenie morale.
  3. "We'll try it your way. Mogun, you're up" - Wybór ten spowoduje, że wybierzesz Moguna do przeszukania Wielkiej Sali. Opcja spowoduje, że Mogun przyniesie ze sobą artefakt - Green Eykr.

2.2 Houses - Po wyborze namiotów mieszkalnych do dyspozycji będziesz mieć także kilka opcji dialogowych.

  1. "Look through the house for any valuables" - Wybranie opcji spowoduje nieznaczną poprawę morale.
  2. "See anything through the windows?" - Wybranie opcji spowoduje nieznaczną poprawę morale.
  3. "Forget it, keep moving" - Nic się nie stanie.

2.3 Gate - Po wybraniu bramy do dyspozycji będziesz mieć kilka opcji dialogowych.

  1. "Keep the Ravens out of it, but don't interfere" - Wybranie opcji pierwszej spowoduje, że otrzymasz 30 zapasów.
  2. "Pull out your axes and threaten them all" - Wybranie opcji drugiej spowoduje, że otrzymasz 5 punktów sławy oraz 100 zapasów.
  3. "What was stolen?" - Wybranie opcji ostatniej spowoduje, że otrzymasz 30 zapasów.

Wszystkie opcje dialogowe wypisane powyżej kończą się natomiast dokładnie w ten sam sposób. Wraz z karawaną schodzisz do podziemi uzyskując tym samym zasoby ludzkie w postaci 84 wojowników oraz 450 wieśniaków.