Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 poradnik The Banner Saga 2

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Droga do Old Ford

Najważniejsze momenty podróży

Zaraz po opuszczeniu wioski Einartoft będziesz musiał podjąć decyzję odnośnie karawany - Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Zaraz po opuszczeniu wioski Einartoft będziesz musiał podjąć decyzję odnośnie karawany.

  • "Anyone who can't fight stays behind" - Wybranie pierwszej opcji dialogowej spowoduje otwarcie kolejnego okna. Linia pierwsza, czyli "They'll die either way, but they won't slow us down anymore" spowoduje, że z twojej karawany odejdą wszyscy wieśniacy! Druga opcja czyli "Then you're in charge of them, guard captain" spowoduje, że wieśniacy nie odejdą lecz przydzielisz do ich ochrony jednego ze swoich bohaterów - Gudmundra. Uwaga! Opcja z Gudmundrem pojawi się tylko wtedy, jeżeli go uratowałeś w rozdziale 11.
  • "Move out! And leave the fighting to those who know how" - Opcja druga jest definitywnie tą lepszą ponieważ nie tracisz przy tym ani bohatera, ani wiesniaków. Zyskujesz natomiast poprawę morale całej karawany.

Zaraz po wyruszeniu z Einartoft będziesz mieć także do stoczenia kolejnej walki z Dredgami, za którą otrzymasz 25 punktów sławy. Zaraz po walce przyjdzie ci podjąć kolejną decyzję odnośnie wrogów.

  • "No, stay with us. We'll be fine" - Odmawiasz Oliemu, a decyzja nie ma żadnego odbicia w dalszych przygodach.
  • "Nod and send a dozen fighters with him" - Druga opcja spowoduje, że stracisz 12 wojowników.
  • "We are all going to see that" - Opcja trzecia spowoduje, że stracisz 10 wojowników i rozpoczniesz kolejną walkę z Dredgami. Za wygraną walkę otrzymasz 18 punktów sławy.
Podczas wędrówki karawana natknie się na zasypane przejście - Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Podczas wędrówki karawana natknie się na zasypane przejście. Rozpocznie się walka, która jest bardzo specjalna ponieważ nie ma w niej limitu przeciwników do zabicia. Jeżeli więc czujesz się na siłach, możesz bez przeszkód wybijać kolejne fale nadchodzących wrogów. Im więcej ich zabijesz tym większą nagrodę w postaci punktów sławy uzyskasz. Jeżeli natomiast chcesz jak najszybciej uciec z tej pułapki musisz zniszczyć wszystkie blokujące zaspy śniegu widoczne na powyższym obrazku.

Kolejna decyzja będzie się odnosić do wydarzeń przed wkroczeniem do Old Ford - Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Kolejna decyzja będzie się odnosić do wydarzeń przed wkroczeniem do Old Ford. Podejdzie do ciebie Krumr, który przeczuwa zasadzkę przygotowaną przez Dredge.

  • "What are you getting at?" - Opcja pierwsza posiada dwie kolejne linie dialogowe. Pierwsza z nich - "There is no situation" powoduje, że Krumr sam odejdzie by sprawdzić przygotowaną zasadzkę. Opcja druga - "Don't make me regret this" spowoduje, że wraz z Krumrem odejdzie także 12 wojowników.
  • "I'm not risking fighters on one of your death wishes" - Wybranie opcji drugiej spowoduje, że z karawany odejdzie tylko Krumr.

Uwaga! Jeżeli zdecydowałeś, że Krumr ma udać się w pojedynkę, bohater już do ciebie nie powróci. Warto więc wysłać z nim 12 wojowników ponieważ po wydarzeniach w Old Ford wszyscy wrócą cali i zdrowi.

Dodatkowe zdarzenia

Niedługo po opuszczeniu wioski Einartoft będziesz musiał podjąć kolejną decyzję - Droga do Old Ford | Rozdział 13 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Niedługo po opuszczeniu wioski Einartoft będziesz musiał podjąć kolejną decyzję. Decyzja tym razem będzie dotyczyła hordy Dredgów.

  • "Do what you can old man" - Opcja pierwsza spowoduje, że z karawany odejdzie 12 wojowników.
  • "Send a dozen fighters to keep Dredge at bay" - Opcja druga spowoduje, że z karawany odejdzie 12 wojowników lecz jej morale poprawią się.
  • "Charge at the Dredge!" - Opcja trzecia powoduje, że rozpocznie się walka z przeciwnikami. Przed walką otrzymasz jeszcze 5 punktów sławy, natomiast za wygraną walkę otrzymasz ich 17. Po wyborze tej opcji otrzymasz więc w sumie 22 punkty sławy.
  • "Keep the caravan together, fending off attacks where you can" - Opcja czwarta spowoduje, że z karawany odejdzie 5 wojowników oraz 16 wieśniaków. Rozpocznie się także walka z Dredgami, za którą otrzymasz 17 punktów sławy.
  • "Fasolt said they might not care to fight. Keep moving." - Za wybranie ostaniej opcji otrzymasz 10 punktów sławy oraz poprawisz morale całej karawany.