Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zwiadowca (Ranger) | Klasy postaci | Sword Coast Legends poradnik Sword Coast Legends

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Zwiadowca (Ranger)

Zwiadowca to typowa klasa leśnego elfa, którego rynsztunkiem jest łuk, a z pomocą przychodzą mu dobrodziejstwa lasu. Klasa ta, tak jak w przypadku łotrzyka bazuje na zadawaniu obrażeń lecz nie z bliska ale z daleka. Klasę zwiadowca można zamienić z magiem, jeżeli posiadasz wojownika, który kontroluje pole walki. W tandemie z łotrzykiem, pozbywają się przeciwników dużo szybciej kosztem wyłączania ich z walki na określony okres czasu. Poniżej znajdziesz kilka zasad obowiązujących przy tworzeniu postaci zwiadowcy:

Zwiadowca nie walczy w zwarciu - Chociaż zwiadowca posiada umiejętności, które można wykorzystać w zwarciu, lepiej się czuje kiedy walczy bronią dystansową. Wykorzystaj ten aspekt by stworzyć postać, która nie jest narażona na ewentualne obrażenia ze strony przeciwników.

Spryt zamiast siły - Łucznik walczy dobrze dlatego, że posiada odpowiednio dużą liczbę punktów zręczności. Podczas rozwoju postaci staraj się zmaksymalizować ten bonus by zwiększyć zadawane obrażenia.

Uważaj na bratobójczy ogień - Stojąc w linii prostej do twojego sojusznika, możesz być pewien, że zamiast przeciwnika trafisz sprzymierzeńca. Ważnym jest zatem poprawne ustawienie się w trakcie walki. Najlepiej będziesz się czuł kiedy ustawisz się pod kątem do centrum walki.

Rozwój postaci

Zwiadowca najlepiej czuje się w trakcie używania broni dystansowych, a przede wszystkim łuków. Wykorzystaj to w trakcie rozwoju postaci. Przede wszystkim wydawaj punkty do podniesienia statystyki zręczności. Pomoże to w zmaksymalizowaniu zadawanych obrażeń bronią dystansową. Poniżej znajdziesz przykładowe umiejętności zwiadowcy z wykorzystaniem wyżej wymienionego pomysłu.

Hunter

Favored Enemy

Umiejętność pasywna, która zwiększa zadawane obrażenia. Poziom czwarty dla maksymalnego efektu.

Combat Focus

Umiejętność pasywna, która zwiększa akcję ataku przy każdej rundzie. Poziom drugi dla maksymalnego efektu.

Hide In Plain Sight

Ukrywasz się przed przeciwnikami. Twój następny atak ma zwiększoną szansę na zadanie obrażeń krytycznych. Poziom czwarty dla maksymalnego efektu.

Warden

Swift Quiver

Znacząco zwiększa akcje postaci. Poziom czwarty dla maksymalnego efektu.

Lightning Arrow

Umiejętność zadająca obrażenia od błyskawic. Poziom czwarty dla maksymalnego efektu.

Splinter Armor

Umiejętność zadaje obrażenia i obniża wartość obrony przeciwników. Poziom czwarty dla maksymalnego efektu.

Archery

Arrow of Slaying

Umiejętność zadające duże obrażenia. Poziom czwarty dla maksymalnego efektu.

Hunter's Mark

Umiejętność naznaczająca przeciwnika. Po naznaczeniu przeciwnik otrzymuje zwiększone obrażenia. Poziom trzeci dla maksymalnego efektu.

Split Shot

Umiejętność zadająca duże obrażenia. Poziom czwarty dla maksymalnego efektu.

Styl gry

Jako zwiadowca ustawiaj się na obrzeżach centrum walki, tak byś był oddalony od wojownika, który z kolei nie może być na twojej linii strzału, ale także niedaleko kleryka. Walkę zaczynaj standardowo od przejścia w ukrycie. Kolejny strzał będzie mieć dużo większą szansę na trafienie krytyczne co bezpośrednio przekłada się na zadawane obrażenia. Walcząc z elitarnymi przeciwnikami i bossami, zaczynaj przez naznaczenie ich umiejętnością Hunter's Mark, co zwiększy zadawane obrażenia całej drużyny. Podczas walk staraj się na bieżąco używać umiejętności ukrycia oraz Swift Quiver. W ten sposób będziesz atakował dużo szybciej niż bez umiejętności co pozwoli na szybsze eliminowanie wrogów.

Ekwipunek

Jako zwiadowca używaj lekkich zbroi, które posiadają statystyki do zręczności. Jako, że nie jesteś postacią walczącą w zwarciu, możesz nie zwracać szczególnej uwagi na współczynnik obrony. Jeżeli chodzi o broń, doskonałym wyborem jest Bow of Hungering. Można go zdobyć relatywnie wcześnie bo w Maferil's Lyceum. Pod koniec gry będziesz mógł zdobyć jeszcze lepszy łuk, ale używać go będziesz tak krótko że nie opłaca się go nawet tworzyć.

Jeżeli chodzi o zbroje, wybieraj lekki rynsztunek posiadający zręczność i charyzmę. Dobrym wyborem są buty Drakhara lub takie, które zwiększają prędkość ruchu. Biżuteria powinna zawierać statystykę zręczności by zmaksymalizować zadawane obrażenia.