Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zagadki w Guild Hall | Market District/Slums M5 | Sword Coast Legends poradnik Sword Coast Legends

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Zagadki w Guild Hall

Ukryta zbrojownia gildii

Pierwszą zagadką w Market District będzie odnalezienie klucza do głównej zbrojowni twojej gildii w budynku Guild Hall - Zagadki w Guild Hall | Market District/Slums M5 | Sword Coast Legends - Sword Coast Legends - poradnik do gry

Pierwszą zagadką w Market District będzie odnalezienie klucza do głównej zbrojowni twojej gildii w budynku Guild Hall. Udaj się więc wraz z towarzyszami do budynku i zacznij go przeszukiwać. W pierwszym pomieszczeniu po prawej stronie leżeć będą zwłoki mężczyzny. Pokój znajduje się po drugiej stronie lady, zaraz za nią. Przy zwłokach znajdziesz kilka rzeczy ale najważniejszą z nich będzie połowa zniszczonego klucza (Broken Key Half). Zanim opuścisz to miejsce, podejdź za ladę i pociągnij za dźwignię (lever), by otworzyć sekretne drzwi prowadzące do piwnicy gildii. Po lewej stronie posągu leżeć będą kolejne zwłoki. Trup mężczyzny będzie miał przy sobie drugą połowę zniszczonego klucza (Broken Key Half). Po zebraniu tych dwóch elementów klucza, udaj się do miejscowego kowala. Podczas rozmowy z nim, zapytaj czy jest coś co można stworzyć z elementów, które znajdują się w twoim plecaki. Jeżeli posiadasz elementy uzbrojenia, możesz je wykonać za "niewielką" opłatą. Niewielka to oczywiście ona nie jest ponieważ za niektóre elementy uzbrojenia trzeba zapłacić kilkadziesiąt tysięcy złota. Pytaj kowala za każdym razem, jeśli nie widzisz opcji Key Repair. Za przekucie klucza musisz zapłacić kowalowi 300 sztuk złota. Po naprawie, wróć do gildii i wejdź na górne piętro po czym skieruj się holem do końca korytarza. Znajdziesz tam kilku szabrowników, którzy nie powinni sprawiać żadnych problemów. Jeżeli natomiast tak się stanie, wykorzystaj teren, w którym się znajdujesz. Zwab złodziei do jednego z sąsiednich pokoi i postaw swojego najsilniejszego wojownika w drzwiach. Wrogowie będą zmuszeni atakować jego, dając ci tym samym swobodę działania. Po walce skieruj się do metalowych drzwi i skorzystaj z nowo wykutego klucza. Za drzwiami znajdziesz główną zbrojownię gildii. Znajdziesz tutaj legendarne przedmioty, które warte są dużo więcej niż klucz, za który zapłaciłeś i są lepsze niż wszystkie przedmioty jakie do tej pory znalazłeś.

Zagadka w piwnicy gildii

Druga zagadka należy do trudniejszych - Zagadki w Guild Hall | Market District/Slums M5 | Sword Coast Legends - Sword Coast Legends - poradnik do gry

Druga zagadka należy do trudniejszych. Podczas eksploracji piwnicy zauważyłeś pewnie dzwon, po użyciu którego zapalał się pierwszy symbol na ścianie obok posągu. Zagadka związana jest ściśle z rytuałem przyjęcia do gildii. Na początku musisz znaleźć pełną wersję tej pieśni. W tym celu wejdź na pierwsze piętro gildii i przeszukaj wszystkie pokoje za pomocą umiejętności Search. Pokoi będzie sześć. Każdy z nich zawiera kluczową informację, której musisz się trzymać.

Pierwszy pokój zawiera pierwszą część pieśni. Drugi pokój zawiera drugą część pieśni. Trzeci pokój zawiera trzecią część, a czwarty - czwartą. W szóstym pokoju natomiast, znajdziesz liścik niepodobny do innych. Znajdziesz tu napis F.A.I.L (swoją drogą doskonały przekaz dla graczy od twórców gry, którzy wiedzą, że polegniesz przy tej zagadce). Jeżeli jesteś spostrzegawczy zauważysz, że każda z czterech części pieśni zaczyna się od liter przedstawionych w słowie F.A.I.L. Będzie to twoja wskazówka podczas odprawiania rytuału. Kolejnym krokiem jaki wykonaj jest zebranie specjalnego trunku. Napitek ten znajdziesz na parterze, w pokoju ze zwłokami (zaraz za ladą). Wystarczy, że podejdziesz do skrzyń i wybierzesz opcję Take a few bottles. Jeżeli wszystko przygotowałeś, czas zejść do piwnicy. Pierwszym krokiem będzie uderzenie w dzwon. Jeżeli zapali się lampka, wybierz z ekwipunku napitek, który zebrałeś ze skrzyń. Po wypiciu trunku, zapali się kolejny symbol. Podejdź do posągu i wybierz opcję begin chant. Wymów wszystkie linie w kolejności FAIL:

  1. From the Nine we come
  2. As we live, we are bond
  3. In the dark, we march on
  4. Let none stand in our way

Po wymówieniu w tej kolejności, zapali się kolejny symbol na ścianie. Kolejnym krokiem będzie wypicie następnej butelki trunku. Ostatnim krokiem będzie ponowne uderzenie w dzwon. Tym sposobem posąg uruchomi sekwencje, i ofiaruje ci przedmiot.