Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

City of the Grey Dwarves - Zadanie główne | Forlorn Cliffs / Darklake District M11 poradnik Sword Coast Legends

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

City of the Grey Dwarves - Zadanie główne

Podczas koszmaru sennego, przemierzaj kolejne części snu i dostań się do Belaphossa - City of the Grey Dwarves - Zadanie główne | Forlorn Cliffs / Darklake District M11 - Sword Coast Legends - poradnik do gry

Podczas koszmaru sennego, przemierzaj kolejne części snu i dostań się do Belaphossa. Po rozmowie z nim obudzisz się bezpieczny w swoim obozowisku. Po uzupełnieniu zapasów skorzystaj z mapy świata i wybierz Gracklstugh - Darklake District. Po przybyciu na miejsce, po lewej stronie zauważysz jak Duergar znęca się nad niewolnikiem. Jeżeli mu pomożesz otrzymasz nagrodę znalezioną w wózku. Żeby mu pomóc musisz się wykazać dużym współczynnikiem zręczności (DEX) i zabić Duergara zanim ktokolwiek zauważy lub inteligencji (INT) by wmówić mu, że obok nie ma strażników. Twoim zadaniem podczas pobytu w mieście Duergarów jest znalezienie kontaktu Izhkina. Kontakt znajdziesz w centralnej części miasta (M11,Omur). Po przybyciu na miejsce, przeszukaj rezydencję obok. W środku znajdziesz część legendarnego młota. Podczas rozmowy z kontaktem Izhkina - Omur'em, dowiesz się, że musisz zdobyć cztery amulety. Amulety te zmienią wygląd twój i twoich towarzyszy co zapewni swobodę działania w chronionych obszarach Duergarów.

The Tended Amulet - City of the Grey Dwarves - Zadanie główne | Forlorn Cliffs / Darklake District M11 - Sword Coast Legends - poradnik do gry

The Tended Amulet:

Żeby zdobyć pierwszy amulet, udaj się do Gorstaf'a (M11,Gorstaf) i porozmawiaj z nim. Twoim zadaniem jest odszukanie Linzina, a sam Gorstaf może mieć jakieś informacje odnośnie miejsca jego pobytu. Z jego informacji wynika, że Linzin ukrywa się gdzieś w południowej części Darklake District. W tym celu udaj się w to miejsce (M11,Linzin) i porozmawiaj z Linzinem. Z rozmowy z nim dowiesz się, że chętnie odda ci swój amulet jak pozbędziesz się jego problemu dotyczącego Gorstafa. Po rozmowie z Linzinem, wróć do Gorstafa i porozmawiaj z nim. Z rozmowy dowiesz się, że możesz spłacić dług Linzina na dwa sposoby. Pierwszym jest zapłata 3000 sztuk złota, a drugim zaakceptowanie zlecenia. Zleceniem jest zaniesienie placka dla Brumnuma, do karczmy w Darklake District. Po wykonaniu zlecenia wróć do Gornstafa, a później do Linzina, który za wręczy ci pierwszy amulet.

W nagrodę za wykonanie tego minizadania otrzymasz 1000 punktów doświadczenia.

The Rusted Amulet - City of the Grey Dwarves - Zadanie główne | Forlorn Cliffs / Darklake District M11 - Sword Coast Legends - poradnik do gry

The Rusted Amulet:

Żeby zdobyć drugi amulet, udaj się do karczmy w Darklake District (M11,Karczma) i porozmawiaj z T'zorem, który stoi w ostatnim pokoju. Z rozmowy nie wyniknie nic dobrego dlatego udaj się do barmana i zapytaj czy może ci jakoś pomóc. Poprosi cię on o zebranie kilku roślinek (Cave Moss), które mogłeś zebrać podczas eksploracji Underdark Descent. Jeżeli ich wcześniej nie zebrałeś, wróć tam. Po powrocie barman przygotuje dla ciebie miksturę, dzięki której T'zor zaśnie. Za miksturę musisz zapłacić 200 sztuk złota, lecz jeśli wykażesz się dużą ilością punktów charyzmy, barman odda miksturę za darmo. Zadanie z miksturą było także osobnym zadaniem pobocznym barmana A Touch of Poison. Wróć teraz do T'zora i porozmawiaj z nim częstując go tym samym stworzonym przez barmana winem. Jak tylko T'zor upadnie, przeszukaj jego kieszenie, a zdobędziesz drugi amulet.

W nagrodę za wykonanie tego minizadania otrzymasz 1000 punktów doświadczenia.

The Filthy Amulet - City of the Grey Dwarves - Zadanie główne | Forlorn Cliffs / Darklake District M11 - Sword Coast Legends - poradnik do gry

The Filthy Amulet:

Trzeci amulet zdobędziesz podczas eksploracji skarbca Thanagara. Udaj się do biura podatkowego w Darklake District (M11,Tax Office), i przeszukaj pomieszczenie. W pomieszczeniu znajdziesz wagę oraz trzy odważniki (light, medium, heavy). Ustaw odważnik light oraz medium na wadze by otworzyć sekretne przejście do skarbca. W ostatnim pomieszczeniu jaskini (Thanagar's Stash) zastaniesz Slimy Derro. Po próbie zabrania mu amuletu, zmieni się w potwora, którego zabij. Z jego ciała zabierz amulet (Amulet of Disguise). Nie zapomnij także przeszukać całego pomieszczenia. Znajdziesz to kolejny rubin (Marked Ruby) potrzebny do wykonania zadania pobocznego Marked Rubies. Podczas powrotu napotkasz kilku nowych przeciwników (Captain Grombash). Ważnym jest by wszcząć z nim walkę ponieważ przy jego ciele znajdziesz część legendarnego łuku.

W nagrodę za wykonanie tego minizadania otrzymasz 1000 punktów doświadczenia.

The Itchy Amulet - City of the Grey Dwarves - Zadanie główne | Forlorn Cliffs / Darklake District M11 - Sword Coast Legends - poradnik do gry

The Itchy Amulet:

Udaj się do południowej części Darklake District (M11,Eradin) i użyj umiejętności Search by odszukać ślady krwi Eradina. Ślady zaprowadzą cię do domu, w którym leżeć będzie zakrwawiony Eradin. Z rozmowy z sojusznikami dowiesz się, że prawdopodobnie sprzedano mu wadliwy amulet. W tym celu wróć do Omura i zażądaj odpowiedzi. Po krótkiej rozmowie, Omur wręczy ci prawdziwy, czwarty już amulet. W nagrodę za wykonanie tego minizadania otrzymasz 1000 punktów doświadczenia.

Po zdobyciu czterech amuletów, udaj się do głównego wejścia miasta Gracklstugh (M11, Gracklstugh Gate Guard) i porozmawiaj ze strażnikami - City of the Grey Dwarves - Zadanie główne | Forlorn Cliffs / Darklake District M11 - Sword Coast Legends - poradnik do gry

Po zdobyciu czterech amuletów, udaj się do głównego wejścia miasta Gracklstugh (M11, Gracklstugh Gate Guard) i porozmawiaj ze strażnikami. Po dostaniu się do Business District, musisz dostać się do głównej bramy. Możesz to zrobić na dwa sposoby - omijając strażników lub z nimi walczyć. Jeżeli chcesz się skradać, koniecznie omijaj Duergar Spotter (będą zaznaczeni na radarze czerwonym kolorem).

Uwaga! w budynku na zachodzie znajdziesz skrzynię, z której możesz zdobyć drugą część legendarnego łuku. Koniecznie wykonaj ten krok przed wejściem na teren bramy. Po wyjściu z budynku automatycznie zostaniesz złapany przez strażnika, który zaprowadzi cię do więzienia.

Nagroda za wykonanie zadania: 3800 punktów doświadczenia.