Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

O.R.B. - poradnik do gry

O.R.B. - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. poradnik O.R.B.

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Destroyer

1 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 1500RU

Załoga: 15

Uzbrojenie: cztery plazmowe działka BHC-50

Największa zaleta: stosunkowo duża mobilność jak na statek klasy Capital

Największa wada: przeciętny armor (w porównaniu z innymi modelami Capital)

Zastosowanie: Destroyer to Twój podstawowy a jednocześnie najczęściej używany statek Capital, jest zwrotny i posiada cztery całkiem przyzwoite działka plazmowe, co prawda traci trochę na armorze ale mając grupkę 4-5 takich statków można spokojnie atakować prawie wszystko :-)

Destroyer Cloaking

2 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 2000RU

Załoga: 15

Uzbrojenie: to co zwykły

Największa zaleta: ponownie nie znaleziono :-)

Największa wada: beznadziejna umiejętność Cloaking nie tłumaczy tego, że jest o 500RU droższy...

Zastosowanie: tylko w rozgrywkach multiplayer, w singlu i Skirmishu przeciwko komputerowym zawodnikom zupełnie nieprzydatny, przy tak wysokich cenach nie warto w ogóle w to inwestować dodatkowych pięciuset RU, że o kosztach stworzenia prototypu nawet nie wspomnę...

Destroyer Hyperjump

3 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 2100RU

Załoga: 15

Uzbrojenie: to co zwykły

Największa zaleta: niby ten Hyperjump :-)

Największa wada: po raz kolejny - o wiele droższy a dodatkowa opcja raczej nieprzydatna

Zastosowanie: też raczej wyłącznie w multiplayerze, umiejętność hiperskoku może się co najwyżej przydać przy zmasowanych atakach wroga, radziłbym jednak koncentrować się na zwykłych Destroyerach...

Unarmed Carrier

4 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 1000RU

Załoga: 15

Uzbrojenie: brak

Największa zaleta: mobilna baza pod ręką...

Największa wada: ...ale żeby wyrzucać na to 1000RU, raczej nie warto!

Zastosowanie: tak naprawdę to ciężko jednoznacznie stwierdzić, Unarmed Carriera można wykorzystać jako przenośną bazę do budowania myśliwców w dowolnym miejscu na planszy a także do gromadzenia surowców ale żeby wydawać 1000RU na jego budowę - nie warto, co innego jeśli ma się go od startu (kampania), wtedy warto z niego korzystać

Carrier

5 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 3300RU

Załoga: 30

Uzbrojenie: sześć działek plazmowych

Największa zaleta: potężny armor + niezła siła ognia

Największa wada: czy to się w ogóle rusza :-) ?

Zastosowanie: WYŁĄCZNIE do ataków na nieruchome cele oraz wrogie statki Capital, co prawda w dalszym ciągu w głównej mierze powinno się wykorzystywać go jako mobilną bazę ale dzięki sześciu pokładowym działkom może nieźle zamieszać w szeregach wroga, na dodatek jego armor stanowi duży problem nawet dla 3-4 wrogich statków Capital

Carrier Cloaking

6 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 4400(!)RU

Załoga: 30

Uzbrojenie: to samo co zwykły

Największa zaleta: jest drogi, tak więc nikogo nie zainteresuje

Największa wada: cena, cena, cena :-)

Zastosowanie: radziłbym NIE korzystać, nawet jeśli w jakiś dziwny sposób polubiłeś technologię Cloaking, w takim przypadku lepszy okaże się nawet Destroyer C, ten Carrier jest stanowczo za drogi, to już lepiej dołożyć kilkaset RU i wybudować po jednym normalnym Carrierze i Destroyerze

Carrier Hyperjump

7 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 4700(!!)RU

Załoga: 30

Uzbrojenie: to samo co zwykły

Największa zaleta: z racji ceny ZUPEŁNIE nikt się nim nie zainteresuje

Największa wada: i ja mam za to płacić!? 1400RU więcej?

Zastosowanie: kolejny model dla dziwaków, którzy lubują się w wynalazkach małych zielonych ludzików, technologia hiperskoku może i jest przydatna ale w ŻADEN sposób nie tłumaczy to jego kosmicznej ceny...

Assault Carrier

8 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 5000RU

Załoga: 50

Uzbrojenie: utajnione!

Największa zaleta: największy, najlepszy, najdroższy!

Największa wada: no właśnie, najdroższy, 5000 to "trochę" dużo...

Zastosowanie: statek-widmo, wszystko w nim jest maksymalnie wypasione ale ja zwróciłbym szczególną uwagę na armora, który spokojnie wytrzyma ataki nawet kilkunastu myśliwców i Destroyerów, prawdziwa bestia wśród statków kosmicznych

Assault Carrier Cloaking

9 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 6650RU

Załoga: 50

Uzbrojenie: utajnione

Największa zaleta: nikogo na to nie stać tak więc nikt nim nie lata :-)

Największa wada: hmmm, cóż to takiego może być...aaaa, już wiem - cena :-)

Zastosowanie: tylko dla burżujów, którzy nie mają co robić z kosmicznymi kredytami, jest o 1650RU droższy od "zwykłego" Assault Carriera, to już lepiej za tę różnicę dobudować Destroyera i jakiś mały, fajny myśliwiec

Assault Carrier Hyperjump

10 - [MALUS] Przegląd jednostek i instalacji - część 2 | O.R.B. - O.R.B. - poradnik do gry

 

Koszt: 7000(!!!)RU

Załoga: 50

Uzbrojenie: utajnione

Największa zaleta: możesz się pochwalić kolegom, że masz najdroższy statek!

Największa wada: kosztuje tyle co w początkowych etapach zarabia się w trakcie CAŁEJ misji!

Zastosowanie: kolejny statek dla bogatych, najdroższy model wystawiony przez Malusów, tradycyjnie nie polecam, jeśli już chcesz korzystać z Hyperjumpa to tylko w Skirmishach multiplayerowych