Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Pozostałe zadania poboczne w Krzepie

Solidny ładunek (A good haul)

W Spoczynku Grefa (The Gref's Rest) (M1,2) znajdziesz Fearę. Dowiesz się od niej, że była wraz z drużyną w baterii Durgana, ale jej karawana została napadnięta. Podczas ataku straciła kilka cennych przedmiotów. Twoim zadaniem będzie ich odzyskanie.

Wokół zniszczonej karawany znajdziesz sporą ilość pojemników, nie zapomnij przeszukać ich wszystkich. - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Wokół zniszczonej karawany znajdziesz sporą ilość pojemników, nie zapomnij przeszukać ich wszystkich.

Idź do baterii Durgana i skieruj się na południowy zachód (M4,5). Znajdziesz tam zniszczoną karawanę i grupę kilku lagufatów. Nie powinni oni stanowić dużego zagrożenia. Gdy już się z nimi uporasz przeszukaj wszystkie okoliczne pojemniki, najlepiej z aktywnym klawiszem TAB. Zabierz z nich wszystkie przedmioty. Wróć teraz do Feary w Spoczynku Grefa (M1,2) w Krzepie. Otrzymasz od niej 500 sztuk złota.

Cenne przyrządy (Sacred instruments)

Na południe od Świątyni Ondry (Temple of Ondra) (M1,5) natkniesz się na Istę, krasnoludzką kobietę-naukowca. Stworzyła ona najnowszy prototyp swojego wynalazku. Niestety, nie może samodzielnie go przetestować. To zadanie będzie należało do ciebie.

Udaj się do Baterii Durgana. Gdy tylko się tam znajdziesz dziennik zadań zostanie zaktualizowany. Urządzenie zacznie wskazywać zachód. Idź teraz do położonej nieopodal Groty (Cavern) (M4,4). Uważaj, gdyż przed wejściem spotkasz kilka ogrów z wilkami. Gdy tylko wejdziesz do jaskini urządzenie zacznie reagować. Idź w głąb jaskini, spotkasz grupę kilku lagufatów, których musisz pokonać. Gdy to zrobisz podejdź do północnej ściany groty i odszukaj niewielkie zagłębienie w skale. Najlepiej to zrobić przy wciśniętym klawiszu TAB, który pokazuje wszystkie miejsca, z którymi możesz wejść w interakcję. Z zagłębienia zabierz Klejnoty z białej adry (White Adra Gems).

Poszukiwana szczelina w ścianie jest bardzo mała i trudno ją znaleźć. - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Poszukiwana szczelina w ścianie jest bardzo mała i trudno ją znaleźć.

Teraz musisz tylko wrócić do Isty (M1,5) i z nią porozmawiać.

  • Okłamując ją i nie oddając adry. Otrzymasz wtedy od niej 300 sztuk złota;
  • Gdy powiesz prawdę i oddasz jej klejnoty otrzymasz 800 monet;
  • Mówiąc najpierw prawdę, a potem decydując się zatrzymać klejnoty, nic nie otrzymasz.

Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie (Bounty: The Gleaming Society)

Zlecenie to otrzymasz od kapitana straży w Krzepie - Tealdora (M1,7). Będziesz musiał pozbyć się grupy zabójców politycznych, którzy zatrzymali się na jakiś czas w Długich Wodospadach (Longwatch Falls).

Walka z członkami Lśniącego Stowarzyszenia nie powinna być zbyt trudna. Wykorzystaj otwartą przestrzeń do odpowiedniego rozstawienia swojej drużyny. - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Walka z członkami Lśniącego Stowarzyszenia nie powinna być zbyt trudna. Wykorzystaj otwartą przestrzeń do odpowiedniego rozstawienia swojej drużyny.

Udaj się więc do tej lokacji i podejdź na półkę skalną położoną w południowej części mapy (M3,4). Nie będziesz miał możliwość rozmowy, od razu rozpocznie się walka z kilkuosobową drużyną wroga. Tak jak w większości pojedynków najpierw skup się na postaciach atakujących z dystansu, a ich przywódcę - Ulmara, pokonaj na samym końcu. W ciał wrogów zabierz wszystkie przedmioty, zwłaszcza Głowę Ulmara (Ulmar's Head). Wróć teraz do Tealdora w Krzepie (M1,7) i odbierz nagrodę - 3000 sztuk złota.

Zlecenie: Meztla (Bounty: Meztla)

Zlecenie na Meztlę, przywódczynię wyznawców Beratha otrzymasz od kapitana straży w wiosce Krzepa - Tealdora (M1,7). Ostatnio jej grupa widziana była w dziczy nieopodal baterii Durgana. Udaj się tam i odszukaj jej obóz (M4,7). Nie będziesz miał możliwości rozmowy, po prostu podejdź i pokonaj Meztle i jej drużynę. Dobrze przygotuj się do walki, gdyż staniesz przeciwko siedmiu wysoko poziomowym przeciwnikom. Gdy już ich pokonasz zabierz wszystkie cenne przedmioty i głowę przywódczyni. Wróć do Tealdora (M1,7). Niestety poza doświadczeniem, nie otrzymasz żadnej nagrody pieniężnej.

Aby móc wrócić do zleceniodawcy musisz zabrać głowę Meztli. - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 | PoE The White March Part I - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Aby móc wrócić do zleceniodawcy musisz zabrać głowę Meztli.

Zlecenie: Laenric (Bounty: Laenric)

Zadanie to otrzymasz od kapitana straży wioski Krzepa - Taeldora (M1,7), ale dopiero po wykonaniu dwóch wcześniejszych zleceń od niego Zlecenie: Meztla (Bounty: Meztla) oraz Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie (Bounty: The Gleaming Society). Tym razem będziesz musiał pozbyć się niejakiego Laenrica, który przebywa w rdzawym lesie. Idź do tej lokacji i udaj się bezpośrednio do miejsca, gdzie wcześniej przebywała grupa bladych elfów (M2,6). Gdy tylko cię zobaczą rozpocznie się walka. Zabierz głowę Laenrica i wróć do Tealdora (M1,7). Otrzymasz od niego 4000 sztuk złota.

Zlecenie: Apostołowie Prawdziwego Płomienia (Bounty: Disciples of the true flame)

Zadanie to otrzymasz od kapitana straży wioski Krzepa - Taeldora (M1,7), ale dopiero po wykonaniu dwóch wcześniejszych zleceń od niego, Zlecenie: Meztla (Bounty: Meztla) oraz Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie (Bounty: The Gleaming Society). Będziesz musiał zająć się grupą morderców, którzy przebywają w długich wodospadach. Gdy się tam znaleźć odszukaj ich obóz na wschodzie (M3,7). Nie będziesz miał możliwości rozmowy, po prostu pokonaj ich wszystkich. Zabierz głowę Firedorna, ich przywódcy, i wróć do Tealdora (M1,7). Otrzymasz od niego 4000 sztuk złota.