Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne | Krzepa M1 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016

Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne

Gdy podejdziesz do Świątyni Ondry (Temple of Ondra) (M1,5) w Krzepie spotkasz Okruna. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że oddał on kapłanom medalion oraz pancerz i teraz próbuje je odzyskać. Naszym zadaniem będzie mu w tym pomóc.

Wejdź do świątyni, znajdziesz tam kilku kapłanów. Porozmawiaj z Lafdą, co nie przyniesie niestety zamierzonego skutku. Nie otrzymasz żadnych konkretnych informacji. Gdy tylko wyjdziesz z budynku usłyszysz rozmowę. Podejdź do okna w prawej części budynku i kliknij na nie. Będziesz miał możliwość otworzenia okna po cichu. Warunkiem usłyszenia całej rozmowy jest posiadanie umiejętności Skradanie na poziomie przynajmniej 7. Po podsłuchaniu rozmowy zobaczysz jak z budynku wychodzi jeden z kapłanów.

Podejdź do okna i podsłuchaj rozmowę kapłanów. - Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne | Krzepa M1 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Podejdź do okna i podsłuchaj rozmowę kapłanów.

Udaj się teraz do Rdzawego Lasu, a dokładniej w okolice przerębli na jeziorze (M2,4). Gdy tylko podejdziesz do tego miejsca, zobaczysz jak kapłan który wyszedł niedawno ze świątyni robi coś przy dziurze, po czym odchodzi. Podejdź do otworu. Niestety będziesz musiał zanurkować. Jeśli wybrałeś klasę maga możliwe, że dysponujesz czarem Osłona przeciwko żywiołom (Bulwark against the elements), który zwiększy twoją odporność na zimno. W każdym innym przypadku zanurkować powinna postać posiadają Kondycję na poziomie 16.

Zawartość skrzyni, którą wyłowiłeś będzie co najmniej zaskakująca. - Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne | Krzepa M1 - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Zawartość skrzyni, którą wyłowiłeś będzie co najmniej zaskakująca.

Wróć teraz do Krzepy i udaj się do świątyni Ondry (M1,5). Porozmawiaj z Lafdą. Zgódź się nie wydawać kapłanów Okrunowi. W zamian otrzymasz od niego 6000 sztuk złota oraz klucz, który posłuży do otwarcia skrzyni w rogu. Znajdziesz w niej Białą Zbroję (White Crest Armor), która jest jednym z lepszych ciężkich pancerzy oraz amulet Okruna. Kapłani w tym czasie opuszczą świątynię i wioskę. Wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj ze zleceniodawcą. Masz dwie możliwości: Mówisz, że amulet został zatopiony w jeziorze. Zatrzymujesz artefakt, ale nie otrzymujesz żadnej nagrody (amulet dodaje +2 do Inteligencji lub zwiększa nasze skupienie, w zależności od liczby punktów wytrzymałości postaci). Drugą opcją jest zwrócenie amuletowi Okrunowi. W zależności od tego jaką w czasie rozmowy wybierzesz opcję dialogową otrzymasz od niego różną ilość złota:

Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie