Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Świat gry Pillars of Eternity The White March Part I poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Świat gry

Świat gry dodatku White March do gry Pillars of Eternity został podzielony na dwie główne części - Świat gry Pillars of Eternity The White March Part I - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Świat gry dodatku White March do gry Pillars of Eternity został podzielony na dwie główne części. Pierwsza z nich, największa i najważniejsza stanowi całkowicie osobną mapę do której uzyskujemy dostęp. Znajduje się w niej kilkanaście mniej lub większych lokacji, w których wykonać możemy kilka zadań głównych oraz około 15 zadań pobocznych. Najważniejszymi lokacjami w Białej Marchii są:

Krzepa (Stalwart Village) (M1) - Największa i jedyna osada w Białej Marchii. Większość zadań pobocznych przyjmiesz właśnie tutaj. Niestety, w wiosce przebywa tylko jeden kupiec, tak więc dostęp do wyposażenia będziesz mieć bardzo ograniczony. W momencie pierwszego wejścia do osady jest ona atakowana przez klan ogrów. Warto więc abyś przed przyjściem tutaj awansował drużynę na co najmniej 7-8 poziom doświadczenia.

Rdzawy las (Russetwood) (M2) - Jest to lokacja na zachód od Krzepy. Spotkasz tutaj dosyć silnych przeciwników, w tym ogry oraz lodowe trolle. W rdzawym lesie możesz wykonać kilka zadań przyjętych jeszcze w wiosce. W północno-zachodniej części mapy znajduje się wejście do dwóch lokacji podrzędnych - Górnej Pieczary Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Upper Cavern) (M5) oraz Dolnej Pieczary Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Lower Cavern) (M6). Aby spokojnie poradzić sobie z napotykanymi przeciwnikami warto aby twoja drużyna była na poziomie 10-11.

Długie wodospady (Longwatch Falls) (M3) - Niewielka, ale za to wypełniona przeciwnikami lokacja na wschód od Krzepy. Przeciwnicy są tutaj dosyć silni oraz występują w dużych grupach. Abyś nie musiał martwić się o ich życie warto aby mieli co najmniej 11-12 poziom doświadczenia.

Bateria Durgana (Durgan's Battery) (M4) - Jest to najważniejsza lokacja z dodatku White March, to właśnie tutaj znajduje się wejście do twierdzy krasnoludów. Przeciwnicy prezentują podobny poziom jak w rdzawym lesie, jednak jest ich troszkę mniej. Niestety, w samej baterii spotkasz dużo silniejszych wrogów, warto więc dysponować drużyną na co najmniej 12 poziomie doświadczenia. W północno wschodniej części lokacji, w niewielkim domku, znajduje się wejście do dwóch lokacji podrzędnych - Chaty Galvino (Galvino's Cabin) (M7) oraz Warsztatu Galvino (Galvino's Workshop) (M8). Dodatkowe trzy lokacje podrzędne, Wielka Sala (The Great Hall) (M9), Kopalnie (The Mines) (M10) oraz Odlewnia (The Foundry) (M11) znajduje się w północno-zachodniej części mapy.

Dodatek White March dodaje nam jeszcze jedną lokację na północny wschód od twierdzy Caed Nua, a mianowicie Urwiska Crägholdt (Crägholdt Bluffs) (M12) - Świat gry Pillars of Eternity The White March Part I - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Dodatek White March dodaje nam jeszcze jedną lokację na północny wschód od twierdzy Caed Nua, a mianowicie Urwiska Crägholdt (Crägholdt Bluffs) (M12). Jest to lokacja, w której spotkasz najsilniejszych przeciwników w całej grze, tak więc warto przed rozpoczęciem eksploracji awansować drużynę na mniej więcej 13-14 poziom. W północno-wschodniej części mapy znajduje się wejście do lokacji podrzędnej Crägholdt (M13), gdzie spotkasz potężnego maga Concelhauta.