Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
PoE White March Part I M11 - Odlewnia
PoE White March Part I M11 - Odlewnia
Magazyn
Ze skrzyni na górze zabierz adrową kulę, a ze stołu na dole klucz do zbrojowni (02).
Zbrojownia
Drzwi możesz otworzyć kluczem, który znajdziesz w magazynie (01) lub też posiadając 13 punktów mechaniki. Znajdziesz tutaj kilka dobrych elementów rynsztunku.
Pojemnik
Zabierz adrowy dysk.
Kula
Wciśnij najpierw Starą Vailię, następnie Żyjące Ziemie, a na końcu Rauatai. Otworzą się drzwi na dole.
Biała Kuźnia
Aby aktywować kuźnię zapoznaj się z opisem zadania "Biała Kuźnia"
Północny pokój
Ze skrzyni zabierz adrową kulę.
Wyjście do baterii Durgana.
Schody prowadzące do Kopalni.
Zamknięte drzwi - do ich otwarcia potrzebujesz 13 punktów mechaniki lub też odpowiedniego klucza (01).
Zamknięta skrzynia - poziom 10.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Zamknięta skrzynia - poziom 6. Uważaj na pułapkę.
Ze skrzyni możesz zabrać adrową kulę.
Zamknięta skrzynia - poziom 9.
Stół - znajdziesz tutaj sztabę durgańskiego żelaza.
Pułapka na podłodze - poziom 5. Pojawi się po zabraniu adrowego dysku (03).
Pułapka na podłodze - poziom 5. Pojawi się dopiero po zabraniu adrowego dysku (03).
Skrzynia - w środku znajdziesz sztabę durgańskiego żelaza oraz adrową kulę.
Zamknięta skrzynia - poziom 4.
Zamknięta skrzynia - poziom 9.
Na stole znajdziesz dwie sztaby durgańskiego żelaza.
Powiększ mapę

Odlewnia (The Foundry) M11 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Ważne obszary na mapie

Magazyn
Ze skrzyni na górze zabierz adrową kulę, a ze stołu na dole klucz do zbrojowni (02).

Zbrojownia
Drzwi możesz otworzyć kluczem, który znajdziesz w magazynie (01) lub też posiadając 13 punktów mechaniki. Znajdziesz tutaj kilka dobrych elementów rynsztunku.

Pojemnik
Zabierz adrowy dysk.

Kula
Wciśnij najpierw Starą Vailię, następnie Żyjące Ziemie, a na końcu Rauatai. Otworzą się drzwi na dole.

Biała Kuźnia
Aby aktywować kuźnię zapoznaj się z opisem zadania "Biała Kuźnia"

Północny pokój
Ze skrzyni zabierz adrową kulę.

Wyjścia z lokacji

M4 – Wyjście do baterii Durgana.

M10 – Schody prowadzące do Kopalni.

Legenda PoE White March Part I M11 - Odlewnia

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Odlewnia - opis i mapa podrzędnej lokacji

Odlewnia jest ostatnim, najniższym poziomem baterii Durgana. Spotkasz tutaj jeszcze silniejszych przeciwników, a pojedynek z obrońcami kuźni będzie jednym z trudniejszych w całym dodatku. Sama lokacja nie jest duża, jednak wypełniają ją dziesiątki skrzyń z cennymi przedmiotami, warto więc dokładnie się rozglądać. Jeśli chcesz sprawnie i szybko aktywować kuźnie, zapoznaj się z opisem zadania Biała Kuźnia (The White Forge).

Ważne miejsca w Odlewni

5. Biała Kuźnia (White Forge)

Aby aktywować kuźnię musisz odnaleźć adrowy dysk (adra disc) (M11,4) oraz dwie adrowe kule (adra sphere) (M11,6) (M11,1). Gdy zdobędziesz trzy przedmioty włóż je wszystkie do kuźni. Zostanie ona aktywowana, a ty będziesz musiał pokonać jej strażników.

Rodzaje przeciwników i potworów w Odlewni

Strażnik kuźni (Forge guardian) - Silny przeciwnik, który ożywa po aktywacji Białej Kuźni. Nie tylko posiada wysoką obronę i duży atak bezpośredni, ale także zadaje spore obrażenia od ognia. Warto przed pojedynkiem wyposażyć się w artefakty lub mikstury dodające odporność na ten żywioł.

Obrońcy baterii (Battery defenders)

Zgorzkniały duch (Bitter spirit)

Upiór (Wraith)

Cień (Shade)

Syrena baterii (Battery siren)