Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Cuchnące Wzgórza
Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Cuchnące Wzgórza
3 przeciwników, 1x Złom
4 przeciwników, 2x Złom
2x Złom
6 przeciwników, 1 Snajper, 2x Złom, 1x Strzępek historii, uważaj na pułapki przy przejściu. Strzępek znajduje się w zniszczonej części łodzi, w tym samym miejscu, co skrzynia ze Złomem
3x przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii. Na półkę skalną dostaniesz się przez jaskinie, wejście znajdziesz na końcu małej drogi.
1x Złom, 1x Strzępek historii (materac w jednej z części wraku)
Pole minowe
Snajper
Straszak
Straszak
Cel Spotkania legendarnego - Kryjówka Szakali
Powiększ mapę

Cuchnące Wzgórza w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

1.1 - Miejsce poszukiwań

1.1 – 3 przeciwników, 1x Złom

1.2 – 4 przeciwników, 2x Złom

1.3 – 2x Złom

1.4 – 1x Złom

1.5 – 2x Złom

1.6 – 2x Złom, 1x Farma czerwi (szkielet statku)

1.7 – 6 przeciwników, 1 Snajper, 2x Złom, 1x Strzępek historii, uważaj na pułapki przy przejściu. Strzępek znajduje się w zniszczonej części łodzi, w tym samym miejscu, co skrzynia ze Złomem

1.8 – 3x przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii. Na półkę skalną dostaniesz się przez jaskinie, wejście znajdziesz na końcu małej drogi.

1.9 – 1x Złom

1.10 – Cel misji fabularnej Wypalona zawodowo, 2x Złom, 1x Ekipa sprzątająca, 1x Karoseria

1.11 – 1x Złom

1.12 – 1x Złom, 1x Strzępek historii (za kontenerem, wewnątrz groty)

1.13 – 1x Złom, 1x Strzępek historii (materac w jednej z części wraku)

Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Cuchnące Wzgórza

Spotkanie

Pole minowe

Cel Spotkania Legendarnego

Snajper

1.1 - Miejsce poszukiwań

Straszak

Cuchnące Wzgórza

Interesujące miejsca

Z pierwszej części obozu przejdziesz do każdej kolejnej. - Cuchnące Wzgórza w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Z pierwszej części obozu przejdziesz do każdej kolejnej.

Wpalone Piaski (7x Złom, 4x Insygnia, 1x Strzępek historii) - przed wejściem do obozu zlikwiduj 2 snajperów oraz 3 wieżyczki z przeciwnikami. Pierwsza grupa nieprzyjaciół zaatakuje zaraz za bramą. Wspiera ich wiszący nad placem Wrzaskunem. Na ziemi leży kilka Gromobijców, warto zrobić z nich użytek. Obóz podzielony jest na trzy części, wszystkie osiągniesz z tego miejsca. Na każdym placu czeka na Ciebie kolejna grupa przeciwników (z prawej strony od bramy wspomoże ich Wrzaskun). Na koniec najlepiej zostawić część obozu znajdującą się z lewej strony od bramy. Tam zostaniesz zaatakowany przez sporą grupę (dodatkowo przeciwnik z tarczą, użyj Gromobijców leżących przy wejściu). W miejscu tym, w blaszanej budzie na wprost przejścia, którym przyszedłeś, znajdziesz też Strzępek historii i ostatnie zbiorniki wymagające zniszczenia.

Drogi do obozu pilnuje kilka wieżyczek i snajperów. - Cuchnące Wzgórza w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Drogi do obozu pilnuje kilka wieżyczek i snajperów.

Schron Burzowy (9x Złom, 4x Insygnia, 1x Farma czerwi) - droga do tego obozu jest dobrze strzeżona - rozstawione tu są wieżyczki oraz kilku snajperów, pod bramę poruszaj się metodycznie likwidująć zagrożenie. Zaraz po wejściu zaatakuje Cię silna grupa z wsparciem Wrzaskuna. W dalszej części obozu (drzwi z lewej strony, otwierane łomem) natrafisz na kolejną paczkę przeciwników. W tym miejscu znajduje się również część projektowa Farma czerwi. Dalsza droga prowadzi przez kolejną parę drzwi, takzę z lewej strony (po przejściu uważaj na przeciwnika rzucającego Gromobijcami). Zniszcz tutaj 2 zbiorniki, ukryte za siatką (czaszka namalowana powyżej), aby ostatecznie przejąć obóz. Wybierając ścieżkę z lewej strony powrócisz do pierwszej części obozu.

Posterunek obserwacyjny - oprócz balonu znajdziesz tutaj 1x Złom. Miejsca pilnuje dwóch przeciwników, przed użyciem balonu musisz ściągnąć go na dół (żółta wajcha).

Konwój - na zaznaczonej na mapie trasie porusza się konwój, składający się z pięciu pojazdów i ciężarówki lidera. Po jej zniszczeniu możesz podnieść Bestię w hełmie.