Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zabawa z ogniem | Misje na Pustkowiach Mad Max poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Zabawa z ogniem

Namierz krążącą w okolicy zaznaczonego punktu ciężarówkę. - Zabawa z ogniem | Misje na Pustkowiach Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Namierz krążącą w okolicy zaznaczonego punktu ciężarówkę.

Misja zostaje odblokowana po wykonaniu zadania fabularnego Kłeby dymu, zleca ją Jeet w swojej twierdzy. Udaj się na miejsce konwoju. Składa się on z 4 samochodów oraz ciężarówki, której nie możesz zniszczyć.

Zastrzelenie kierowcy to najszybszy sposób na zatrzymanie pojazdu. - Zabawa z ogniem | Misje na Pustkowiach Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Zastrzelenie kierowcy to najszybszy sposób na zatrzymanie pojazdu.

Taktyki na przejęcie pojazdu są zasadniczo dwie. Pierwsza będzie dłuższa, ale bezpieczniejsza. Polega ona na metodycznym zniszczeniu wszystkich kolejnych pojazdów, które stanowią obstawę ciężarówki. Wykorzystując shotguna oraz Grzmot nie powinno to sprawić większych kłopotów. Wtedy będziesz mógł bez przeszkód przejąć ciężarówkę. Drugą opcją jest ominięcie obstawy i jak najszybsze podjechanie pod ciężarówkę. Będąc obok możesz przez otwarte drzwi zastrzelić kierowcę, co poskutkuje zatrzymaniem się wozu. Przejmij ciężarówkę i ruszaj z powrotem do Twierdzy Jeet'a. Jeżeli wybrałeś drugą opcję ciąglę będziesz niepokojony przez pozostałą przy życiu obstawę ciężarówki.

Zaparkuj w wyznaczonym miejscu i odsuń się od muru. - Zabawa z ogniem | Misje na Pustkowiach Mad Max - Mad Max - poradnik do gry
Zaparkuj w wyznaczonym miejscu i odsuń się od muru.

W twierdzy porozmawiaj z Kapiszonem, aby uzbroić ciężarówkę. Następnie udaj się nią w stronę muru, w północnej części terytoriumm Jeet'a. Zaparkuj pojazd w wyznaczonym miejscu i odsuń się od muru. Po chwili nastąpi eksplozja, która zakończy zadanie sukcesem. Odblokowany zostanie projekt Zbrojowni w Silosie Spojówki i Klasztorze Smażyciela, a także kolejne przejście na Martwe Bezdroża.