Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Wapienie
Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Wapienie
1x Złom, 1x Strzępek historii
ok 10 przeciwników, 3x Złom
ok. 10 przeciwników, Snajper, 3x Złom
5 przeciwników, 3x Złom
1x Złom, 1x Strzępek historii
3 przeciwników, 2x Złom
4 przeciwników, 1x Złom
5 przeciwników, 2x Złom
3 przeciwników, 1x Ekipa złomiarzy, 1x Strzępek historii (wszystko na dole, w jednej części wraku otwierane łomem drzwi)
4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (za skałą)
1x Złom
1x Złom
1x Złom
Pole minowe
Pole minowe
Snajper
Snajper
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Spotkanie wywiadowcze
Powiększ mapę

Wapienie w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

1.1 - Miejsce poszukiwań

1.1 – 1x Złom, 1x Strzępek historii

1.2 – ok 10 przeciwników, 3x Złom

1.3 – ok. 10 przeciwników, Snajper, 3x Złom

1.4 – 5 przeciwników, 3x Złom

1.5 – 1x Złom, 1x Strzępek historii

1.6 – 3 przeciwników, 2x Złom

1.7 – 4 przeciwników, 1x Złom

1.8 – 5 przeciwników, 2x Złom

1.9 – 3 przeciwników, 1x Ekipa złomiarzy, 1x Strzępek historii (wszystko na dole, w jednej części wraku otwierane łomem drzwi)

1.10 – 4 przeciwników, 2x Złom, 1x Strzępek historii (za skałą)

1.11 – 1x Złom

1.12 – 1x Złom

1.13 – 1x Złom

Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Wapienie

Spotkanie

Pole minowe

Cel Spotkania Legendarnego

Snajper

1.1 - Miejsce poszukiwań

Straszak

Wapienie

Interesujące miejsca

Smukły Kanion (10x Złom, 6x Insygnia, 1x Ekipa rozpoznawcza) - przy podjeżdżaniu pod obóz koniecznie zlikwiduj wszystkie wieżyczki z przeciwnikami rzucającymi pociski, inaczej mogą oni nieco namieszać przy moście. Zbiornik, który musisz zniszczyć, aby przejść po nim, znajduje się po lewej stronie (użyj snajperki). W samym obozie znajdziesz natomiast sporo przeciwników, podzielonych na kilka grup (wspieranych przez obecność Wrzaskunów). Część projektową znajdziesz, w miejcu, z którego możesz przejść przez dwa mosty w prawo i w lewo - wybierz lewą część obozu, gdzie zaatakuje Cię jedna z większych grup. Po walce przejdź do pomieszczenia na górze, tam leży skrzynka z Ekipą rozpoznawczą. Pokonanie wszystkich przeciwników prowadzi do przejęcia obozu.

Druga grupa jest nieco silniejsza. - Wapienie w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Druga grupa jest nieco silniejsza.

Krwawa Plaża (8x Złom, 2x Insygnia, 1x Strzępek historii) - wejścia do obozu pilnuje dwóch snajperów oraz dwie wieżyczki z przeciwnikami rzucającymi płonące pociski. Pierwsza część obozu jest chroniona przez zwykłych przeciwników w towarzystwie Wrzaskuna. Po ich pokonaniu przejdź do góry (drzwi w lewej części, otwierane kopniakiem, obok zbiornik z wodą). Tam znajdziesz Strzępek historii, a kawałek dalej drugą i ostatnią grupę wrogów. Ta jest nieco liczniejsza, dodatkowym utrudnieniem będzie przeciwnik z tarczą. Po eliminacji wszystkich przeciwników zniszcz tutaj pozostałe zbiorniki.

Przeciwnicy w tym obozie podzieleni są na nieduże grupki. - Wapienie w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Przeciwnicy w tym obozie podzieleni są na nieduże grupki.

Palcowzgórze (11x Złom, 4x Insygnia, 1x Złomowa paleta, 1x Strzępek historii, 1x Ekipa rozpoznawcza) - przed wjechaniem do obozu oczyść przedpole (1 Snajper, 3 wieżyczki z przeciwnikami). W środku czeka na Ciebie kilka względnie niewielkich grup przeciwników. Zaraz po wejściu, we wraku łodzi, znajdziesz Strzępek historii. Stąd możesz pójśc zarówno w lewo, jak i w prawo - niezależnie od wybranej drogi obejdziesz cały obóz. Część projektową leży dużo dalej, w wielkim kominie, razem ze Złomową paletą (najwyżej położona część obozu). Do wyzwolenia obozu konieczne pokonanie jest 25 wrogów.

Wielkie ostrze (9x Złom, 4x Insygnia, 1x Strzępek historii). Obóz ten jest silnie chroniony (poziom 4), dlatego zaopatrz się w maksymalną ilość amunicji i wody w manierce. Ochronę zewnętrzną stanowią 3 wieżyczki, z których zrzucane są koktajle Mołotowa oraz 3 snajperów. Zaraz po wejściu zostaniesz zaatakowany przez dwie grupki przeciwników. Bardzo ważne jest w tym miejscu szybkie wyeliminowanie dwóch przeciwników, którzy rzucają w Ciebie Gromobijcami, gdy tylko się oddalisz. Skup na nich swoje ataki, aby nie mogli używać swojej broni. Miejsce, w które zaraz spadnie Gromobijec świeci się na ziemi czerwoną poświatą, w razie konieczności od razu wykonaj unik. Z prawej strony znajdziesz 2x Złom, droga na wprost prowadzi do dalszej części obozu. Tam zaatakuje Cię mniejsza grupka standardowych przeciwników, nie zapomnij o wyeliminowaniu Wrzaskuna. Po walce wyjdź do góry opuszczoną drabiną. Następnie wybierz drogę z lewej strony (w pomieszczeniu po prawej znajdziesz m.in. Strzępek historii) i konsekwentnie poruszaj się do góry, za mostem, który musisz opuścić. Tuż po minięciu miejsca z nożem leżącym w kącie zza rogu wyskoczy dwóch przeciwników. Kawałek dalej znajdziesz zbiornik z wodą oraz drabinę prowadzącą na arenę.

Wykorzystaj leżącą na arenie broń, aby szybko i bezproblemowo wyeliminować ogara. - Wapienie w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Wykorzystaj leżącą na arenie broń, aby szybko i bezproblemowo wyeliminować ogara.

Walka z tym przeciwnikiem nie powinna sprawić Ci problemów. Gama jego ciosów jest podobna jak innych napotkanych bossów, uważnie obserwuj jego zachowanie i wykonuj szybkie uniki. Boss jest bardzo wrażliwy na ataki zadawane nożami (w przypadku, gdy go ogłuszysz możesz wykonać "egzekucję"). Wokół leży także sporo ostrej broni, którą możesz zadawać znaczne obrażenia. Jeżeli to nie wystarczy ustawiaj się mając za plecami płomienie, aby boss wpadał w ogień po nieudanej szarży. Połączenie ataków bronią i zwodniczych uników pozwoli na szybkie pokonanie przeciwnika. Obóz zostanie wyzwolony, a odpowiednia farba zdobyta (miejsce to koniecznie musisz wyzwolić, aby móc kontynuować zadanie fabularne Wypalona zawodowo).

Posterunek obserwacyjny - aby dostać się do balonu należy obejść drabinę z lewej strony, uważając przy tym na leżące na ziemi pułapki. Oprócz tego znajdziesz tutaj 1x Złom oraz 5 przeciwników.