Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Poradnik do gry Mad Max to rozbudowane kompendium, zawierające wszystkie istotne informacje dotyczące rozgrywki. W poradniku znajdziesz szczegółowy opis przejścia każdej z misji fabularnych oraz misji pobocznych, wraz z zaznaczeniem wymagań potrzebnych do ich odblokowania i wskazówkami pozwalającymi na bezproblemowe ukończenie. Dużą pomoc stanowią szczegółowe mapy, na których zaznaczono wszystkie istotne miejsca w każdym regionie. Pozwoli to na odszukiwanie każdego przedmiotu kolekcjonerskiego (te zostały szczegółowo opisane w dodatkowym rozdziale). W poradniku nie zabrakło także opisu umiejętności Maxa oraz dostępnych ulepszeń, zarówno dla niego samego jak i dla pojazdu Magnum Opus. Cenne porady znajdziesz również w rozdziale dotyczącym walki, gdzie opisane zostały jej aspekty oraz porady, pomagające w skutecznym radzeniu sobie z przeciwnikami. Całości dopełniają rozdziały opisujące mechanikę gry, osiągnięcia oraz porady ogólne. Mad Max to trzecioosobowa gra akcji, luźno osadzona w uniwersum kultowej serii filmów z Melem Gibsonem w roli głównej. Gracz wcieli się w tytułowego Mad Maxa, a jego celem będzie skonstruowanie maszyny, dorównującej pojazdowi znanemu z wielkiego ekranu, a także odnalezienie legendarnej krainy Plains of Silence. Za produkcję odpowiada Avalanche Studios, znane z popularnej serii sandboxów Just Cause.

Poradnik do gry Mad Max zawiera:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich misji fabularnych oraz misji dodatkowych,
  • opis Aktywności czekających na gracza w każdym regionie Pustkowi,
  • mapy z zaznaczoną lokalizacją wszystkich ważnych miejsc oraz Miejsc poszukiwań,
  • rozdział zawierający porady na temat walki wręcz oraz potyczek prowadzonych z wnętrza pojazdu,
  • opis ulepszeń Maxa i samochodu Magnum Opus,
  • dokładny opis i lokalizacja przedmiotów kolekcjonerskich,
  • rozdziały przedstawiające informacje o mechanice gry,
  • porady ogólne dotyczące wszystkich aspektów gry, w tym Osiągnięć.

Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Mad Max - poradnik do gry

Autor : Norbert Norek Jędrychowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 103, ilustracje: 464 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 19.

Popularne strony w Mad Max - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (51)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
21.10.2015 18:45
odpowiedz
Kolbertus
23
Chorąży

Miał ktoś może problem ze znalezieniem pól minowych? Brakuje mi jednego do czystej mapy w Terytorium Krwistobrodego. Jeżdżę wszędzie tym śmiesznym łazikiem z psem i jak na złość nic nie można znaleść. Uciekłem się nawet do solucji, choć naprawdę rzadko to robię. I jest jak byk zaznaczone w tym konkretnym miejscu w krórym szukam. Tymczasem pies śpi w najlepsze. HELP. :/

31.10.2015 15:39
odpowiedz
luźny18
1
Junior

Nie moge znaleźć pola minowego na terenie smarzyciela. Pliz...

31.10.2015 21:18
odpowiedz
KUBATRIXXX
15
Konsul

Są bugi w tej grze. Mi pokazuje na obszarze Suchy Zefir że nie mam jednego pola minowego. Objeździłem cały obszar razem z psem, a on nawet nie szczeknie. Odwiedziłem te same miejsca co w poradniku i nic to nie dało. Chciałem przejąć cały obszar ale skoro gra nie widzi u mnie pola minowego to nie przejdę w 100% gry. Drugi problem jest z obozem gdzie muszę zniszczyć pompę ropy. Jadę do obozu, a tam już kiedyś byłem i pompa zniszczona. Mapa co innego pokazuje. Gra ma bugi i nie zalicza wykonanych zadań.

05.11.2015 20:45
odpowiedz
Pawlosa
46
Chorąży

O co chodzi z tym i jak zrobić wyzwaniem Rozbijanie czerepów?

09.11.2015 18:24
odpowiedz
carbonara
1
Junior

nie wiem czy tą grę da się skończyć bez podbicia jednego obozu, jeśli nie to leżę, bo schron burzowy mnie niestety zabił. niby 5 zbiorników, wiem gdzie są wszystkie i wszystkie są rozwalone, a mam 4/5 i nie przejmę obozu. na samym początku tam gdzie jest wrzaskun chyba mi zaliczyło zamiast 2 tylko jeden, bo potem mi 3 zaliczyło i dwa przy ścianie, i tak mam wszystko poza 1 zbiornikiem zniszczonym i klops. ktoś ma jakiś pomysł co zrobić?

10.11.2015 00:38
odpowiedz
bywa111
14
Legionista

Słuchajcie czy to wyzwanie SzTURCH SZTURCH to dokładnie na czym to polega ??? mam jechać samochodem i walic od boku auto ktore jedzie obok czy co ?? probowałam rożne triki i nic :( prosze o pomoc i czy może byc to jakiekolwiek auto ?? Zostało mi tylko to wyzwanie i bedzie platyna :) .

P.S jesli macie bugi to proponuje wam skopiowac save na Pendriva i usunąc z konsoli . Potem z PenDriva skopiowac na konsole i powinno byc wszystko OK ;)

10.11.2015 00:52
odpowiedz
bywa111
14
Legionista

Zapomniałam fotke dodac a nie mam abonamentu wiec nie moge edytowac juz

10.11.2015 23:07
odpowiedz
Pawlosa
46
Chorąży

Czy jak mam pirata to zrobię wyzwanie: Zaoszczędzony grosz - zbierz 500 sztuk Złomu dzięki ekipom złomiarzy
bo jak klikam info to mi pisze że trzeba do tego neta. A wyzwanie Rozbijanie czerepów to se już poradziłem.

12.11.2015 01:24
odpowiedz
kulak lore
1
Junior

witam mam problem wszystko mam zajete rozwalone i zdobyte jedynie zostalo mi jedno wyzwanie nabicie 15 skoczkow na kolce :) i problem jedynie zostaly mi samochody ktore moge napotkac losowo na drodze i jakos skoczkow przez caly dzien nie spotkalem :) moze ktos wie jak mozna mi pomoc ? pozdrawiam

12.11.2015 01:46
odpowiedz
Pawlosa
46
Chorąży

kulak lore, Proszę o to odp. na twój problem: https://www.youtube.com/watch?v=iCrDLgGIKs8

A pomożesz mi. Czy jak mam pirata to zrobię wyzwanie: Zaoszczędzony grosz - zbierz 500 sztuk Złomu dzięki ekipom złomiarzy bo jak klikam info to mi pisze że trzeba do tego neta.

I jemu bywa111 i też chciałbym to wiedzieć jak to zrobić.

19.11.2015 15:42
odpowiedz
bywa111
14
Legionista

@Pawlosa Platynke zrobiłam a co do szturch szturch to jesli gonią cie przeciwnicy i sa obok , to wciskasz kwadrat i samochód robi zrywy . takimi zrywami ocieramy auta przeciwników i w ten oto sposób zaliczamy wyzwanie ;)

22.11.2015 23:12
😱
odpowiedz
Pawlosa
46
Chorąży

bywa111, ale ja ma wersję na PC, i dlatego se pytałem. Czy jak mam pirata to zrobię wyzwanie: Zaoszczędzony grosz - zbierz 500 sztuk Złomu dzięki ekipom złomiarzy bo jak klikam info to mi pisze że trzeba do tego neta.

Ale jak mi powiedziałeś o tym kwadracie to teraz wiem o co chodzi w zobaczeniu w poradniku sterowanie PC w pojeździe Taranowanie po prostu trzeba kliknąć w środowy myszy.

25.11.2015 12:29
odpowiedz
bywa111
14
Legionista

@Pawlosa powodzenia i innym też życze :) a tu foto aby wam siły dało

25.11.2015 12:30
03.12.2015 23:56
odpowiedz
Pawlosa
46
Chorąży

Wiecie gdzie spotkam taranatorów lub młotów bo potrzebuje ich do wyzwania.

06.12.2015 18:46
odpowiedz
Adus007
1
Junior

A ja mam takie pytanie czy u was na PS4 na terytorium rdza i ropa w okolicach w obozów bliźniaczki i bicz tyrana również drastycznie spadają FPSy?

04.01.2016 17:55
odpowiedz
1 odpowiedź
Rakelz
1
Junior

Witam, mam pytanie ukończyłem już tryb fabularny a teraz zabrałem się za miejsca poszukiwań i nie mogę dostać się do miejsca nr 1.19 czy można się tam dostać tylko w trakcie misji Ku Glorii ?

24.02.2016 13:40
odpowiedz
KINGU825
2
Junior

Miejsce spotkania na wysypisku. Przywieź chumpa do tego czlowieka podjezdzam i nic co tu zrobic wychodze i tez nic zadnej interakcji.

post wyedytowany przez KINGU825 2016-02-24 13:40:51
24.02.2016 14:24
odpowiedz
KINGU825
2
Junior

Jezdze kolo tego goscia wysiadam i nic co tu trzeba zrobic

25.05.2016 06:45
odpowiedz
miauryc
1
Junior

Mam problem z wyzwaniem "Wredny jak łasica".
Otóż ukończyłem już grę i rozebrałem wszystkie obozy przez co nie mogę zbaleźć lokacji żeby to wyzwanie wykonać. Pomoże ktoś?

25.06.2016 20:02
odpowiedz
1 odpowiedź
xNYARLx
4
Legionista

Witam. Mam ogromny problem, a w sumie to dwa.
1. Brakuje mi jednego strzepka historii nr 72 liczac od lewej do prawej i linika nizej i znowu od lewej do prawej.
Prosze o screena mapki z lokalizacja. lub podpowiedz.

2. W Twierdzy Krwistobrodego mam 3 zebatki zamiast 4 mam wszystko w nim zrobione. w grze nie znalezione tylko 14 pojazdow. tego strzepka jednego. i nieukonczone wyscigi. reszta zrobiona. pozdrawiam prosze o pomoc. moj mail nyarl@tlen.pl nick psn: xNYARLx

20.10.2016 16:58
odpowiedz
1 odpowiedź
delgado88a
37
Centurion

jak zdobyć pierwszy pancerz?
Mam wszystko rozwinięte na maksimum ale pancerz to nie wiem gdzie zdobyc

24.10.2016 18:03
odpowiedz
Maciur Glassnasson
2
Junior

Witam, mam problem z miejscem poszukiwań w lokalizacji WAPIENIE na terytorium krwistobrodego na mapie oznaczone jest nr 1.1 po dojechaniu na miejsce okazuje się że jest tam ogromna brama i nie mam pojęcia jak ja otworzyć. Czy otwiera ją któraś z misji?

30.09.2017 20:26
😢
odpowiedz
1 odpowiedź
Destiny maniak
1
Junior

Ktoś powie jak pokonać scrotusa nie chodzi mi o finałową walkę tylko o tą po misji z wyścigiem śmierci

13.10.2017 07:06
odpowiedz
Szati83
2
Junior

Po roku czasu wróciłem do gry, bo wtedy się poddałem. Kto jest w stanie mi wskazać, w którym miejscu na mapie jest wyścig śmierci ekipa z urwiska? Internety przeleciałem wzdłuż i wszerz ale bez rezultatu

17.10.2017 21:52
odpowiedz
Yoozku
1
Junior

Ekipa z Urwiska znajduje się w południowo wschodnim rogu regionu Piaskowe Kaniony :)

post wyedytowany przez Yoozku 2017-10-17 21:54:11
03.12.2017 03:40
odpowiedz
1 odpowiedź
Cris8PL
1
Junior

Witam.
Po zebraniu wszystkich znajdziek okazalo sie ze brakuje mi jednego strzepka historii. Na mapie nic nie jest juz zaznaczone do zebrania.
Czy moze byc on dostepny po ktoryms wyscigu lub moze miec go ktorys konwoj? Bo tego jeszcze nie zrobilem.

09.12.2017 19:53
😒
odpowiedz
1 odpowiedź
Mietek7
1
Junior

Witam, miał ktoś taki problem(błąd) że harpunem nie można otwożyć jednego kontenera i przez to nie można zabrać jednego złomu z jednego miejsca do splądrowania(Obóz padliniarzy w rejonie wyjący wicher) Wiem że tam jest z poradnika a mój harpun działa na wszystko tylko nie na drzwi od tego kontenera (poziom 6). Tylko to mi brakuje do platyny na ps4.

09.01.2018 15:25
odpowiedz
1 odpowiedź
SZEFFFFF
1
Junior

WItam została mi misja "Jesteś tym co jesz" to znaczy musze zjesc 15porcji robaków orientuje sie ktoś gdzie mogą być, każde miejsce jest na wage złota.

05.03.2018 11:57
odpowiedz
Subikl
20
Legionista

Hej jezeli macie problemy z punktem , misja czy cos, to trzeba w warsztacie zainstalowac sprzet z zielona kropka nawet na starszy. Przez to nie moglem wejsc do Krwistobrodego bo po drodze ulepszylem pojazd i punkt znikl i tak pół mapy zrobiłem bez Krwistobrodego az w koncu skumałem , że trzeba zanizyc poziom pojazdu pogorszyc sprzet :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Mad Max - screen - 2015-09-02 - 307018Mad Max - screen - 2015-09-02 - 307017Mad Max - screen - 2015-09-02 - 307016Mad Max - screen - 2015-09-02 - 307015Mad Max - screen - 2015-08-04 - 305220Mad Max - screen - 2015-08-04 - 305219Mad Max - screen - 2015-08-04 - 305218Mad Max - screen - 2015-08-04 - 305217Mad Max - screen - 2015-06-18 - 302211