Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mad Max - poradnik do gry

Mad Max - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Piaskowe Kaniony
Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Piaskowe Kaniony
1x Złom, 1x Strzępek historii, drzwi otwierane materiałem wybuchowym
5 przeciwników, 2x Złom, karoseria Die Rolla
1 przeciwnik, 2x Złom, 1x Strzępek historii (przy totemie z ludzkich ciał); uwaga na sporą ilość pułapek rozstawionych przed wejściem
1x Złom
1x Złom, wąska droga prowadzi do groty
4 przeciwników, 2x Złom
2x Złom
2x Złom
5 przeciwników, 1x Złom, 1x Ekipa sprzątająca (wewnątrz wraku)
1x Złom
5 przeciwników, 2x Złom, uwaga na pułapki rozstawione przed wejściem
2x Złom, miejsce odwiedzane w misji pobocznej Z prochu w proch
1x snajper, 2x Złom, na konstrukcję dostaniesz się zjeżdżając po lince, ze skał po drugiej stronie drogi
1x Złom, 1x Strzępek historii
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Straszak
Snajper
Snajper
Pole minowe
Pole minowe
Spotkanie łupów
Cel Spotkania Legendarnego - Rampa
Cel Spotkania Legendarnego - Kryjówka Szakali
Powiększ mapę

Piaskowe Kaniony w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy poradnik Mad Max

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

1.1 - Miejsce poszukiwań

1.1 – 1x Złom, 1x Strzępek historii, drzwi otwierane materiałem wybuchowym

1.2 – 5 przeciwników, 2x Złom, karoseria Die Rolla

1.3 – 1 przeciwnik, 2x Złom, 1x Strzępek historii (przy totemie z ludzkich ciał); uwaga na sporą ilość pułapek rozstawionych przed wejściem

1.4 – 1x Złom

1.5 – 1x Złom, wąska droga prowadzi do groty

1.6 – 4 przeciwników, 2x Złom

1.7 – 2x Złom

1.8 – 2x Złom

1.9 – 5 przeciwników, 1x Złom, 1x Ekipa sprzątająca (wewnątrz wraku)

1.10 – 1x Złom

1.11 – 5 przeciwników, 2x Złom, uwaga na pułapki rozstawione przed wejściem

1.12 – 2x Złom, miejsce odwiedzane w misji pobocznej Z prochu w proch

1.13 – 1x snajper, 2x Złom, na konstrukcję dostaniesz się zjeżdżając po lince, ze skał po drugiej stronie drogi

1.14 – 1x Złom, 1x Strzępek historii

Legenda Mad Max - Terytorium, którym włada Krwistobrody - Piaskowe Kaniony

Spotkanie

Snajper

Cel Spotkania Legendarnego

Pole minowe

1.1 - Miejsce poszukiwań

Straszak

Piaskowe Kaniony

Interesujące miejsca

Złomobulans znajduje się zaraz za wejściem do obozu. - Piaskowe Kaniony w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Złomobulans znajduje się zaraz za wejściem do obozu.

Zapluty Głaz (6x Złom, 3x Insygnia, 1x Strzępek historii, 1x Zbiornik na wodę) - wejścia broni tutaj snajper oraz przeciwnik rzucający koktajle Mołotowa z małej wieżyczki. Przed bramą trafisz także na strumień ognia. Zaraz po wejściu zuważysz Złomobulans, nie zapomnij go później zabrać. Dalej atakuje pierwsza grupka przeciwników. Droga prosto prowadzi do kolejnej, większej grupy (Wrzaskun) oraz do pompy, której zniszczenie jest wymagane do przejęcia obozu. W szopie po prawej stronie od tego miejsca znajdziesz natomiast część projektową oraz Strzępek historii.

Czarna Zatoka (7x Złom, 3x Insygnia, 1x Strzępek historii) - przed wejściem wzdłuż drogi rozstawieni są snajperzy oraz wieżyczki z przeciwnikami rażącymi płonącymi pociskami. Kawałek po wejsciu pierwsza grupka przeciwników (dobrze uzbrojona, wsparcie Wrzaskuna). W głębi, za mostem, zostaniesz zaatakowany przez sporą grupę, w tym dwóch przeciwników z tarczami. Szybko wyeliminuj słabszych wrogów, aby móc spokojnie zająć się tarczownikami (pamiętaj o unikach). Za drzwiami otwieranymi kopniakiem (z prawej strony) przejdź do góry, opuść most i dalej do góry, w stronę miejsca poprzedniej walki -znajdziesz tam trochę Złomu oraz Strzępek histori. Wracając użyj linki, a zjedziesz tuż przy pompie, którą oczywiścnie zniszcz.

Wrogowie pod wpływem buffa Wrzaskuna są znacznie groźniejsi. - Piaskowe Kaniony w Mad Max | Terytorium, którym włada Krwistobrody - mapy - Mad Max - poradnik do gry
Wrogowie pod wpływem "buffa" Wrzaskuna są znacznie groźniejsi.

Stok (8x Złom, 3x Insygnia, 1x Szyb naftowy) - podjeżdżając pod bramę uważaj na dwóch snajperów. Pierwsza grupka wrogów wspierana jest przez Wrzaskuna. Dalsza droga za drzwiami otwieranymi kopnięciem prowadzi w dół obozu, tam spora grupka słabych przeciwników. Generalnie przeciwnicy występujący w tym obozie nie są silni, nie licząc jednej grupy, natomiast sam obóz posiada dużo zbiorników wymagających zniszczenia. Dodatkowo jest on rozłożony na sporym obszarze, dlatego jego kompletna infiltracja zajmie trochę czasu. Część projektową znajdziesz w ostatniej partii obozu (2 przeciwników, duży namiot, odbij w lewo w stronę wyjścia, skrzynka leży się na półce skalnej). W częsci znajdującej się na powierzchni znajdziesz jeszcze Złomobulans - nie zapomnij odwieźć go do twierdzy.

Kryjówka Szakali - w środku znajdziesz 3 przeciwników

Spotkanie łupów - napotkany wędrowiec wdepnie na minę, zabierz pozostawiony loot

Posterunek obserwacyjny - do wysadzenia drzwi potrzebujesz materiału wybuchowego (w szopie po drugiej stronie znajdziesz Gromobijce). Na tym terenie znajduje się 1x Złom oraz 1x Strzępek historii (przy schodach, na dół od platformy z balonem).

Konwoje - dwa konwoje. Za zniszczenie pojazdów kierowanych przez liderów otrzymasz Spryciarza (konwój na zachodzie) oraz Szpon (konwój na wschodzie, atakowany w misji fabularnej Twardsza sztuka).