Far West: Najważniejsze budynki
Aktualizacja:
Ich zastosowania, podpowiedzi odnośnie jak najlepszego wykorzystania tego co mogą zaoferować
Farma
Main House - Pozwala na rozbudowywanie farmy. Każdy taki upgrade kosztuje 1000$. Jest to jednak opłacalny wydatek, a to dlatego, że dzięki rozbudowie będziemy na przykład mogli postawić drugą kwaterę dla kowbojów albo nowy magazyn. Warto jest się jednak wstrzymać z wydaniem tego tysiączka do momentu gdy ma się już solidne fundamenty, najlepiej dodatkowe 1000-1500$ na koncie i hotel w posiadaniu.
Wagon Shed - To właśnie tu przetrzymywane są oba wozy: Buckboard Wagon i Chuckawagon. Upgrade (dobudowanie drugiego Wagon Shedu) kosztuje 900$, jest to opłacalne wyłącznie w tych misjach kiedy musimy zapanować jednocześnie nad 4-5 pastwiskami. Bardzo ważna sprawa to automatyzacja działań wagonów. Jest to przydatne jedynie na początku gdy ma się jedną, ewentualnie dwa pastwiska. Manualne ustawienie trasy przejazdu przydaje się gdy potrzebujemy do transportu dołożyć amunicję lub whisky czy też wysłać Wagon na określone pastwisko.
Storehouse - Standardowo magazyn może pomieścić 200 sztuk surowców aczkolwiek w dalszej części gry pojawią się ulepszone odmiany, które zmieszczą o 100 sztuk więcej. Upgrade (dobudowanie drugiego budynku) magazynu kosztuje 900$. Jeśli zaś chodzi o samą taktykę składowania surowców - na pewno nie powinien być on przepełniony, ponieważ wtedy bardzo łatwo utracić surowce, np. podczas zawrócenia stada z pastwiska na farmę. Upgrade przydaje się wyłącznie w tych misjach, kiedy na przykład musimy przez dłuższy czas wykonywać określone czynności.
Corral - Zagroda odgrywa kluczową rolę w grze. To właśnie tu należy trzymać stado w oczekiwaniu na sprzedaż czy też kolejną wizytę na pastwisku. Standardowo pomieści zaledwie 15 sztuk ale dzięki upgrade'om można tę wartość powiększyć do 35 sztuk. Każdy taki upgrade (+5 sztuk) kosztuje 150$ (są jednak wyjątki kiedy jest on 2x droższy). Upgrade zagrody nie jest konieczny w początkowych misjach, przydaje się natomiast wtedy, gdy np. musimy zorganizować szlak (20-30 sztuk Branded w zagrodzie) albo atakujemy pastwisko wroga (wtedy zdobyte bydło zaprowadza się właśnie do zagrody).
Cowboy Quarters - Każda taka kwatera pomieści pięciu kowbojów, nie jest to w żaden sposób zależne od ich specjalizacji. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, aby w tym samym budynku osadzić Gunslingera i Cattle Mastera. Upgrade (dobudowanie drugiej kwatery) kosztuje 900 dolarów. Jest to opłacalne na tych etapach kiedy to musimy zarządzać licznymi pastwiskami oraz prowadzić walki z przeciwnikiem.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Far West - poradnik do gry
- Far West: Poradnik do gry
- Far West: Zasady rozbudowy farmy
- Far West: Walka
- Far West: Zdarzenia losowe
- Far West: Najważniejsze budynki
- Far West: Tutorial
- Far West: Ranch Expansion
- Far West: Wolves
- Far West: Trail
- Far West: The Bank
- Far West: The Hostile Rancher
- Far West: Defeat the Bandits
- Far West: The Drought
- Far West: The Stage Station
- Far West: Indians and Soldiers
- Far West: Many Ranchers
- Far West: The Army
- Far West: The Train
- Far West: The Epidemic
- Far West: Securing the Shortage
- Far West: The Ghost Town
- Far West: Pasture Hopping
- Far West: High Noon
- Far West: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
