Cities: Skylines - poradnik do gry

Cities: Skylines - poradnik do gry

Cities: Skylines - poradnik do gry

Pnijmy się wysoko! Poradnik do gry Cities: Skylines zawiera liczne porady ogólne, opisuje rozwój miasta, interfejs z pomocą którego gra komunikuje się z graczem, a także - podejmowanie skutecznych działań w roli burmistrza.

Poradnik do gry Cities: Skylines zawiera dokładny opis wszystkich istotnych elementów gry. Dowiesz się z niego jak w prosty sposób zbudować swoje pierwsze miasto i rozbudować je później w dużą metropolię. W poradniku opisano m.in. finanse miasta, poziomy budynków czy usługi udostępniane mieszkańcom. Wiele miast wyrosło na bardzo nieprzyjaznych terenach. Inne miały dogodne warunki do rozwoju. Jednak każde miasto zaczyna się od jednego człowieka, który zamierza się osiedlić właśnie w tym konkretnym miejscu. Wokół tego miejsca zaczynają pojawiać się kolejne domy, ktoś buduje miejsca pracy, powstają sklepy, biura. Ktoś odkrywa ropę albo zaczyna uprawiać pomidory w szklarni. Lecz jest grupa ludzi, która czuwa nad tym, by miasto się rozwijało i mieszkańcy byli zadowoleni. Grupą tą są urzędnicy z burmistrzem na czele. Cities: Skylines pozwala ci właśnie wcielić się w takiego burmistrza. Czy twoje rządy doprowadzą miasteczko do rozkwitu i mieszkańcy będą żyli w dostatku czy może jedną nieodpowiedzialną decyzją przekreślisz marzenia o potędze i skażesz miasto na wyludnienie? A może jeszcze gorzej?

W niniejszym poradniku do gry Cities: Skylines zostały poruszone następujące tematy:

  • Jak zacząć - coś dla początkujących, jak krok po kroku rozbudować miasto.
  • Elementy gry - omówiono tu poszczególne elementy gdy w tym tak ważne jak kamienie milowe, finansowe miasta czy poziomy budynków.
  • Usługi - każde miasto potrzebuje usług, bez których po prostu nie może się obejść, a kiedy pierwsze problemy zostaną już pokonane zaczyna się prawdziwa praca burmistrza - spełnianie zachcianek obywateli. Omówiono tu dostępne budynki.
  • Panel burmistrza - rozeznanie się i sprawne poruszanie po zakładkach panelu to podstawa szybkich reakcji burmistrza na problemy. Lista podstawowych budynków również jest pomocna.
  • Panel informacyjny - dobrze poinformowany burmistrz zawsze lepiej reaguje na potrzeby swoich mieszkańców niż niedoinformowany.
  • Porady ogólne - jeśli nie chcesz za bardzo wgłębiać się w poradnik i potrzebujesz tylko szybkich porad, zajrzyj tutaj.

W poradniku stosuję oznaczenia:

  • kolor czarny - ważne informacje i odwołania do obrazków;
  • kolor brązowy - budynki i stałe struktury;
  • kolor zielony - strefy;
  • kolor pomarańczowy - surowce, zasoby, infrastruktura;
  • Kolor niebieski - elementy interfejsu.

Dawid "Kthaara" Zgud, Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Cities: Skylines - poradnik do gry

Autorzy : Dawid Kthaara Zgud, Maciej Psycho Mantis Stępnikowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 57, ilustracje: 108 .

Popularne strony w Cities: Skylines - poradnik do gry

Cities: Skylines - screen - 2016-06-10 - 323549Cities: Skylines - screen - 2016-06-10 - 323548Cities: Skylines - screen - 2016-06-10 - 323547Cities: Skylines - screen - 2016-06-10 - 323546Cities: Skylines - screen - 2015-05-20 - 299869Cities: Skylines - screen - 2015-05-20 - 299868Cities: Skylines - screen - 2015-05-20 - 299867Cities: Skylines - screen - 2015-05-20 - 299866Cities: Skylines - screen - 2015-05-20 - 299865

26.03.2015 22:05
mateo8918
2
Junior

Dlaczego nie ma wersji pdf ?

27.03.2015 18:38
Terrag
odpowiedz
Terrag
105
Konsul

GRYOnline.pl

@mateo8918 -> ebooki tego poradnika opublikujemy prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek.

edit: gotowe.

27.03.2015 22:21
odpowiedz
gerth
69
Pretorianin

Szkoda słów, ale jak ktoś szuka nawet podstaw to polecam SkylinesWiki a nie "to". Ale gra jest rewelacyjna - polecam!

01.04.2015 21:49
kys
odpowiedz
kys
57
Centurion

Witam mam problem nie wiem czemu ale jak osiągne 100000 mieszkańców i mam super budynki (zderzacz hadronów i takie tam) to mi się osiągnięcia wyłączają czy to jakiś bug czy jak ?? Ktoś zauważył to u siebie ?

30.04.2015 11:32
kwiść
😊
odpowiedz
kwiść
110
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Poradnik do gry został znacznie rozbudowany od czasu pierwotnej wersji. Mamy nadzieję, że nowe rozdziały okażą się przydatne :)

Osoby, które zakupiły poprzednią wersję poradnika i chcą otrzymać poradnik po aktualizacji, prosimy o kontakt mailowy na adres: uwagi@gry-online.pl