Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Destiny - poradnik do gry

Destiny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Black Garden | Wątek główny w Destiny - Mars poradnik Destiny

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Początek końca - The Black Garden | Wątek główny w Destiny - Mars - Destiny - poradnik do gry
Początek końca

Zalecany poziom: 18 lvl (Normal)/20 lvl (Hard)

Drużyna: 1-3 graczy

Ostatnią misję fabularną rozpoczniesz ponownie w The Barrens. Wskakuj na swój wierny ścigacz i ruszaj w stronę znacznika zadania. Po dłuższej przejażdżce dotrzesz do znajomej bramy, którą ochrania kilku Hobgoblinów, 3 Minotaury oraz jedna Hydra. Po zniszczeniu wszystkich wrogich Vex brama zostanie otwarta, a Ty będziesz mógł przejść na drugą stronę, do legendarnego Black Garden.

Explore the Garden

Kolejny Cyclop-strażnik - The Black Garden | Wątek główny w Destiny - Mars - Destiny - poradnik do gry
Kolejny Cyclop-strażnik

Ruszaj przed siebie ignorując nieaktywne jednostki Vex. Miej jednak na uwadze swój radar. W jednym z korytarzy zaświeci się on na czerwono, a chwile po tym niektóre z zastygłych robotów ożyją i przystąpią do ataku. Pozbądź się wrogich Goblinów, Harpy oraz jednego Minotaura i kontynuuj zwiedzanie ogrodów, eliminując przy okazji napotkane maszyny.

Po pewnym czasie trafisz do Darkness Zone. Biegnij ścieżką w górę, aż wyjdziesz na powierzchnię. Zrób sobie krótką przerwę na podziwianie pięknych widok, po czym ruszaj do kolejnej sekcji ogrodu. W jednej z pierwszych sal natrafisz na spory oddział Goblinów, Hobgoblinów i Harpy oraz jednego Cyclopa osłaniającego główne przejście. Rozpraw się najpierw z pomniejszymi przeciwnikami, a następnie przenieś swój ogień na Cyclopa. Gdy ten padnie, przejdź znajdującym się za nim korytarzem do kolejnego pomieszczenia, w którym czeka na Ciebie niewielka grupa Goblinów, Harpy oraz jeden Divisive Mind, będący wzmocnioną wersją Hydry. Zniszcz wszystkich oponentów, po czym kontynuuj swoją wyprawę do serca ogrodu.

Ładne widoczki - The Black Garden | Wątek główny w Destiny - Mars - Destiny - poradnik do gry
Ładne widoczki

Idąc jednym z korytarzy w dół wyjdziesz ponownie na powierzchnie. Pokonaj skalny most, zabijając przy tym 2 Hobgoblinów, a następnie to samo zrób z grupką Harpy i jednym Minotaurem, którzy czają się po drugiej stronie mostu. Ruszaj ścieżką w lewo, a po chwili dotrzesz do jednej z ostatnich lokacji w tej misji.

Find the Garden's Heart

Ostateczne starcie - The Black Garden | Wątek główny w Destiny - Mars - Destiny - poradnik do gry
Ostateczne starcie

Twoim celem w tej strefie jest aktywowanie dwóch maszyn. Zacznij od oczyszczenia okolicy ze sporej grupy Goblinów, Hobgoblinów, Harpy, 2 Minotaurów oraz jednej Hydry. Następnie aktywuj oznaczone celem misji obiekty i biegnij w stronę głównych wrót. Zniszcz niewielki oddział Harpy i Goblinów, po czym obserwuj proces otwierania bramy. Gdy wejdziesz do środka ukaże się krótki przerywnik filmowy, po którym rozpocznie się finalna bitwa kampanii.

Walka dzieli się na pojedynki z trzema bossami. Z każdym walczysz osobno, a kolejny pojawia się na kilka sekund po zniszczeniu poprzedniego. Nim jednak rozpoczniesz potyczkę z pierwszym bossem, oczyść lokację z biegających wokół Goblinów. Dopiero po zniszczeniu wszystkich maruderów pierwszy oponent zostanie przyzwany. Nazwy głównych przeciwników to kolejno: Eschaton Mind, Imminent Mind oraz Primeval Mind. Wszyscy są niemal identyczni, a ich jedyna forma ataku to wystrzeliwanie wybuchowych pocisków w stronę gracza. Posiadają oni również niewielką pomoc w postaci odradzających się jednostek Vex (Goblinów, Hobgoblinów, Harpy i Minotaurów). Staraj się jednak ignorować większość przeciwników i eliminuj jedynie tych najbardziej niebezpiecznych. Poza tym, całą swoją uwagę skup na świecącym rdzeniu bossów. Kilka serii prosto w czuły punkt powinno wystarczyć do powalenia tych ożywionych monumentów.

Gdy ostatni boss padnie, znikną z nim wszyscy pozostali przeciwnicy, a po krótkiej przemowie Ghosta misja zostanie zakończona. Pozostaje jedynie cieszyć się ostatnim przerywnikiem, jak również dalszą grą w pozostałych trybach.

Nagroda: Mote of Light, +4000 XP (Normal)/+4800 XP (Hard)