Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tropico 5 w 10 prostych krokach

Tropico 5 w 10 prostych krokach

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

9. Badania w Tropico 5 Tropico 5 poradnik

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Czasy kolonialne

W czasach kolonialnych masz do wynalezienia dziewięć technologii, prowadzących do podstawowych budynków, dekretów i ulepszeń - 9. Badania w Tropico 5 - Tropico 5 w 10 prostych krokach

W czasach kolonialnych masz do wynalezienia dziewięć technologii, prowadzących do podstawowych budynków, dekretów i ulepszeń.

Kilka z nich jest obiektem zadań, zarówno korony jak i rewolucjonistów, więc warto poświęcić trochę czasu i wynaleźć je wszystkie.

Jedynym budynkiem pozwalającym gromadzić punkty rozwoju jest biblioteka, która daje standardowo tylko 50 PR, ale nie powinno to stanowić większej przeszkody w zdobywaniu kolejnych technologii. Zawsze też można wybudować ich więcej, jednak raczej nie znajdziesz wystarczającej liczby geniuszy do ich obsadzenia.

Najlepszą drogą jest wynalezienie: Sierpa, Kowbojów, Łopaty, Deski, Przodownika, Konstytucji i potem wszystkiego jak leci. Taka kolejność zapewni zaliczenie wszystkich zadań (zapewne) oraz da spory bonus do rewolucyjnych zapędów.

Czasy Wojen światowych

Teraz jest dwanaście technologii - 9. Badania w Tropico 5 - Tropico 5 w 10 prostych krokach

Teraz jest dwanaście technologii. Pojawia się pierwszy przemysł oraz elektryczność, którą trzeba wynaleźć.

W tej erze masz możliwość wybudowania kilku dodatkowych budynków dających punkty rozwoju takich jak Uczelnie wyższe i Obserwatoria. Warto, gdyż koszt zwiększa się z każdym kolejnym poziomem technicznym.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie