Minecraft - poradnik do gry

Minecraft - poradnik do gry

Minecraft - poradnik do gry

Sześcian na sześcianie na sześcianie Poradnik do gry Minecraft porusza kwestie takie jak crafting oraz zasady elektroniki bazującej na redstone. W opracowaniu przedstawiono informacje dotyczące potworów, bossów i mobów występujących w grze. Wymienione zostały również osiągnięcia i porady.

Nieoficjalny poradnik do gry Minecraft jest zbiorem informacji o grze poczynając od instrukcji nabycia gry, poprzez schematy tworzenia nowych przedmiotów, kończąc na poradach dotyczących gry w trybie multiplayer. Poradnik umożliwi graczowi zdobycie wszystkich osiągnięć / trofeów oraz utworzenie wszystkich dostępnych w grze przedmiotów. Nie zabrakło również informacji o mobach, budowie podstawowych układów z redstone'a, oraz porad dotyczących walk z bossami. Szczegółowo zostały również opisane problemy tematy często poruszane przez graczy, takie jak dostanie się do The End, czy oswajanie zwierząt.

Minecraft w skórcie

Minecraft jest sandboxową grą z elementami charakterystycznymi dla gier o tematyce survivalowej oraz RPG - Minecraft - poradnik do gry

Minecraft jest sandboxową grą z elementami charakterystycznymi dla gier o tematyce survivalowej oraz RPG. Cała zabawa polega na eksploracji losowo generowanego świata i możliwości pełnej jego modyfikacji. Możliwości gry są niezliczone, od tworzenia skomplikowanych konstrukcji architektonicznych, poprzez wytwarzanie przedmiotów z surowców i materiałów, kończąc na możliwości eksploracji jaskiń czy nawet innych wymiarów. Możliwość rozgrywki sieciowej pozwala na wspólną zabawę z przyjaciółmi i rozwija możliwości handlu, współpracy lub walki i rywalizacji.

Aktualizacje w poradniku

Najnowsza aktualizacja poradnika wprowadza szereg zmian w rozdziałach oraz dodaje nowe, począwszy od miejsca zakończenia poradnika (wersja 1.7.10) aż po najnowszą wersję (06.2020) - 1.15.2. Wszystkie elementy opisane w poradniku zostają zaktualizowane do tej wersji: upewnij się więc, że nie grasz na starszej wersji, gdyż wiele elementów występujących nawet od wersji beta zostało silnie zmodyfikowanych.

Mody

W poradniku do gry Minecraft pojawia się również rozbudowany dział poświęcony Modom - nie tylko tym prostym, ale i tym wyjątkowo złożonym, które wykorzystują bazową grę jedynie jako narzędzie do utworzenia całkiem nowego modelu rozgrywki, takie jak:

  1. Industrial Craft 2,
  2. BuildCraft,
  3. ComputerCraft,
  4. Pixelmon Mod,
  5. oraz inne pomniejsze mody, które bazują na czystej wersji gry, lecz uprzyjemniają pojedyncze elementy rozgrywki oraz urozmaicą i ułatwią rozgrywkę.

Minimalna konfiguracja sprzętowa

  1. Procesor: Intel Core i3-3210 3.2 GHz / AMD A8-7600 APU 3.1 GHz;
  2. Pamięć RAM: 2 GB;
  3. Karta graficzna: Nvidia GeForce 400 lub AMD Radeon HD 7000;
  4. Miejsce na dysku twardym: 1 GB
  5. System operacyjny: Windows 7 i kolejne

Przeczytaj więcej na osobnej stronie poradnika: Wymagania sprzętowe.

Minecraft a Minecraft Dungeons

Minecraft Dungeons to osobna gra, opracowana przez Mojang AB przygodowa gra akcji, będąca spin-offem kultowego Minecrafta - Minecraft - poradnik do gry

Minecraft Dungeons to osobna gra, opracowana przez Mojang AB przygodowa gra akcji, będąca spin-offem kultowego Minecrafta.

Minecraft - wszystkie wersje

Minecraft pierwszy raz pojawiło się na PC 8 listopada 2011 roku - Minecraft - poradnik do gry

Minecraft pierwszy raz pojawiło się na PC 8 listopada 2011 roku. Kolejne wersje wyszły:

  1. 9 maja 2012 na X360;
  2. 17 grudnia 2013 na PS3;
  3. 3 września 2014 na PS4;
  4. 5 września 2014 na XONE;
  5. 14 października 2014 na PSV;
  6. 17 grudnia 2015 na WiiU;
  7. 11 maja 2017 na konsoli Switch;
  8. 14 września 2017 na 3DS.

Minecraft a Xbox Game Pass

Wykupując Xbox Game Pass zapewnisz sobie dostęp do setek gier, w tym opisywanego przez nas Minecrafta. Pamiętaj, że w ten sposób dajesz sobie możliwość korzystania z gry jedynie na XONE.

Minecraft na telefonach

Minecrafta możesz zakupić, aby grać na swoim telefonie. W ten sposób będziesz mieć grę zawsze pod ręką. Aby zakupić grę na urządzenie z systemem android, musisz zapłacić prawie 30 zł, a w przypadku systemu iOS - cena ta wynosi 33 zł.

Minecraft a cross play

W przypadku Minecrafta, rozwiązanie międzyplatformowe działa na komputerach z systemem Windows 10, urządzeniach z systemem Android i iOS, platformach Xbox One, Nintendo Switch i VR.

Informacje o Minecraft - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 91, ilustracje: 364 .

Popularne strony w Minecraft - poradnik do gry

Minecraft - screen - 2012-10-29 - 250425Minecraft - screen - 2012-10-29 - 250424Minecraft - screen - 2012-10-29 - 250423Minecraft - screen - 2012-10-29 - 250422Minecraft - screen - 2012-10-29 - 250421Minecraft - screen - 2012-03-06 - 233373Minecraft - screen - 2012-03-06 - 233372Minecraft - screen - 2012-03-06 - 233371Minecraft - screen - 2012-03-06 - 233370