Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lords of the Fallen - M5 Cytadela Keystone
Lords of the Fallen - M5 Cytadela Keystone
Wejście do Keystone A
Wejście do Keystone B
Wejście do Keystone C
Wejście do Katakumb A
Klucz do kufra w głównym holu (na dole, przy checkpoincie)
Skrzynia:
- Okruch punktu zaklęć
- Okruch odporności na truciznę
Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w sekretnym pomieszczeniu [28]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie, gdyż drzwi po chwili się zamkną.
Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w sekretnym pomieszczeniu [29]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie (na końcu korytarza skręć w lewo), gdyż drzwi po chwili się zamkną.
Drzwi otwierane tajemniczym znakiem, znajdującym się w małym pomieszczeniu, pod opuszczonymi do połowy kratami [29]
Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w pomieszczeniu na krańcu Planetarium [15]. Aby zdążyć do nich dobiec zostaw na znaku podobiznę Harkyna (użyj zaklęcia). Następnie biegnij do pomieszczenia, które będzie otwarte tylko przez czas trwania czaru.
Kapitan straży.
Ranny Mnich
Winda prowadząca na szczyt Cytadeli
Kaslo i Antanas
Kaslo i Antanas
Zatroskany Mnich
Dwaj rozmawiający Rycerze, związani z zadaniem Posiłki
Rycerz zlecający zadanie Trujący potwór
Kapitan straży - po powrocie od Adyra. Gdy go zabijesz otrzymasz Klucz do południowego okopu [M2,33]
Brat Zatroskanego Mnicha - Klucz do piwnicy w Cytadeli
Podczas ostatniej wizyty w Cytadeli jeden z znajdujących się tutaj Rycerzy upuści klucz otwierający drzwi w piwnicy [12]
Drzwi otworzysz za pomocą klucza, który upuści jeden ze strażników [11] (po rozmowie z Adyrem). W środku skrzynia:
- Prawo (wielki młot)
Kowadło
Sekretne pomieszczenie. W środku skrzynia:
- Wola (zestaw zbroi)
Drzwi otwierane tajemniczym znakiem, w Planetarium, z lewej strony [15]. W środku skrzynia:
- Błogosławieństwo (zestaw zbroi)
Topór "Gargulec i Jastrząb"
Najpierw musisz otworzyć drzwi za pomocą zapieczętowanej runy. W środku skrzynia:
- Kokon (tarcza)
Igły (broń naręczna)
Sekretne pomieszczenie #1
Skrzynia (drzwi do pomieszczenia otwierane runą):
- Kokon (pawęż)
Skrzynia:
- Harmonia (puklerz)
Skrzynia:
- Wymiary (zestaw zbroi)
Skrzynia:
- Wytrwałość (buty, napierśnik)
Skrzynia:
- Wytrwałość (rękawice)
Klucz do skrzyni upuści jeden z Rycerzy, którzy zaatakują Cię po drodze (przed kręconymi schodami). W środku:
- Miecz gwardzisty (miecz)
Krótki miecz "Klątwa"
Sekretne pomieszczenie
Skrzynia:
- Okruch odporności na truciznę
- Okruch punktu zaklęć
Zamknięte drzwi otworzysz stając na tajemniczym znaku, obok pobliskiego portalu [28].
Portal:
Rodzaj: Proving grounds
Odblokowanie: samoczynnie, po rozmowie z Adyrem i teleportacji do Cytadeli
Portal
Rodzaj: Proving Grounds
Odblokowanie: Pokonanie Zaginionych Braci
Notatka: Po wojnie - Nowy uczeń
Notatka: Po wojnie - Przyszły sędzia
Notatki:
- Intryga - Przyłączcie się
- Po wojnie - Stary kapłan
Notatka: Po wojnie - Wściekły kapłan
Notatka: Po wojnie - Buntownik
Notatka: Badania - Księgi
Notatka: Moja przysięga - Przysięgam jej
Notatka: Intryga - Punkt trzeci
Notatka: Intryga - Brudna robota
Notatka: Mroczne czyny - Pacjenci
Notatka: Mroczne czyny - wyniki
Notatka: Obiekt poszukiwań - Rozkazy gwardii
Notatka: Przeznaczenie mnicha - Znalazłem go
Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Zemsta
Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Dłoń
Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Ojciec
Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Księgi prawa
Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Trójca
Ludzka czaszka.
Kryształ zapisu
Kowadło
Kryształ zapisu
Kryształ zapisu
Pająk
Zarażony
Pająk
Pająk
Pająk
Zarażony
Strażnik
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Łotrzyk
Kusznik
Kusznik
Maruder
Mag
Strażnik
Tarczownik
Kusznik
Rycerz
Kusznik
Tarczownik
Łotrzyk
Strażnik
Mag
Maruder
Tarczownik
Łotrzyk
Zarażony
Maruder
Zarażony
Zarażony
Rycerz
Rycerz
Kusznik
Łotrzyk
Maruder
Zarażony
Łotrzyk
Zarażony
Ogar
Maruder
Ogar
Rhogar Rycerz
Grubas z kuszą
Łotrzyk
Kusznik
Tarczownik
Kusznik
Powiększ mapę

M5 Cytadela Keystone | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

Wejście do Keystone A

Wejście do Keystone B

Wejście do Keystone C

Wejście do Katakumb A

Liczby
  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

30 – Klucz do kufra w głównym holu (na dole, przy checkpoincie)

29 – Skrzynia:
- Okruch punktu zaklęć
- Okruch odporności na truciznę

28 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w sekretnym pomieszczeniu [28]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie, gdyż drzwi po chwili się zamkną.

29 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w sekretnym pomieszczeniu [29]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie (na końcu korytarza skręć w lewo), gdyż drzwi po chwili się zamkną.

29 – Drzwi otwierane tajemniczym znakiem, znajdującym się w małym pomieszczeniu, pod opuszczonymi do połowy kratami [29]

15 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące się w pomieszczeniu na krańcu Planetarium [15]. Aby zdążyć do nich dobiec zostaw na znaku podobiznę Harkyna (użyj zaklęcia). Następnie biegnij do pomieszczenia, które będzie otwarte tylko przez czas trwania czaru.

1 – Kapitan straży.

2 – Ranny Mnich

3 – Winda prowadząca na szczyt Cytadeli

4 – Kaslo i Antanas

5 – Kaslo i Antanas

6 – Zatroskany Mnich

7 – Dwaj rozmawiający Rycerze, związani z zadaniem Posiłki

8 – Rycerz zlecający zadanie Trujący potwór

9 – Kapitan straży - po powrocie od Adyra. Gdy go zabijesz otrzymasz Klucz do południowego okopu [M2,33]

10 – Brat Zatroskanego Mnicha - Klucz do piwnicy w Cytadeli

11 – Podczas ostatniej wizyty w Cytadeli jeden z znajdujących się tutaj Rycerzy upuści klucz otwierający drzwi w piwnicy [12]

12 – Drzwi otworzysz za pomocą klucza, który upuści jeden ze strażników [11] (po rozmowie z Adyrem). W środku skrzynia:
- Prawo (wielki młot)

13 – Kowadło

14 – Sekretne pomieszczenie. W środku skrzynia:
- Wola (zestaw zbroi)

15 – Drzwi otwierane tajemniczym znakiem, w Planetarium, z lewej strony [15]. W środku skrzynia:
- Błogosławieństwo (zestaw zbroi)

16 – Topór "Gargulec i Jastrząb"

17 – Najpierw musisz otworzyć drzwi za pomocą zapieczętowanej runy. W środku skrzynia:
- Kokon (tarcza)

18 – Igły (broń naręczna)

19 – Sekretne pomieszczenie #1

20 – Skrzynia (drzwi do pomieszczenia otwierane runą):
- Kokon (pawęż)

21 – Skrzynia:
- Harmonia (puklerz)

22 – Skrzynia:
- Wymiary (zestaw zbroi)

23 – Skrzynia:
- Wytrwałość (buty, napierśnik)

24 – Skrzynia:
- Wytrwałość (rękawice)

25 – Klucz do skrzyni upuści jeden z Rycerzy, którzy zaatakują Cię po drodze (przed kręconymi schodami). W środku:
- Miecz gwardzisty (miecz)

26 – Krótki miecz "Klątwa"

27 – Sekretne pomieszczenie

28 – Skrzynia:
- Okruch odporności na truciznę
- Okruch punktu zaklęć
Zamknięte drzwi otworzysz stając na tajemniczym znaku, obok pobliskiego portalu [28].

#1 - Portal wyzwań

#9 – Portal:
Rodzaj: Proving grounds
Odblokowanie: samoczynnie, po rozmowie z Adyrem i teleportacji do Cytadeli

#10 – Portal
Rodzaj: Proving Grounds
Odblokowanie: Pokonanie Zaginionych Braci

#1 - Notatka

#1 – Notatka: Po wojnie - Nowy uczeń

#2 – Notatka: Po wojnie - Przyszły sędzia

#3,#4 – Notatki:
- Intryga - Przyłączcie się
- Po wojnie - Stary kapłan

#5 – Notatka: Po wojnie - Wściekły kapłan

#6 – Notatka: Po wojnie - Buntownik

#7 – Notatka: Badania - Księgi

#8 – Notatka: Moja przysięga - Przysięgam jej

#9 – Notatka: Intryga - Punkt trzeci

#10 – Notatka: Intryga - Brudna robota

#11 – Notatka: Mroczne czyny - Pacjenci

#12 – Notatka: Mroczne czyny - wyniki

#13 – Notatka: Obiekt poszukiwań - Rozkazy gwardii

#14 – Notatka: Przeznaczenie mnicha - Znalazłem go

#15 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Zemsta

#16 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Dłoń

#17 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Ojciec

#18 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Księgi prawa

#19 – Notatka NG+: Księga sprawiedliwości - Trójca

##1 - Ludzka czaszka

##1 – Ludzka czaszka.

Legenda Lords of the Fallen - M5 Cytadela Keystone

Liczby

  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

##1 - Ludzka czaszka

#1 - Notatka

#1 - Portal wyzwań

Kryształ zapisu

Przeciwnik