Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lords of the Fallen - M4 Katakumby
Lords of the Fallen - M4 Katakumby
Skrzynia (otwierana runą):
- Strup (kostur)
Skrzynia:
- Klucz do celi (otwiera cele Awanturników)
Puklerz "Odpieracz"
Drzwi otwierają się na jakiś czas po naciśnięciu przycisku w posadzce, który jest oznaczony świecącą runą [25]. Niestety otwarcie trwa bardzo krótko i nie zdążysz w tym czasie dobiec do drzwi. Żeby przedostać się na drugą stronę, stań na skraju przycisku, a następnie przyzwij klona przy pomocy zaklęcia Modlitwa. Klon będzie stale uruchamiał mechanizm, dając ci dużo czasu na dotarcie na miejsce i zdobycie broni "Żądza krwi".
Tajemniczy symbol otwierający pobliskie drzwi [24]. Żeby zdążyć dobiec do zamkniętej komnaty, przyzwij na przycisku klona za pomocą zaklęcia "Modlitwa".
Wejście do Keystone A (Cmentarz)
Wejście z Keystone B (otwierane za pomocą klucza otrzymanego od Yetki)
Wyjście do Keystone C (przy podstawie Spalonej wieży strażniczej).
Zarażony mnich
Uchwyt do dźwigni, potrzebny do otwarcia celi Zarażonego Mnicha [1]
Dźwignia otwierająca arenę Czempiona.
Awanturnicy
Skrzynia (drzwi otwierane runą):
- Mój topór (topór)
Skrzynia:
- Żywa legenda (hełm, napierśnik, buty)
Grób Svena
Kowadło - możliwość odpieczętowania run.
Młot Svena (Dziedzictwo). Ulepszysz go w jego grobie [9]
Notatka: Dawne opowieści - Miecz Kyle'a
Notatka: Nasz nowy dom - Koniec drogi
Notatka: Nasz nowy dom - W głębi
Notatka: Więzienia - Polityczni
Notatka: Więzienia - Napiętnowani
Notatka: Dawne opowieści - Młot Svena
Notatka: Dawne opowieści - Awanturnik
Kryształ zapisu
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Kusznik
Rhogar Tarczownik
Tarczownik
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Ludzka czaszka
Zarażony
Zarażony
Kusznik
Zarażony
Kusznik
Zarażony
Rhogar Rycerz
Zarażony
Kusznik
Karzeł
Karzeł
Karzeł
Rhogar Rycerz
Pająk
Zarażony
Zarażony
Grubas z kuszą
Powiększ mapę

M4 Katakumby | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

##1 – Ludzka czaszka

Liczby
  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

17 – Kowadło

18 – Zapieczętowana runa (mała)

19.1 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące w korytarzu po prawej stronie [19.2]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie, gdyż drzwi po chwili się zamkną.

19 – Skrzynia (kraty otworzysz za pomocą tajemniczego znaku, znajdującego się w pobliżu [19.1]):
- Migoczący topór (topór)

20 – Skrzynia (otwierana runą):
- Strup (kostur)

21 – Miecz "Miecz szturmowca"

22 – Skrzynia:
- Klucz do celi (otwiera cele Awanturników)

22 – Puklerz "Odpieracz"

23 – Skrzynia:
- Pusta butelka
- Wytrwałość (hełm)

24 – Drzwi otwierają się na jakiś czas po naciśnięciu przycisku w posadzce, który jest oznaczony świecącą runą [25]. Niestety otwarcie trwa bardzo krótko i nie zdążysz w tym czasie dobiec do drzwi. Żeby przedostać się na drugą stronę, stań na skraju przycisku, a następnie przyzwij klona przy pomocy zaklęcia Modlitwa. Klon będzie stale uruchamiał mechanizm, dając ci dużo czasu na dotarcie na miejsce i zdobycie broni "Żądza krwi".

25 – Tajemniczy symbol otwierający pobliskie drzwi [24]. Żeby zdążyć dobiec do zamkniętej komnaty, przyzwij na przycisku klona za pomocą zaklęcia "Modlitwa".

Wejście do Keystone A (Cmentarz)

Wejście z Keystone B (otwierane za pomocą klucza otrzymanego od Yetki)

Wyjście do Keystone C (przy podstawie Spalonej wieży strażniczej).

Wejście do Cytadeli A

1 – Zarażony mnich

2 – Uchwyt do dźwigni, potrzebny do otwarcia celi Zarażonego Mnicha [1]

3 – Dźwignia otwierająca arenę Czempiona.

4 – Awanturnicy

5 – Czempion

6 – Skrzynia (drzwi otwierane runą):
- Mój topór (topór)

7 – Sztylet "Uchwyt"

8 – Skrzynia:
- Żywa legenda (hełm, napierśnik, buty)

9 – Grób Svena

10 – Skrzynia:
- Zimna krew (rękawice, buty, napierśnik)

11 – Krótki miecz "Przesyt Krwi"

12 – Skrzynia:
- Harmonia (cały set)

13 – Kowadło - możliwość odpieczętowania run.

14 – Skrzynia:
- Okruch punktu atrybutów
- Zimna Krew (lekki hełm)
- Żywa legenda (rękawice)

15 – Młot Svena (Dziedzictwo). Ulepszysz go w jego grobie [9]

16 – Klatka Bestii - otwarta po pokonaniu bossa na Placu Sędziów.

#10 - Portal wyzwań

#6 – Portal #6
Rodzaj: Proving Grounds
Otwarcie: po pokonaniu Czempiona

#1 - Notatka

#1 – Notatka: Dawne opowieści - Miecz Kyle'a

#2 – Notatka: Badania - Oczyszczenie

#3 – Notatka: Mroczne czyny - Mutacje

#4 – Notatka: Nasz nowy dom - Koniec drogi

#5 – Notatka: Nasz nowy dom - W głębi

#6 – Notatka: Dawne opowieści - Awanturnicy

#7 – Notatka: Badania - Wątpliwości

#8 – Notatka: Ponure miejsca - Ślepa furia

#9 – Notatka: Więzienia - Polityczni

#10 – Notatka: Więzienia - Napiętnowani

#11 – Notatka: Dawne opowieści - Młot Svena

#12 – Notatka: Dawne opowieści - Awanturnik

#13,#14,#15 – Notatki:
Mroczne czyny - Nadludzkie
Ponure miejsca - Silna trucizna
Moja przysięga - Przysięgam mu

#16 – Notatka: Więzienia - Opieka

Legenda Lords of the Fallen - M4 Katakumby

Liczby

  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

#1 - Notatka

#10 - Portal wyzwań

Kryształ zapisu

Przeciwnik