Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wejście z Yetką | Świątynia - kolejna wizyta | Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Wejście z Yetką

Yetka czeka w lokacji Portal. - Wejście z Yetką | Świątynia - kolejna wizyta | Lords of the Fallen - Lords of the Fallen - poradnik do gry
Yetka czeka w lokacji Portal.

Yetkę spotkasz w miejscu, gdzie wcześniej walczyłeś z Infiltratorem ([M3.37]kieruj się do bocznego wejścia, przez Opuszczone pole). Porozmawiaj z nią, a następnie otwórz wrota (najpierw użyj rękawicy, a później pociągnij za dźwignię).

Duch to nieco mocniejsza wersja Maga. Dodatkowym utrudnieniem jest niemożliwość zablokowania kamery na tym przeciwniku. - Wejście z Yetką | Świątynia - kolejna wizyta | Lords of the Fallen - Lords of the Fallen - poradnik do gry
Duch to nieco mocniejsza wersja Maga. Dodatkowym utrudnieniem jest niemożliwość zablokowania kamery na tym przeciwniku.

W korytarzu czeka na Ciebie Mag, a kawałek dalej Duch (w przejściu skrzynia - napierśnik Efekt). Wybierz wejście do pomieszczenia z lewej strony. Za Tobą wejdzie Yetka, nakazując Ci otwarcie wejścia do Komnaty Kłamstw.

Lokalizację tajemniczych napisów warto zapamiętać - niedługo z pomocą Yetki będziesz mógł je odczytywać. - Wejście z Yetką | Świątynia - kolejna wizyta | Lords of the Fallen - Lords of the Fallen - poradnik do gry
Lokalizację tajemniczych napisów warto zapamiętać - niedługo z pomocą Yetki będziesz mógł je odczytywać.

W tym celu udaj się po schodach na górny poziom (obok "hieroglifów" namalowanych na ścianie). Tam skieruj się do końca poziomu, a znajdziesz skrzynię [M3.39] (w niej rękawice Efekt) oraz, obok, notatkę. Udaj się następnie na kolejny poziom, szczyt wieży.

Bestia potrafi mocno uderzyć. Dodatkowo zatruwa Harkyna. - Wejście z Yetką | Świątynia - kolejna wizyta | Lords of the Fallen - Lords of the Fallen - poradnik do gry
Bestia potrafi mocno uderzyć. Dodatkowo zatruwa Harkyna.

U góry czeka na Ciebie potwór plujący trucizną. Uważaj na silne ataki fizyczne, a także toczenie się w kierunku gracza. Wykonując uniki bez problemu zajdziesz bestię od tyłu. Po walce weź ze skrzyni [M3.40] (otwierana runą) buty oraz hełm (Efekt).

Następnie pociągnij za widoczną na obrazku dźwignię, dzięki czemu otworzysz sobie przejście do Komnaty Kłamstw - Wejście z Yetką | Świątynia - kolejna wizyta | Lords of the Fallen - Lords of the Fallen - poradnik do gry

Następnie pociągnij za widoczną na obrazku dźwignię, dzięki czemu otworzysz sobie przejście do Komnaty Kłamstw. Wróć teraz na dół (po drodze, na pierwszym poziomie, nie schodź jeszcze - skieruj się na wprost (mijając Ducha). Upuści on Klucz do kufra kowala, za nim natomiast znajdziesz checkpoint).

Wrota otworzysz strzelając weń z rękawicy. - Wejście z Yetką | Świątynia - kolejna wizyta | Lords of the Fallen - Lords of the Fallen - poradnik do gry
Wrota otworzysz strzelając weń z rękawicy.

Możesz teraz wejść do Komnaty Kłamstw [M3.C]. W tym celu otwórz kolejne wrota korzystając z rękawicy.