The Sims 4 - poradnik do gry

Ogrodnictwo | Umiejętności w Sims 4 The Sims 4 poradnik

Ogrodnictwo

Usiądź przed komputerem i wybierz Kup nasiona - Ogrodnictwo | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Usiądź przed komputerem i wybierz "Kup nasiona..." a następnie wybierz czy jesteś zainteresowany otrzymaniem paczki z nasionami kwiatów, owoców, warzyw czy ziół. Otrzymane zestawy znajdą się w ekwipunku Sima. Kliknij na takim zestawie nasion i wybierz "Otwórz paczkę nasion", a przekonasz się co dostałeś.

Przeznacz jakiś teren obok domu na ogródek - Ogrodnictwo | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Przeznacz jakiś teren obok domu na ogródek. Umieszczaj nasiona z ekwipunku Siam w miejscu gdzie ma rosnąć dana roślina, następnie kliknij na niej i wybierz "Zasiej". Następnie kliknij na zasiane rośliny i wybierz "Podlej". W ten sposób nauczysz się umiejętności ogrodnictwa. Zdobywając 4. poziom Sim może mówić do roślin poprawiając sobie zaspokojenie potrzeby towarzystwa. Osiągając 5 poziom Sim może nawozić rośliny. Osiągając 7. poziom Sim może pobierać sadzonki i przeszczepiać rośliny.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...