The Sims 4 - poradnik do gry

Umiejętności Simów w Sims 4 - jak rozwijać Simy? The Sims 4 poradnik

Umiejętności Simów czyli gotowanie, majsterkowanie, logika, programowanie, sprawność fizyczna czy umiejętności komediowe określają Twoje potenjał Twoich Simów. Na tej stronie opisujemy szerzej zdolności.

Sim wykonując na co dzień różne czynności poznaje różne umiejętności - Umiejętności Simów w Sims 4 - jak rozwijać Simy? - The Sims 4 - poradnik do gry

Sim wykonując na co dzień różne czynności poznaje różne umiejętności. Każda z umiejętności może być rozwijana od 1 do 10 poziomu. Aby tylko ją poznać wystarczy wykonać niewielką czynność np. aby uzyskać 1 poziom gotowania wystarczy rozpocząć przyrządzanie potrawy, a aby osiągnąć 1 poziom majsterkowania wystarczy zacząć naprawiać uszkodzony sprzęt domowy.

W panelu umiejętności widzisz wszelkie poznane do tej umiejętności oraz aktualnie osiągnięty poziom - Umiejętności Simów w Sims 4 - jak rozwijać Simy? - The Sims 4 - poradnik do gry

W panelu umiejętności widzisz wszelkie poznane do tej umiejętności oraz aktualnie osiągnięty poziom. Umiejętność której w tym momencie się uczysz się podświetlona.

Podczas rozwijania umiejętności nad Simem wyświetlany jest pasek rozwoju - Umiejętności Simów w Sims 4 - jak rozwijać Simy? - The Sims 4 - poradnik do gry

Podczas rozwijania umiejętności nad Simem wyświetlany jest pasek rozwoju. Gdy dojdzie do końca Sim awansuje na wyższy poziom co daje mu zawsze dodatkowe możliwości.

Naukę bez potu, wychodzenia z domu czy drogich zakupów umożliwiają także książki - Umiejętności Simów w Sims 4 - jak rozwijać Simy? - The Sims 4 - poradnik do gry

Naukę bez potu, wychodzenia z domu czy drogich zakupów umożliwiają także książki. Wystarczy zakupić tytuł rozwijający daną umiejętność. W tym celu kliknij na regale z książkami i wybierz "Kup książki...". Następnie na liście wybierz zakładkę umiejętności (druga od prawej), a następnie książkę którą chcesz kupić, czyli jaką umiejętność chcesz rozwijać. Każdą umiejętność można rozwinąć na maksymalny, 10 poziom czytając trzy tomy danej książki. Każdy tom rozwija umiejętność do danego poziomu, przeważnie: tom 1 od poziomu 0 do 3, tom 2 od poziomu 4 do 6, a tom 3 od poziomu 7 do 9 (poziomu 10 nie możesz nauczyć się z książki). Następnie zatwierdź zakup, a książka znajdzie się w ekwipunku Sima.

Potem wystarczy ją już tylko czytać - Umiejętności Simów w Sims 4 - jak rozwijać Simy? - The Sims 4 - poradnik do gry

Potem wystarczy ją już tylko czytać. Rozwijanie umiejętności za pomocą książek jest o tyle ciekawym rozwiązaniem, że czytając ją możesz wykonywać wiele innych czynności np. siedzieć w toalecie.

Umiejętności Simów

  1. Charyzma
  2. Gotowanie
  3. Wykwintne gotowanie
  4. Gra na gitarze
  5. Gra na pianinie
  6. Gra na skrzypcach
  7. Granie w gry wideo
  8. Umiejętności komediowe
  9. Umiejętności literackie
  10. Logika
  11. Majsterkowanie
  12. Malowanie
  13. Miksologia
  14. Nauki kosmiczne
  15. Ogrodnictwo
  16. Programowanie
  17. Sprawność fizyczna
  18. Wędkarstwo
  19. Złośliwość