Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims 4 - poradnik do gry

The Sims 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sims 4 Najlepsza praca Najlepiej płatna praca w Sims 4 - poradnik

Kariery w Sims 4 są bardzo zróżnicowane, ale my na jednej stronie przedstawiliśmy wszystkie najbardziej opłacalne kariery i najbardziej dochodowe zawody w The Sims 4 i dodatkach.

Jaka praca jest najlepiej płatna? Która kariera jest najlepsza? Tego dowiesz się na niniejszej stronie. Spośród wszystkich zawodów w The Sims 4 można wyróżnić trzy najlepiej płatne:

  1. Międzygwiezdny przemytnik (kariera Astronauta) - 14 868 Simoleonów tygodniowo.
  2. Potrójny agent (kariera Tajny agent) - 12 875 Simoleonów tygodniowo. 
  3. Szef (kariera Przestępca) - 12 460 Simoleonów tygodniowo.

Zostały one wyróżnione na podstawie tygodniowej płacy zdobywanej na najwyższym stopniu kariery.

Międzygwiezdny przemytnik

W trakcie kariery jako Astronauta należy przede wszystkim rozwijać Logikę, Sprawność fizyczną oraz Nauki kosmiczne. Początkowe stanowiska należy przechodzić jako Skupiony Sim, a potem Pewny siebie. Kariery Astronauty dzieli się na Kosmicznego strażnika, który zarabia 11 816 Simoleonów tygodniowo i Międzygwiezdnego przemytnika zarabiającego 14 868 Simoleonów tygodniowo. Patrząc na same zarobki wybór jest prosty. O ścieżkach awansu możesz przeczytać na stronie Astronauta.

Poniżej znajdziesz tabele przedstawiającą zarobki Astronauty dla danego stanowiska, wymagania do awansu i zadanie codzienne oraz dni i godziny pracy.

Stanowisko

Pensja na tydzień

Wymagania do awansu

Zadanie codzienne

Dni pracy

Godziny pracy

Stażysta

936

-

Granie w szachy

Pn, Wt, Śr, Pt

8-17

Czyściciel modułów kosmicznych

1530

Logika: 2

Granie w szachy

Pn, Wt, Śr, Czw, Pt

12-21

Technik

1728

Logika: 3

Sprawność fizyczna: 2

Granie w szachy

Wt, Śr, Czw, Pt

13-21

Szef centrum dowodzenia

2272

Logika: 4

Sprawność fizyczna: 3

Trening

Pn, Wt, Śr, Pt

14-22

Specjalista od niskiej orbity

2592

Logika: 5

Sprawność fizyczna: 4

Trening

Pn, Śr, Pt

8-17

Kadet kosmiczny

3120

Logika: 5

Sprawność fizyczna: 6

Trening

Pn, Śr, Pt

6-16

Astronauta

3570

Logika: 6

Sprawność fizyczna: 7

Trening

Pn, Śr, Pt

8-18

Po zdobyciu stopnia Astronauty będziesz mógł wybrać ścieżkę Międzygwiezdnego przemytnika:

Stanowisko

Pensja na tydzień

Wymagania do awansu

Zadanie codzienne

Dni pracy

Godziny pracy

Księżycowy najemnik

5628

Nauki kosmiczne: 2

Sprawność fizyczna: 8

Lot w kosmos

Pn, Śr, So, Nd

16-00

Kosmiczny kupiec

8382

Nauki kosmiczne: 4

Sprawność fizyczna: 10

Lot w kosmos

Pn, Śr, So, Nd

16-23

Międzygwiezdny przemytnik

14 868

-

-

Pn, Śr, So, Nd

14-23

Potrójny agent

W trakcie kariery jako Tajny agent należy przede wszystkim rozwijać Sprawność fizyczną, Charyzmę oraz Programowanie. Początkowe stanowiska należy przechodzić jako Pewny siebie. Kariera Tajnego agenta dzieli się na Agenta specjalnego, który zarabia 12 780 Simoleonów tygodniowo i Łotra zarabiającego 12 875 Simoleonów tygodniowo. Jak widać, Łotr zarabia trochę więcej. O ścieżkach awansu możesz przeczytać na stronie Tajny agent.

Poniżej znajdziesz tabele przedstawiającą zarobki Tajnego agenta dla danego stanowiska, wymagania do awansu i zadanie codzienne oraz dni i godziny pracy.

Stanowisko

Pensja na tydzień

Wymagania do awansu

Zadanie codzienne

Dni pracy

Godziny pracy

Urzędnik agencji

680

-

Przeglądanie danych wywiadowczych

Pn, Wt, Śr, Czw, Pt

7-15

Analityk wywiadu

760

Logika: 2

Przeglądanie danych wywiadowczych

Pn, Wt, Śr, Czw, Pt

7-15

Opiekun agentów

840

Logika: 2

Charyzma: 2

Przeglądanie danych wywiadowczych

Pn, Wt, Śr, Czw, Pt

8-16

Agent polowy

1184

Logika: 3

Charyzma: 3

Przeglądanie danych wywiadowczych

Pn, Wt, Śr, Czw

10-18

Główny detektyw

1692

Logika: 4

Charyzma: 4

Przeglądanie danych wywiadowczych

Pn, Wt, Śr, Czw

10-19

Agent rządowy

1872

Logika: 5

Charyzma: 5

Przeglądanie danych wywiadowczych

Pn, Wt, Śr, Czw

10-19

Tajny agent

2088

Logika: 6

Charyzma: 6

Przeglądanie danych wywiadowczych

Wt, Czw, Nd

14-22

Po zdobyciu stopnia Tajnego agenta będziesz mógł wybrać ścieżkę Łotra:

Stanowisko

Pensja na tydzień

Wymagania do awansu

Zadanie codzienne

Dni pracy

Godziny pracy

Podwójny agent

4584

Logika: 8

Złośliwość: 2

Podłe interakcje

Wt, Pt, Nd

14-22

[TAJNE]

7784

Logika: 10

Złośliwość: 4

Podłe interakcje

Wt, Czw, Pt, Nd

6-13

Arcyłotr

11 496

Logika: 10

Złośliwość: 6

Podłe interakcje

Wt, Śr, Pt, Nd

14-20

Potrójny agent

12 875

-

-

Pn, Wt, Śr, Pt, Nd

14-19

Szef

W trakcie kariery jako Przestępca należy przede wszystkim rozwijać Złośliwość, a potem Majsterkowanie (jeśli chcesz pójść ścieżką Szefa, który zarabia więcej) lub Programowanie (Ścieżka Wyroczni) Początkowe stanowiska należy przechodzić jako Rozbawiony Sim, a potem Skupiony. Kariery Astronauty dzieli się na Szefa, który zarabia 12 460 Simoleonów tygodniowo i Wyrocznie zarabiającego 88 48 Simoleonów tygodniowo. W tym przypadku wybór w kwestii zarobków również jest prosty. O ścieżkach awansu możesz przeczytać na stronie Przestępca.

Poniżej znajdziesz tabele przedstawiającą zarobki Przestępcy dla danego stanowiska, wymagania do awansu i zadanie codzienne oraz dni i godziny pracy.

Stanowisko

Pensja na tydzień

Wymagania do awansu

Zadanie codzienne

Dni pracy

Godziny pracy

Twardziel

441

-

Złośliwe interakcje

Pn, Wt, Śr, Czw, Pt, So, Nd

17-00

Złodziejaszek

546

Złośliwość: 2

Złośliwe interakcje

Pn, Wt, Śr, Czw, Pt, So

20-03

Przywódca gangu

680

Złośliwość: 3

Złośliwe interakcje

Wt, Śr, Czw, Pt, So

20-04

Poważny kryminalista

805

Złośliwość: 5

Złośliwe interakcje

Wt, Śr, Czw, Pt, So

19-02

Podrzędny szef przestępców

960

Złośliwość: 6

Złośliwe interakcje

Wt, Śr, Czw, Pt, So

20-02

Po zdobyciu stopniu Podrzędnego szefa przestępców będziesz mógł wybrać ścieżkę Szefa:

Stanowisko

Pensja na tydzień

Wymagania do awansu

Zadanie codzienne

Dni pracy

Godziny pracy

Mięśniak

1908

Złośliwość: 7

Podłe interakcje

Śr, Pt, So

22-04

Kierowca przestępców

3822

Złośliwość: 8

Majsterkowanie: 2

Podłe interakcje

Śr, So

20-03

Kasiarz

6699

Złośliwość: 9

Majsterkowanie: 4

Ulepszanie obiektów

Śr, So, Nd

18-01

Mózgowiec

8043

Złośliwość: 10

Majsterkowanie: 6

Ulepszanie obiektów

Pn, Czw, Nd

18-01

Szef

12 460

-

Podłe interakcje

Pn, Śr, Czw, Nd

17-00