Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Wielki skok na korporację. To niemal jak wyrok śmieci. Może odrobinę bardziej agresywny.

1 - Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Główne drzwi - Quest: Telestrian Industries (Zadanie główne).

2. Telestrian Security Acces Card (Przedmiot) - Quest: Telestrian Industries.

3. Główny komputer - Quest: Telestrian Industries.

4. Drzwi do korytarza - Quest: Telestrian Industries.

5. Biura - Quest: Telestrian Industries.

6. Komputer nr. 1 - Quest: Telestrian Industries.

7. Komputer nr. 2 - Quest: Telestrian Industries.

8. Komputer nr. 3 - Quest: Telestrian Industries.

9. Zabezpieczone drzwi - Quest: Telestrian Industries.

10. Główne biuro - Quest: Telestrian Industries.

11. Serwerownia - Quest: Telestrian Industries.

12. Komputer z Jackpoint - Quest: Telestrian Industries.

13. Winda - Quest: Telestrian Industries.

Czerwone kropki - Przeciwnicy.

Questy

Telestrian Industries

Zadanie główne.

Brak powitania jest zasmucający - Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Brak powitania jest zasmucający

Cel: Find the Aegis Sample. 2. Search Telestrian Accounting System for Information.

(1. Znajdź próbkę Aegis. 2. Przeszukaj Telestrian Accounting System, by zdobyć informacje)

W tej misji musisz utrzymać przy życiu przynajmniej jedną postać z możliwości dostępu do sieci, czyli umiejętnością Decking. W przeciwnym wypadku misja zakończy się niepowodzeniem.

Nową misję zaczniesz w głównym holu. Po krótkiej rozmowie z Samedi, odzyskasz kontrolę nad zespołem. Przejdź przez drzwi znajdujące się naprzeciw. Tu niestety wpadniesz na 2 Lonestar Guards, którzy odpalą alarm. Pozbądź się ich i podnieś Telestrian Security Acces Card [2], który wypadł z drugiego strażnika. Następnie podejdź do głównego komputera [3], odpal go i otwórz kolejne drzwi. Przejdź przez nie do niewielkiego korytarza, po czym skręć w prawo.

Trafisz do pomieszczeń biurowych [5]. Gdy tylko przekroczysz próg, z naprzeciwka wbiegną kolejni przeciwnicy. Będziesz musiał uporać się z 2 Lonestar Guards, Lonestar Enforcer i Lonestar Mage. Skup się przede wszystkim na dwóch ostatnich.

Po skończonej walce, podejdź do pierwszego komputera [6] i odpal komendę. Sprawdź wszystkie opcję. Następnie podejdź do drugiego komputera [7] i zrób to samo, a odpalisz krótki dialog. Podejdź do ostatniego komputera [8] i odpal go. Gdy się rozłączysz, z biurka wypadnie kartka z kodem do drzwi: 1915.

Nagroda: 8 KP.

Walka w biurach - Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Walka w biurach

Cel: 1. Hack the Elevator. 2. Search the CEO's LAN on the top floor.

(1. Włam się do windy. 2. Przeszukaj CEO's LAN na najwyższym piętrze)

Z odpowiednim kodem, możesz przejść przez kolejne drzwi [9]. Alternatywnie, możesz posłać drona szybem wentylacyjnym, znajdującym się na lewo od drzwi, by otworzył je dla Ciebie. Nawet jeśli posiadasz kod, warto go tędy wysłać, by mógł oflankować rozstawionych za drzwiami przeciwników.

Po drugiej stronie, czeka na Ciebie porządny oddział: 2 Turret, 2 Lonestar Guards, Lonestar Gunner, Lonestar Captain i Telestian Rigger. Atak frontalny jest możliwy, ale wielce ryzykowny. Lepszą metodą jest defensywa. Wskocz do pomieszczenia po prawej stronie. Oczywiście wszyscy ruchomi przeciwnicy ruszą za Tobą, dlatego porozstawiaj swoich podopiecznych za odpowiednimi osłonami i zdejmuj kolejnych wrogów, wkraczających do Twojej nowej fortecy.

Gdy już oczyścisz teren, wyślij jednego z Deckrerów do Matrixa. Możesz podłączyć się do komputera [12] w serwerowni. W sieci czekają na Ciebie 2 White Sparky IC i 2 White IC. Pozbądź się ich i wejdź w pierwszy portal. Na kolejnej platformie, trafisz na 2 White IC. Wykasuj je i dezaktywuj dwa rdzenie - Turret 1 i Turret 2. Następnie wskocz w prawy portal. Zniszcz znajdujący się tu Black IC i odpal kolejny rdzeń - Telestrian Patent Application. Otrzymasz w ten sposób Telestrian pending patent applications i 2000 nuyenów. Wejdź w kolejny portal.

Na trzeciej platformie, znajdziesz rdzeń kontrolujący windę. Jednak gdy tylko się do niego zbliżysz, pojawią się 4 White IC i White Sentry IC. Jeśli jesteś sam, przyzwij jeden z programów ESP, wskocz za osłonę i pozwól mu przyjąć na siebie większość obrażeń, a sam zajmij się przeciwnikami. Po zakończonej walce, podejdź do rdzenia i aktywuj go. Następnie wróć się na drugą platformę i wejdź w zachodni portal, ten najbardziej oddalony. Odpal ostatni rdzeń - Legal Files Data Store Node - i opuść świat Matrixa.

Wracając do świata fizycznego, zauważysz, że pojawiło się dwóch nowych przeciwników - Telestrian Heavy Guards. Są dosyć wytrzymali i potrafią zadać sporo obrażeń. Na szczęście masz do pomocy przeprogramowane wieżyczki. Rozpraw się z nimi i wejdź do windy, by przejść do następnej lokacji.

Nagroda: 4 KP.