Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Odwiedziny w podziemiach Seamstresses. Niestety nie ma tu zbyt wielu nowości.

1 - Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Player's Locker - Zmienisz tu swój ekwipunek.

2. Mr. Delilah (NPC) - Oferuje wybór drużyny. Nieprzydatny w tej chwili.

3. Dr. Sara Castle (Handlarz) - Podziemny medyk. Sprzedaje medykamenty i ulepszenia.

4. Aljernon (Handlarz) - Para się kunsztem magicznym. Nabędziesz u niego zaklęcia

5. Eric Mersmann (Handlarz) - Odpowiada za garderobę. Ubrania i pancerze tylko u niego.

6. T. B. Gruberman (Handlarz) - Weteran od broni, ładunków wybuchowych i dronów.

7. David Fry II (Handlarz) - Deckerzy idą do niego. Posiada najnowsze technologie.

Handlarze

Dr. Sara Castle

W trochę lepszym stanie niż ostatnio - Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
W trochę lepszym stanie niż ostatnio

Miejsce: W swoim gabinecie, naprzeciw windy [3].

Opis: Sprzedaje różne medykamenty i instaluje ulepszenia dla naszej postaci. Posiada to samo, co przy ostatniej wizycie.

Sprzedaje: Basic Medkit, Advanced Medkit, Doc Wagon Basic Trauma Kit, Doc Wagon Gold Trauma Kit, Doc Wagon Platinum Trauma Kit.

Cyberware: Vision Magnification Eyes (Basic), Datajack, Aztechnology Cyberleg (Basic), Wired Reflexes With Reflex Trigger, Silver Tech Cyberarm (Basic), Shaiwase Bone Lacing (Plastic), Ares Dermal Plating (Basic).

Aljernon

Zawsze ma coś dziwnego do powiedzenia - Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Zawsze ma coś dziwnego do powiedzenia

Miejsce: W swoim zakątku, obok baru [4].

Opis: Jak zwykle odpowiada za zaklęcia i przedmioty magiczne. Nie miał żadnych nowych dostaw.

Sprzedaje: Force I Fire Elemental Fetish, Force I Earth Elemental Fetish, Force I Air Elemental Fetish, Force II Water Elemental Fetish, Force II Earth Elemental Fetish, Force II Fire Elemental Fetish, Force II Air Elemental Fetish, Force III Water Elemental Fetish, Force III Fire Elemental Fetish, Force III Earth Elemental Fetish, Force III Air Elemental Fetish, Force IV Water Elemental Fetish, Force IV Fire Elemental Fetish, Force IV Earth Elemental Fetish, Force IV Air Elemental Fetish, Magic Resistance I, Killing Hands, Mana Fist, Stride, Counterstrike, Magic Resistance II, Quick Strike, Mystic Armor, Pain Resistance, Magic Resistance III, Slow I, Haste I, Slow II, Silence, Air Barrier III, Quiet Bomb, Fog, Lightning Barrier III, Haste II, Shadow, Fire Barrier III, Haste III, Weaken Armor I, Manabolt I, Flamethrower I, Lightning Bolt I, Distraction I, Armor I, Acid Stream I, Stunbolt, Mind Wipe, Manaball I, Heal Wound, Dispel Magic, Aim I, Flamethrower II, Distraction II, Weaken Armor II, Manabolt II, Lightning Bolt II, Armor II, Aim II, Fireball I, Blindness, Stunball, Manaball II, Ball Lightning I, Acid Stream II, Powerbolt I, Powerbolt II.

Eric Mersmann

Nie rusza się nawet na centymetr - Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Nie rusza się nawet na centymetr

Miejsce: Za swoim barem, w głównej części lokacji [5].

Opis: Odpowiada za garderobę. Nie przysłali mu nic nowego.

Sprzedaje: Secure Shaman Clothing, Secure Samurai Clothing, Secure Rigger Clothing, Secure Mage Clothing, Secure Decker Clothing, Secure Clothing, Secure Adept Clothing, the Black Hat, Thaumaturgic Armor, Salish Runner, The Tourist Look, Secure Ninja Clothing, Alley Punk, Stealth Suit, Kunai Ninja Suit, Urban Mystic Outfit, Slick Decker Outfit, Salish Pendant, Milspec Flight Suit, Matrix Courier, Golden Boy, First Nation Armor, Alley Mage Outfit, Refurb UCAS Shock Gear, Ganger Mask.

T. B. Gruberman

Ciekawe co jest w tych skrzyniach... - Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Ciekawe co jest w tych skrzyniach...

Miejsce: Jak zwykle przy swoim stoisku, zaraz obok baru [6].

Opis: Ukochany weteran sprzedający wszystko co wybucha i rani. Niestety tak jak pozostali - brak nowego towaru.

Sprzedaje: Simple Drone Repair Kit, Advanced Drone Repair Kit, Smoke Grenade, Fichetti Concussion Grenade, Fichetti Frag Grenade, Cavalier Concussion Grenade, Cavalier Frag Grenade, Smoker Drone, Doberman Drone, RoboDoc Drone, Strato-9 Drone, Baseball Bat, Machete, Katana, Axe, AK-97, Semopal vz/88V, Heckler & Koch G12A3z, FN HAR, Street Sweeper, Benelli Raffaello, Mossberg CMDT, Remington 990, Beretta Model 70, Uzi III, Ingram Smartgun, Colt Cobra TZ-110, Fichetti Security 500, Ceska Black Scorpion, Cavalier Deputy, Ares Predator, Browning Max-Power.

David Fry II

Johnny został na górze - Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Johnny został na górze

Miejsce: W swoim technologicznym raju, niedaleko baru [7].

Opis: Krasnolud od technologii. Posiada wszystko, co hakerska dusza zapragnie. Tym razem brak nowości.

Sprzedaje: Sony CTY-360, Renraku Kraftwerk-1, Fuchi VirtuaX, Execute Shield ESP, Execute Exploder ESP, Execute Attacker ESP, Execute Assassin ESP, Sniffer Lvl 1, Slow Lvl 1, Shield Lvl 1, Medic Lvl 1, Killer Lvl 1, Firewall Lvl 1, Erosion Lvl 1, Degrade Lvl 1, Blaster Lvl 1, Suppression Lvl 1, Killjoy Lvl 1, Sniffer Lvl 2, Medic Lvl 2, Shield Lvl 2, Killer Lvl 2, Firewall Lvl 2, Erosion Lvl 2, Degrade Lvl 2, Blaster Lvl 2, Killjoy Lvl 2.