Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Pierwsza część obowiązkowej wyprawy do Matrixa. Szczęśliwie w towarzystwie.

1 - The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Wejście do Matrixa - Quest: The Digital World Cz. 2 (Zadanie główne).

2. Portal I - Prowadzi do centralnej platformy.

3. Portal II - Prowadzi do zachodniej platformy.

4. Lone Star Data Store - Quest: The Digital World Cz. 2.

5. Portal III - Prowadzi do południowej platformy.

6. Portal IV - Prowadzi do centralnej platformy.

7. News Net Archive - Quest: The Digital World Cz. 2.

8. Portal V - Prowadzi do wschodniej platformy.

9. Portal VI - Prowadzi do centralnej platformy

10. Autopsy Record - Quest: The Digital World Cz. 2.

Czerwone kropki - Przeciwnicy.

Questy

The Digital World Cz. 2

Zadanie główne.

Bramy Matrixa - The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Bramy Matrixa

Cel: Discover the Identity of the Ripper.

(Odkryj tożsamość Rippera)

Przygodę w wirtualnym świecie, rozpoczniesz w wejściu do Matrixa [1]. Idź przed siebie, aż znajdziesz się w Portalu I [2] prowadzącym do środkowej części systemu. Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, przejdź w lewo. Pamiętaj, że cały czas poruszasz się w trybie turowym.

Gdy tylko zbliżysz się do pierwszego rdzenia, system zostanie zaalarmowany, a Ty zaatakowany przez systemy obronne: 2 White IC i White Sentry IC. Pozbądź się ich, używając do tego programów i zwykłych ataków. Działają w podobny sposób jak zaklęcia.

Po załatwieniu sprawy z systemem obronnym, podejdź do Lone Star Data Store [4] i aktywuj go. Następnie obróć się i wejdź w Portal III [5], znajdujący się dokładnie naprzeciwko. Ten przeniesie Cię do południowej platformy, gdzie czekają kolejne 2 White IC i White Sentry IC. Rozpraw się z nimi, a następnie aktywuj kolejny rdzeń pamięci - News Net Archive [7].

Nagroda: Brak.

Zaalarmowany system może być dosyć irytujący... - The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Zaalarmowany system może być dosyć irytujący...

Cel: Jack out of the LAN.

(Wyjdź z sieci)

Jeśli chcesz, możesz przed wyjściem zajrzeć do ostatniego rdzenia, znajdującego się na wschodniej platformie. By się do niego dostać, przejdź przez Portal V [8]. Bronią go tylko 2 White IC, więc nie powinieneś mieć problemu z dostępem. Aktywuj Autopsy Record [10], a następnie wróć się przez Portal VI [9] i II [3] do wejścia do Matrixa [1].

Nagroda: Brak.