Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Lokacja dla największego opcjonalnego zadania. Posiada nawet własną lokację w Matrixie.

1 - Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Pierwsze drzwi - Quest: Corporate Extraction (Zadanie główne).

2. Szyb wentylacyjny - Quest: Corporate Extraction.

3. Komputer z danymi - Quest: Corporate Extraction.

4. Jackpoint - Quest: Corporate Extraction.

5. Drzwi do laboratorium - Quest: Corporate Extraction.

6. Drzwi do biura - Quest: Corporate Extraction.

7. Saada (NPC) - Quest: Corporate Extraction.

Czerwone kropki - Przeciwnicy.

Questy

Corporate Extraction

Zadanie poboczne.

Strażnika nie da się ominąć - Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Strażnika nie da się ominąć

Cel: 1. Infiltrate the Secret Lab. 2. Destroy Lab's Research.

(1. Zinfiltruj sekretne laboratorium. 2. Zniszcz badania laboratoryjne)

Zaczniesz w niewielkim pomieszczeniu. Przejdź dolnym wejściem, by trafić na pierwszego przeciwnika - Lonestar Guard. Po chwili pojawią się również Lonestar Enforcer i kolejny Lonestar Guard. Pozbądź się ich i ruszaj dalej w stronę południową.

Po chwili trafisz na pierwsze drzwi [1]. Jeśli posiadasz drona, poślij go szybem wentylacyjnym [2], by mógł oflankować wrogów. Czeka ich czterech - 2 Lonestar Enforcer, Lonestar Guard i Lonestar Heavy Gunner. Zdejmij ich, a następnie podejdź do komputera [3] w dolnej części pomieszczenia. Jeśli posiadasz Decking 6, możesz zdobyć wartościowe dane. W przeciwnym wypadku, ruszaj dalej do kolejnych drzwi [5].

W środku czeka naprawdę pokaźna ilość przeciwników. Do tego posiadają działko, nakierowane prosto na drzwi. Jeśli posiadasz Deckera w drużynie, możesz wejść do Matrixa przez Jackpoint [6], a następnie aktywować rdzeń Turret, by przejąć nad nią kontrolę. Rdzeń ochrania White IC, White Sentry IC oraz White Sparky IC, więc wykasuj ich, nim zajmiesz się hakowaniem wieżyczki.

W kolejnym pomieszczeniu, będziesz musiał się pozbyć Corporate Mage, 2 Lonestar Enforcer, Lonestar Heavy Gunner i 3 Basilisk. Te ostatnie stwory, potrafią paraliżować na dwie tury, więc trzymaj bezpieczny dystans.

Gdy już rozprawisz się ze wszystkimi przeciwnikami, przejdź przez drzwi [7] znajdujące się w następnym pomieszczeniu i porozmawiaj z Saada [8]. Możesz teraz wybrać, czy zabrać go ze sobą, by wykonać zadanie, puścić go wolno lub wypuścić za drobną opłatą. Jeśli dostarczysz go korporacji, uzyskasz 9000 nuyenów. Jeśli puścisz go za opłatą, dostaniesz 5000 nuyenów. Puszczając go wolno, nie otrzymasz nic za wyjątkiem Karmy. Dodatkowo, jeśli udało Ci się zdobyć dane z komputera, możesz je sprzedać u Mr. Johnson'a za 1500 nuyenów.

Nagroda: 8 KP i 9000/5000/0 nuyen lub 8 KP i 10500/6500/1500 nuyen.