Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Seamstresses zdążyło się obudzić, zjeść śniadanie i przygotować się na Twój powrót z wirtualnego świata.

1 - The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Player's Locker - Twoja własna szafka z ekwipunkiem.

2. Dr. Sara Castle (Handlarz) - Sprzedaje medykamenty i ulepszenia.

3. Mr. Delilah (NPC) - Quest: The Digital World Cz. 4 (Zadanie główne).

4. Winda - Quest: The Digital World Cz. 4.

5. Aljernon (Handlarz) - Posiada bogaty asortyment zaklęć.

6. Eric Mersmann (Handlarz) - Zajmuje się odzieżą.

7. T. B. Gruberman (Handlarz) - Sprzeda uzbrojenie, ładunki wybuchowe i drony.

8. David Fry II (Handlarz) - Quest: The Digital World Cz. 4/Handluje programami i konsolami dla deckerów.

Handlarze

Dr. Sara Castle

Kochana Pani Doktor - The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Kochana Pani Doktor

Miejsce: Przesiaduje w swoim gabinecie, naprzeciw windy [2].

Opis: Posiada nowy rodzaj apteczki i jedno nowe udoskonalenie cybernetyczne na sprzedaż.

Sprzedaje: Basic Medkit, Advanced Medkit, Doc Wagon Basic Trauma Kit, Doc Wagon Gold Trauma Kit, Doc Wagon Platinum Trauma Kit.

Cyberware: Vision Magnification Eyes (Basic), Datajack, Aztechnology Cyberleg (Basic), Wired Reflexes With Reflex Trigger, Silver Tech Cyberarm (Basic), Shaiwase Bone Lacing (Plastic), Ares Dermal Plating (Basic).

Aljernon

Najdziwniejsze ze stoisk - The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Najdziwniejsze ze stoisk

Miejsce: Tak gdzie ostatnim razem, czyli w prawym rogu pomieszczenia [5].

Opis: Tak jak wszyscy inni handlarze, tak i Aljernon posiada świeży towar. Zaopatrzysz się u niego we wszystkie przedmioty i zaklęcia magiczne.

Sprzedaje: Force I Fire Elemental Fetish, Force I Earth Elemental Fetish, Force I Air Elemental Fetish, Force II Water Elemental Fetish, Force II Earth Elemental Fetish, Force II Fire Elemental Fetish, Force II Air Elemental Fetish, Force III Water Elemental Fetish, Force III Fire Elemental Fetish, Force III Earth Elemental Fetish, Force III Air Elemental Fetish, Force IV Water Elemental Fetish, Force IV Fire Elemental Fetish, Force IV Earth Elemental Fetish, Force IV Air Elemental Fetish, Magic Resistance I, Killing Hands, Mana Fist, Stride, Counterstrike, Magic Resistance II, Quick Strike, Mystic Armor, Pain Resistance, Magic Resistance III, Slow I, Haste I, Slow II, Silence, Air Barrier III, Quiet Bomb, Fog, Lightning Barrier III, Haste II, Shadow, Fire Barrier III, Haste III, Weaken Armor I, Manabolt I, Flamethrower I, Lightning Bolt I, Distraction I, Armor I, Acid Stream I, Stunbolt, Mind Wipe, Manaball I, Heal Wound, Dispel Magic, Aim I, Flamethrower II, Distraction II, Weaken Armor II, Manabolt II, Lightning Bolt II, Armor II, Aim II, Fireball I, Blindness, Stunball, Manaball II, Ball Lightning I, Acid Stream II, Powerbolt I, Powerbolt II.

Eric Mersmann

Zawsze za swoim barem - The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Zawsze za swoim barem

Miejsce: W swojej miejscówce z barem [6].

Opis: Jedyny handlarz, który oferuje odzienie i pancerze. Na tym etapie, ma bardzo obszerną garderobę.

Sprzedaje: Secure Shaman Clothing, Secure Samurai Clothing, Secure Rigger Clothing, Secure Mage Clothing, Secure Decker Clothing, Secure Clothing, Secure Adept Clothing, the Black Hat, Thaumaturgic Armor, Salish Runner, The Tourist Look, Secure Ninja Clothing, Alley Punk, Stealth Suit, Kunai Ninja Suit, Urban Mystic Outfit, Slick Decker Outfit, Salish Pendant, Milspec Flight Suit, Matrix Courier, Golden Boy, First Nation Armor, Alley Mage Outfit, Refurb UCAS Shock Gear, Ganger Mask.

T. B. Gruberman

Ork Terminator z za dużą szafą - The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Ork Terminator z za dużą szafą

Miejsce: Znajdziesz go w jego stoisku, obok baru [7].

Opis: Ork weteran z szafą pełną uzbrojenia. Po dostawie, ma przynajmniej po dwie nowe bronie z każdej kategorii.

Sprzedaje: Simple Drone Repair Kit, Advanced Drone Repair Kit, Smoke Grenade, Fichetti Concussion Grenade, Fichetti Frag Grenade, Cavalier Concussion Grenade, Cavalier Frag Grenade, Smoker Drone, Doberman Drone, RoboDoc Drone, Strato-9 Drone, Baseball Bat, Machete, Katana, Axe, AK-97, Semopal vz/88V, Heckler & Koch G12A3z, FN HAR, Street Sweeper, Benelli Raffaello, Mossberg CMDT, Remington 990, Beretta Model 70, Uzi III, Ingram Smartgun, Colt Cobra TZ-110, Fichetti Security 500, Ceska Black Scorpion, Cavalier Deputy, Ares Predator, Browning Max-Power.

David Fry II

Tym razem przesunął się o kilka metrów - The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Tym razem przesunął się o kilka metrów

Miejsce: Stoi między swoim stoiskiem a barem [8].

Opis: Sprzedaje to samo, co sprzedawał wczesnym rankiem.

Sprzedaje: Sony CTY-360, Renraku Kraftwerk-1, Fuchi VirtuaX, Execute Shield ESP, Execute Exploder ESP, Execute Attacker ESP, Execute Assassin ESP, Sniffer Lvl 1, Slow Lvl 1, Shield Lvl 1, Medic Lvl 1, Killer Lvl 1, Firewall Lvl 1, Erosion Lvl 1, Degrade Lvl 1, Blaster Lvl 1, Suppression Lvl 1, Killjoy Lvl 1, Sniffer Lvl 2, Medic Lvl 2, Shield Lvl 2, Killer Lvl 2, Firewall Lvl 2, Erosion Lvl 2, Degrade Lvl 2, Blaster Lvl 2, Killjoy Lvl 2.

Questy

The Digital World Cz. 4

Zadanie główne.

Rozmowa na środku lokalu - The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Rozmowa na środku lokalu

Cel: Talk to Johnny and Fry about the Case.

(Pogadaj z Johnnym i Fry'em o przypadku)

Johnny i Fry [8] stoją w głównej sali, obok baru. Porozmawiaj z nimi i wybierz odpowiadające Ci opcje dialogowe. Po skończonej rozmowie, dostaniesz lekki zastrzyk gotówki i polecenie zebrania drużyny. By tego dokonać, podejdź do Mr. Delilah [3], który stoi teraz przy windzie, i zainicjuj rozmowę. Tak jak ostatnim razem, wybierz odpowiadający Ci zespół, a następnie zatwierdź, by przenieść się do następnej lokacji.

Nagroda: 4000 nuyen.