Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Powstanie Pustki | Kampania Might & Magic Duel of Champions poradnik Might & Magic: Duel of Champions

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Powstanie Pustki

Katakumby Denstadt

Naszym pierwszym przeciwnikiem w tej kampanii będzie Nergal, Władca Umarłych. Walczyć on będzie za pomocą talii Nekropolii, z którą miałeś już do czynienia, jednak w tym wypadku bohater dysponuje pełną pulą punktów życia.

Talia Nergala skupia się przede wszystkim na stworzeniach. Nie ma w niej szczególnie wymagających przeciwników. Zwróć jednak uwagę na Lisza Neofitę, który z 2 punktami ataku oraz 4 życia może zagrozić tobie oraz twoim stworzeniom w początkowej fazie rozgrywki. Drugim typem stworzeń często wystawianym przez Nergala są wszelkiego rodzaju Zombie. Nie są to groźni przeciwnicy, posiadają jednak sporą liczbę punktów życia oraz zdolność regeneracji lub infekcji. Z czarów uważaj jedynie na Zbiorową Mogiłę, która może zniszczyć naszą jednostkę o koszcie 2 lub mniejszym.

Nergal nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem, tak więc nawet bez specjalnej taktyki, a z talią na średnim poziomie powinieneś sobie z nim poradzić. Zauważ jedynie, że w talii przeciwnika nie ma bardzo silnych stworzeń, które mogłyby stawić ci czoła w późniejszej fazie rozgrywki. Tak więc najlepszą taktyką byłoby przedłużenie rozgrywki, aż będziesz mógł wystawić jednostki o koszcie 5 lub więcej i sukcesywne wykańczanie przeciwnika, który będzie w tym momencie praktycznie bezbronny.

Jaskinie

Po pokonaniu Nergala naszym kolejnym przeciwnikiem będzie Rycerz Śmierci. Tak jak poprzedni przeciwnik, tak i ten gra talią Nekropolii. Tym razem będzie to odrobinę trudniejszy przeciwnik.

Talia przeciwnika jest praktycznie podstawową talią Nekropolii. Z jednej strony bitwa będzie przewidywalna oraz nie wymagająca specjalnej taktyki, jednak z drugiej strony potyczka ta nie będzie należała do zbyt ciekawych. Rycerz śmierci wystawi przeciwko nam wszystkie podstawowe jednostki Nekropolii, poczynając od Szkieletów, Ghouli, Liszów, aż na wampirach kończąc. Do tego zdarzy mu się użyć czaru lub łutu szczęścia. Pomimo dosyć słabych kart przeciwnik będzie korzystać z nich bardzo rozważnie i każdy jego ruch będzie przemyślany. To właśnie w tym elemencie znajduje się trudność walki, w inteligencji przeciwnika.

Podczas rozgrywki staraj się nie wystawiać bardzo silnych jednostek, gdyż Rycerz Śmierci często używa Pieczęci Śmierci, która sprawia, że dana jednostka ginie jeśli otrzyma jakiekolwiek obrażenia. W czasie walki wykorzystaj jedną z dwóch możliwości pokonania przeciwnika. Dodaj do talii dużą liczbę średnich jednostek o koszcie 3-4, którymi będziesz mógł sukcesywnie niszczyć jednostki wroga i ranić samego bohatera. Drugim sposobem, bardziej efektywny, aczkolwiek wymagającym większej ilości szczęścia jest dodanie sporej ilości czarów ofensywnych, którymi będziemy szkodzić przeciwnikowi.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie