Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bohaterowie | Karty Might & Magic Duel of Champions poradnik Might & Magic: Duel of Champions

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Bohaterowie

Jedyna karta w talii, która określa co w danej talii się znajduje. Karta ta decyduje o tym jakie karty są w zawartości talii. Karta bohatera poza ograniczeniem do poszczególnych szkół magii oraz frakcji posiada także niejednokrotnie ciekawe umiejętności oraz informacje dotyczące początkowych surowców.

1 - Bohaterowie | Karty Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

1. Ikona frakcji w górnym prawym rogu - znak określający jakiej frakcji Jednostki oraz Łuty Szczęścia mogą budować talię pod przewodnictwem tego bohatera. Poza określoną frakcją, w talii mogą znajdować się także karty Neutralne. Natomiast bohater neutralny nie istnieje.

2. Okrągłe ikony u góry po prawej strony karty - są tutaj pokazane szkoły magii jakich potrafi używać dany bohater. Jest ich 1 - 3.

3. Flaga w lewym górnym rogu - wypisane są na niej informacje dotyczące statystyk, które dostajemy na początek rozgrywki (Moc, Magia i Przeznaczenie). Niejednokrotnie początkowe statystyki pozwolą nam na podjęcie odmiennej taktyki zależnie od bohatera.

4. Ramka u dołu karty - W tym miejscu są spisane wszystkie umiejętności bohatera. Poza podstawowymi umiejętnościami (zwiększenia poziomu surowca czy dobrania karty) można tam znaleźć umiejętności specjalne np. Sandalphon, Władca Mocy ma umiejętność pozyskania dwóch punktów kosztów za cenę odrzucenia karty. Bohater ma możliwość wykorzystania tylko jednej swojej umiejętności podczas trwania tury.

5. Czerwone kółko w dolnym lewym rogu określa ilość zdrowia bohatera. Często fakt posiadania umiejętności specjalnej jest powodem dla, którego bohater ma mniej zdrowia niż standardowe 20pkt. Jeżeli ta wartość spadnie do zera u naszego bohatera podczas rozgrywki - przegrywamy, natomiast jeżeli spadnie do zera u naszego oponenta - wygrywamy rozgrywkę. Jest to jakby nie patrzeć wartość decydująca o zwycięstwie / przegranej.