Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jednostki | Karty Might & Magic Duel of Champions poradnik Might & Magic: Duel of Champions

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Jednostki

Karty jednostek służą nie tylko do ataku oponenta czy obrony własnego bohatera. Często też pełnią ważną funkcję bo na ten przykład w momencie wyłożenia jej na pole bitwy pozwala nam na dobranie kolejnej karty z talii - Heleksjański Bibliotekarz. Karty jednostek, rzecz jasna niejednokrotnie służą jako mięso armatnie, lecz karty te mogą żyć dłużej niż może się wydawać. Możemy je zasilać dając im zwiększenie siły (np. Błogosławieństwo) lub lecząc je (np. Uleczenie). Jednostki nie mogą domyślnie atakować w turze w, której zostały wystawione (istnieją odstępstwa od tej zasady w specjalnej umiejętności jednostki mówiącej o tzw. Szybkim Ataku)

1 - Jednostki | Karty Might & Magic Duel of Champions - Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

1. Ikona frakcji w górnym prawym rogu - znak przypisujący tą kartę do danej frakcji. Jednostka może należeć do talii zbudowanej na podstawie bohatera z tej samej frakcji (W tym przypadku tylko do Przystani). Karty neutralne mogą należeć do każdej talii, ponieważ nie ma bohatera neutralnego.

2. Kółko w lewym górnym rogu określa cenę w postaci surowców jaką ponosimy wystawiając tą jednostkę na pole bitwy.

3. Miecz w górnym prawym rogu to spis minimalnych wymagań odnośnie statystyk bohatera (Moc, Magia i Przeznaczenie) potrzebnych do wystawienia tej karty na pole bitwy. Jeżeli brakuje tu któregoś z surowców oznacza to, że nie jest on wymagany.

4. W lewym dolnym rogu znajdują się trzy wartości określające atak, kontratak oraz punkty życia naszej karty.

Pierwsza wartość określa nasz atak, czyli liczbę punktów życia, które mamy możliwość zabrania wrogiej jednostce/bohaterowi.

Kontratak - Jeżeli jednostka przetrwa atak innej jednostki zada następującą ilość obrażeń.

Trzecia wartość określa ilość punktów życia po wyczerpaniu której karta ląduje na cmentarzu.

5. Ramka u dołu karty mówi ci w jakim rzędzie może stać ta karta. (W tym wypadku jest to rząd przedni - atak wręcz) oraz spis umiejętności danej jednostki. Najczęściej jednostki posiadają nie oryginalne umiejętności, które powtarzają się wśród np. tej samej frakcji. Typy kart przedstawiają się następująco:

Atak wręcz - Stoi w przednim rzędzie, ma możliwość ataku tylko jednostki wystawionej bezpośrednio przed nim.

Strzelec - Tylni rząd. Tak samo jak poprzednio, jest w stanie atakować wystawionej jednostki bezpośrednio przed nim.

Atak z powietrza - Może stać w każdym rzędzie oraz może atakować jednostki ukryte w tylnim rzędzie omijając jednostkę z przedniego.

6. Dwie liczby przedzielone ukośnikiem u dołu karty to informacja dotycząca ilości posiadanych kart. Są widoczne jedynie podczas tworzenia talii.